قیصر چگونه ساخته شد؟

به بهانه افزایش تلاش‌ها برای بازگشت «بهروز وثوقی» به ایران، به چگونگی ساخت فیلم «قیصر» نگاهی انداخته‌ایم.

قیصر چگونه ساخته شد؟

گوشه‌ای از خیابان لاله زار، درست روبه‌روی سینما دیانا، یک جوان با پیرهن یقه خرگوشی، شلوار دمپا گشاد نشسته و گوش هایش را تیز کرده تا ببیند مخاطبان درباره فیلمی که روی پرده است چه می‌گویند.

آن جوان، بهروز وثوقی و فیلمی که روی پرده نمایش می‌دهند قیصر است.

مشخص است که کسی از تماشای فیلم راضی نیست. ظهر است. حوالی ساعت یازده. بهروز راضی نیست. کلافه شده برای همین بلند می‌شود و راه خانه را پیش می‌گیرد.

احتمالاً در ذهن به آن اپل کورسای زرد رنگی فکر می کند که برای سرمایه گذاری روی این فیلم فروخته است. به مسعود کیمیایی و امیدی که برای فروش فیلم به او داده بود، اصلاً چطور شد که پای بهروز به پروژه کیمیایی باز شد؟ چه شد که قیصر، قیصر شد؟

منبع: روزنامه اینترنتی فراز

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • انشالله
    0

    قیصر همیشه قیصره و بهروز هم همان محبوبیت رو داره و شاید بیشتر هم پیدا کرده.امیدورارم بزارن به آخرین آرزوش که دیدن وطنش و رفتن سر خاک مادری که در لحظه مرگ پیشش نبوده ، برسه.انشالله

  • رضا.
    0

    باعث تاسفه بهترین هنرمند کشوزمان که در تعداد زیادی از بهترین های سینما نقش داشته باید در غربت در انزوا بماند تا مثل بقیه دوستانش ازدنیا برود.

  • دن کیشوت
    0

    جای همه هنرمندان و هنرپیشه های با استعداد و حرفه‌ای در این مملکت واقعا خالیست، زود برگردید همتون

  • ناشناس
    0

    بهروز همیشه خواهد درخشید

  • داود
    0

    بهروز وثوقی به چه جرمی نباید به ایران بیاید/فیلمهای بهروز بعد از 45 سال هنوز در خاطره جوان قدیم است /قیصر/رضا موتوری/همسفر ووووووو/بهروز وثوقی به تمام معنا هنرپیشه بود و در قلب مردم ایران جای دارد/

  • ali
    0

    خانم گوینده چه صدایی داری واووو....

  • مردم
    0

    بهروز وثوقی چقدر بده توی این کشور به این بزرگی جایی برای شما نیست؟ هر کسی رو باید با شرایط روزگار خودش قضاوت کرد اگر بویی از انسانیت برده باشیم؟ نه تعصب؟

  • حسامی
    0

    آغوش ملت ایران برای استقبال از شما هنرپیشه مردمی بهروز وثوقی باز است.و مطمین باش زمانی که اجازه ورود به شما بدهند با استقبال مردم ایران روبرو خواهی شد و باز مطمین باشه که این استقبال به میلیو نها نفر خواهد رسید .چون شما و ناصر ملک مطیعی و فردین در قلب ملت ایران بودید .خدا ی مهربان رحمت کند دوستان شما را فردین و ناصر را.بهروز جان زود بیا منتظر ت هستیم.

  • عبداله اسدی
    0

    همه مشکلات کشور اینه که قیصر چگونه ساخته شده ؟ یا بهروز وثوقی که 40 سال رفته عشقشو کرده حالا برای ما اراجیف ببنده یک عده عجب ساده لوح هستند که مطالب سر کاری را دنبال می کنن !

  • کاربر ناشناس
    0

    بهروز وثوقی سالهاست که از ایران رفته ی ممل امریکایی است مردم رادرشرایط سخت رها کردحالا که پایش لب گور لست میخاد بیاد مگر ایران گورستان مردگان است امثال بهروز گلشیفته در بین مردم ایران جایی ندارند

  • ل
    0

    وطن اش خب زدگاهش چرا نیاد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها