تپق زدن آذری جهرمی و کنایه به صداوسیما


18 اسفند 1399 - 15:03
60460b92e6b98_2021-03-08_15-03
وزیر ارتباطات پس از تپق زدن در شعر خواندن، با کنایه گفت: صداوسیما همین را هم پخش نمی‌کند!

وزیر ارتباطات پس از تپق زدن در شعر خواندن، با کنایه گفت: صداوسیما همین را هم پخش نمی‌کند!

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

18 اسفند 1399 - 15:03

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

نظرات 22
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1399/12/22 -12:43

بقول گوینده بازنشسته ای خبر آقای بابان‌ هرکسی تپق میزند خودش بیشتر زجرمیکشدوناراحت میشه ، کاش ان لحظه زجر وناراحت سنج بود ومیدیدی

راد 0 0 پاسخ 1399/12/19 -09:52

این تپق بود؟! یالال و گنگ وایست کلاس گذاشتن ؛ امان ازژست وپزوقمپوزدرآوردن،خب یادداشت می کردی ومی خوندی

رمضانیj 1 0 پاسخ 1399/12/19 -08:55

احتمالا در لحظه تپق گل قایدی در دربی اومده جلو چشمش

بي سواد 1 1 پاسخ 1399/12/19 -08:14

سوپري سر كوچه مون بهتر از تو صحبت ميكنه.

از زاویه درست 0 0 پاسخ 1399/12/19 -01:21

هر کس دیگر بجای ایشان میخواست چک‌های حقوق و پاداش شب عید کارمندان فوق متخصصش را امضا کند همین‌گونه میشد

شاهین 1 0 پاسخ 1399/12/19 -01:07

صدا و سیما رو که هیچس اون که اصلا بحثش جداست خودش کشوریه به ریاست فروغی بی کفایت و منفور.. اما ببین صدا و سیما چیه که شما و رییستون باهاش به مشکل خوردید. شما خودتون غده هستید توی چشم مردم

حقگو 2 0 پاسخ 1399/12/19 -01:00

جوان بیکار در خانه نداری که پیر دوست شدی

کوروش 4 0 پاسخ 1399/12/19 -00:40

بی سواد بازجوی زندان اوین ودیگرهیچ.

رضا 4 0 پاسخ 1399/12/19 -00:16

بلغ العلی بکماله؛ کشف الدجی بجماله ؛ حسنت جمیع واله ؛ صلوا علیه واله ؛ تپق زدن هم امروزه مثل مدیریت کردن کسانیست که متاسفانه با امتیازات خاص صاحب مدارک عالیه شده اند درصورتیکه حتی نمیدانند چه چیزی را گذرانیده اند . باید دراین جامعه ازغصه دق کرد ومرد

مریم 5 1 پاسخ 1399/12/18 -23:39

با نمک و با مزه ی کی بودی تو؟؟؟؟ خخخخخخ. وقتی آب سربالا بره؛ قورباغه ابو عطا میخونه. دیگه این بنده ی خدا هم خواست عرض ارادتی کنه. خخخخ

محمد 6 5 پاسخ 1399/12/18 -22:39

مقصر شما نیستید مقصر کسانی هستن که به انسانی چون شما پروبال دادند که حالا کرکری بخونی واقعا جای تاسف دارد که امثال چون جنابعالی را تائید ووزیر کردندحق داری هراز گاهی همه دستگاه های نظام را زیر سئوال ببری وافرادی چون تو پوز خند بزنند ...بارکلا وزیر جوان وضد انقلابی

داریوش 9 2 پاسخ 1399/12/18 -21:54

بیسواد وبی عرضه

سروش 5 0 پاسخ 1399/12/18 -21:15

انسانم آرزوست...

رضا 8 3 پاسخ 1399/12/18 -20:13

گفتی صدا و سیما و یاد غصه و غم و ...‌.یه برنامه بدرد بخور نداره که لاقل بچه ها را سرگرم کنه امریکا ایران را با فشار فرستاد سمت چین و روسیه.... عسکری مردم را بطرف ماهوارها......

حسین 3 3 پاسخ 1399/12/18 -19:55

الان مثلا چی شد چه ارزش خبری و طنز در کلیپ داشت یک نفر یک اشتباهی کرده بخاطر اینکه زهن مردم را از اشتباه خودش منحرف کند از صدا وسیما خرج میکند این ترفند خیلی قدیمی شده

شرکت سالمندان 5 2 پاسخ 1399/12/18 -19:45

وزیر محترم شما که جوان هستید اینجوریه ، وای بحال کارهای فنی و جوان پسندی که در شرکت زیر ساختت در انحصار کارمندان پیر میباشد و اصرار فراوان در نگهداریشان دارید حتی اگر مجبور باشید دو برابر برای حقوقشان هزینه کنید

reza 8 0 پاسخ 1399/12/18 -19:15

ای اسطوره فیلتر .ای مرید اپراتورها . اول با نماوا و فیلمینو هماهنگ می کردی بعد سخنرانی می کردی .

رها 16 2 پاسخ 1399/12/18 -18:52

خودت و صداسیما دوتاتون به یه اندازه منفوریت، خودت رو با بدنامی دیگری محبوب نمیتونی بکنی

ستاره هاي آسيايي 7 6 پاسخ 1399/12/18 -18:18

همون بهتر كه طرفدار پرسپوليسي، با اين حرف زدنت. :)

مم 9 0 پاسخ 1399/12/18 -17:43

مجبوری مگه عربی بخونی ؟!

شهروند 10 0 پاسخ 1399/12/18 -17:24

جنگ زرگری مخابرات با صدا و سیما = ضرر و زیان ملت محتوی صدا و سیما به درد نخور / کیفیت خدمات مخابرات به دردنخور