رییس پلیس‌راه خراسان رضوی:

۸ محور خراسان رضوی به علت برف و کولاک مسدود شد

رییس پلیس‌راه خراسان رضوی گفت: تمامی محورهای خراسان رضوی به علت بارش برف و باران لغزنده بوده و برخی از محورهای نیز مسدود شده‌اند. وضعیت ناپایدار جاده‌های استان تا عصر امروز ادامه دارد.

۸ محور خراسان رضوی به علت برف و کولاک مسدود شد

سرهنگ حسین‌ میش‌مست در خصوص وضعیت جاده‌های خراسان رضوی اظهار کرد: از شب گذشته با ورود کولاک و برف به خراسان رضوی جاده‌های قوچان به درگز و درگز به قوچان، کلات به درگز و درگز به کلات، کلات به مشهد، قوچان به سرولایت، سرولایت به جوین و و فیروزه به خوشاب مسدود هستند و هنوز بازگشایی نشدند.

وی افزود: تمامی محورهای خراسان رضوی از جمله محورهای مشهد به سمت تربت‌حیدریه، نیشابور، قوچان، چناران، درگز، کلات، جغتای، سرولایت و فیروزه با برف و باد شدید همراه بوده و این محورها همچنان لغزنده هستند. در این محورها مسدودیتی نداشته‌ایم، اما برف در جریان است.

رییس پلیس‌راه خراسان رضوی ادامه داد: خوشبختانه تصادفی که منجر به جرح یا فوت باشد نداشته‌ایم. وضعیت ناپایدار محورهای خراسان رضوی تا ساعت ۱۷ امروز ادامه دارد و مطابق گزارش هواشناسی این سامانه عصر امروز از خراسان رضوی خارج خواهد شد، اما یخ‌زدگی و لغزندگی جاده‌ها به دلیل برودت هوا کماکان ادامه خواهد داشت.

میش‌مست گفت: ورود خودروهای غیربومی داخل استان و خارج استان به مشهد کماکان ممنوع است و در هفت نقطه از مبادی ورودی به مشهد عبور و مرورها کنترل می‌شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها