مصدومیت دو نفر در اثر انفجار نارنجک دستی

ساخت و انفجار مواد محترقه دست ساز در یک منزل در یکی از روستاهای شهرستان اراک، باعث مصدومیت دو نفر از اعضای خانواده از ناحیه دست و چشم شد.

مصدومیت دو نفر در اثر انفجار نارنجک دستی

سرهنگ امیر مختاری، فرمانده انتظامی شهرستان اراک در بیان جزئیات این خبر گفت:‌ ظهر روز گذشته گزارشی از انفجار مواد محترقه در یکی از روستاهای بخش "معصومیه" به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: با حضور تیم انتظامی و در تحقیقات انجام شده از اهالی منزل مشخص شد که فرزند پسر نوجوانی در داخل منزل در حال ساخت مواد محترقه دست ساز بوده است که به علت انفجار صورت گرفته پسر نوجوان و مادر، از ناحیه دست و چشم مصدوم شده اند.

این مقام انتظامی اضافه کرد:‌ بلافاصله مصدومان به مرکز درمانی انتقال شدند و در این خصوص پرونده ای تشکیل شده و در حال سیر مراحل قانونی است.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک با تاکید بر ضرورت نظارت والدین بر فرزندانشان در استفاده از مواد محترقه غیرمجاز گفت: به منظور حفظ سلامت و آرامش عمومی، پلیس در کلیه ساعات شبانه روز آمادگی خود را برای بررسی و برخورد قاطع با هرگونه سودجویی افراد در خرید و فروش مواد محترقه غیرمجاز اعلام کرده و تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش های مردمی در این خصوص است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    1

    توراقرآن بفکرچهارشنبه سوری باشید وجلوگیری کنید تشکر

  • مجید
    2

    به درک سیاه

  • سیروس
    0

    سلام خسته نباشید به ماموران پلیس آگاهی کرمانشاه بگوئید چهار نفر دیدم نارنجک دستی درست می کردند پارک چنار روبروی استخر زرین کمربندی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها