سعیدمحمد استعفا داد؟ برکنار شد؟ یا رفت؟


18 اسفند 1399 - 07:27
60459bec4e539_2021-03-08_07-07
خبر انتصاب سردار هوشی به جای سعید محمد، فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا، به اشکال مختلف در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری منتشر شده است.

علت آن هم مشخص نیست. تنها چیزی که واضح است، این است که سعید محمد دیگر فرمانده قرارگاه خاتم نیست.

نام او در این یک سال اخیر زیاد بر سر زبان‌ها افتاده بود و تا پیش از آن کسی او را نمی‌شناخت. نامش با انتخابات 1400 رسانه‌ای شد و بسیاری او را گزینه رئیس دولت جوان انقلابی دانستند. بعدا این شایعه کم‌رنگ‌تر شد و گفتند او احتمالا گزینه شهرداری تهران اصولگرایان است. به‌تازگی هم اخباری به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه او با محسن رضایی ائتلاف کرده است.

این احتمال وجود دارد که خروج او بی‌ارتباط با این شایعات خبری نباشد. شاید هم چون قصد جدی دارد که در انتخابات ریاست‌جمهوری چه فردی، چه مؤتلف با دیگری فعالیت کند، به تصمیم فردی یا جمعی از این سمت کناره‌گیری کرده است. درصورتی‌که استعفا خودخواسته نباشد، احتمالاً از اینکه نام فرمانده نظامی قرارگاه خاتم با سیاست انتخاباتی گره خورده است و حواشی‌ای ایجاد کرده، مسئله‌ساز شده و مقامات مافوق ترجیح داده‌اند دیگری به جای او در این سمت بماند؛ اما درصورتی‌که عزم انتخاباتی به هر شکل داشته باشد، شاید این کنار رفتن عمداً در راستای بازبودن دستش برای فعالیت انتخاباتی صورت گرفته است.

خبر انتصاب سردار هوشی به جای سعید محمد، فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا، به اشکال مختلف در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری منتشر شده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60459bec4e539_2021-03-08_07-07
18 اسفند 1399 - 07:27

علت آن هم مشخص نیست. تنها چیزی که واضح است، این است که سعید محمد دیگر فرمانده قرارگاه خاتم نیست.

نام او در این یک سال اخیر زیاد بر سر زبان‌ها افتاده بود و تا پیش از آن کسی او را نمی‌شناخت. نامش با انتخابات 1400 رسانه‌ای شد و بسیاری او را گزینه رئیس دولت جوان انقلابی دانستند. بعدا این شایعه کم‌رنگ‌تر شد و گفتند او احتمالا گزینه شهرداری تهران اصولگرایان است. به‌تازگی هم اخباری به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه او با محسن رضایی ائتلاف کرده است.

این احتمال وجود دارد که خروج او بی‌ارتباط با این شایعات خبری نباشد. شاید هم چون قصد جدی دارد که در انتخابات ریاست‌جمهوری چه فردی، چه مؤتلف با دیگری فعالیت کند، به تصمیم فردی یا جمعی از این سمت کناره‌گیری کرده است. درصورتی‌که استعفا خودخواسته نباشد، احتمالاً از اینکه نام فرمانده نظامی قرارگاه خاتم با سیاست انتخاباتی گره خورده است و حواشی‌ای ایجاد کرده، مسئله‌ساز شده و مقامات مافوق ترجیح داده‌اند دیگری به جای او در این سمت بماند؛ اما درصورتی‌که عزم انتخاباتی به هر شکل داشته باشد، شاید این کنار رفتن عمداً در راستای بازبودن دستش برای فعالیت انتخاباتی صورت گرفته است.

منبع: شرق

24

نظرات 41
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمد 2 0 پاسخ 1399/12/18 -20:09

با این گرونی باید چکار کرد میوه کمتر از کیلویی ۱۵ تومن پیدا نمیشه آجیل شب عید هم که باید تو دفتر خاطرات دنبالش گشت گوشت و مرغ هم باید فقط قیافشو تو مغازه دید خدا وکیلی این مسئولین چه فکری در مورد ملت ایران میکنن فقط ده روز دیگه مونده به شب عید ، آقای دولتمرد زن و بچه ما چه گناهی کردن که همش تو زندگی باید اه بکشم خداوکیلی خودتونو بزارید بجای ما واقعا اگه دین و ایمان دارید کدوم دین همچنین وضعیتی قبول میکنه ما به کی باید شکایت کنیم خدایا خودت شاهد باش

فتاحی 2 2 پاسخ 1399/12/18 -19:07

خدایا به هر کس که خیر و صلاح مردم را می خواهد عزت بدهد. در هر لباسی که باشد.

خلیج همیشه جاوید فارس 8 0 پاسخ 1399/12/18 -17:02

من ماندم ایشان از کجا یهو پیداش شده اصلا رزومه کاری چی داره ؟! چه مدیریت درخشانی در کارنامه کاری داره شاید یک پاسدار خوب بود ایا یک مدیر موفق بوده ؟!! اگه بوده چرا در پست خودش نماند که به زیرساخت کشور بهتر خدمت کند از دست این صندلی پاستور !!!

ناشناس 1399/12/18 -18:31

زیر بته!

قاسم 3 0 پاسخ 1399/12/18 -17:00

خبرفوری,باتمام زرنگیت گاهی بانوع تیترزدن شطنت وجهت سیاسیته لومیره ولی بلاخره ازادیم نظربدیم

حسین 2 0 پاسخ 1399/12/18 -16:41

ای کاش دو تا مثال از این سایتهای خبری و خبر گزاریها بیان میکردید

عاقل 6 10 پاسخ 1399/12/18 -15:37

من به ایشان رای می دهم برای اینکه صد شرف بهتر از یک غارتگر بیت المال است (دولت کنونی) اگه بیاد بهش رای مدم.ولی اگر دکتر احمدی نژاد صلاحیتش تایید بشه هیچ شانسی برای برنده شدن نداره.نه تنها این بلکه هر فرد دیگری هیچ شانسی نخواهند داشت.

ناشناس 1399/12/18 -16:57

الآن دعوا اکثریت مردم بر سر رأی ندادن به گزینه های حکومت است! عاقل! شما دعوا بر سر رأی دادن راه انداخته ای؟!

ناشناس 1399/12/18 -19:10

جناب ناشناس عرق ملی داشته باش ، ایران را عراق و افغانستان نکن. بالاخره همینها هستین دیگه.

جوان ناکام 1399/12/19 -01:16

احمدی نژاد و خاتمی و میرحسین و کروبی وظریف و تمام سیاست مدارا جمع بشن باز مشارکت کمتر از سی درصده ، و این یعنی نظام مشروعیت ندارد، اکثر نظرسنجی ها میگن که مشارکت کمتر از ۲۰ درصده من بهتون ارفاغ دادم ۳۰ درصد ،، البته که وزیر کشور میاد میگه مشارکت ۶۰ درصدی و از حماسه حضور برامون میگن ، یاد آوری به سیاست مدارا که اسلام دین دروغ نیست ،، و تنها دشمن خدا دروغگو ها هستند

ابراهیم 3 4 پاسخ 1399/12/18 -15:07

نامناسب

حسن 8 7 پاسخ 1399/12/18 -14:51

دوره قبل گفتند رییسی منافقین رو کشته ،میخواد وسط پیاده رو پرده بکشه ،بریم به روحانی که گفته استادیوم و ربنای شجریان آزاد میشه رای بدیم الانم میگن سعید محمد نظامی هست ،،،،،، درحالیکه ایشان جزء نفرات برتر جهانی در مدیریت هستند ،سوابق عمرانی و اجرایی ایشان رو نگاه کنید

mostafa Forghani 1399/12/19 -00:01

داستان قسم جلاله اون اقای بزرگ سری قبل هست که حتی کاندیدای ایشون تایید صلاحیت نشد !! دوست عزیز اینطوری از الان صحبت نکن

ناشناس 7 8 پاسخ 1399/12/18 -14:21

من به نظامی رای می دهم هر چه غیر نظامی بود جز بدبختی و دزدی و اختلاس و بیکاری چیزی عاید مردم نشد

ناشناس اصلی 1399/12/18 -16:26

نخیراقایی که ازنام ناشناس استفاده بی موردکردی من فقط ب احمدی نژاد رای می دهم ولاغیر

نام مستعار 11 8 پاسخ 1399/12/18 -13:25

کی به این رأی میده؟ جاده ی قزوین رشت که بسیار بد ساخته شده دستپخت ایشونه. اون جاده اصلا بدرد نمیخوره. ۸۰کیلومترش هنوز ساخته نشده اونوقت ما بیایم به این رأی بدیم؟ رأی بی رأی.

عزیز 7 11 پاسخ 1399/12/18 -13:14

چرا باید برکنار بشه وقتی بیشتر پروژهای مملکت توسط قرارگاه خاتم انجام میشه؟ معلومه ترسیدی آقای خبر فوری؟

لزگی اذری 6 9 پاسخ 1399/12/18 -12:43

دارین شاعبه درست میکنیدکه کاندید شدن این بنده خدا رو زیر سوال ببرید 'شناختی از ایشون ندارم ولی کار شما هم درست نیست 'مطمئن باشید کسی به این اصلاح طلبان وطن فروش رای نخواهد داد 'احمدی نژاد وهم پالگی هاشم باید برن سماغ بمکن

سلی 19 6 پاسخ 1399/12/18 -12:33

رای بی رای هر کی میخواد باشه

خلیل 1399/12/18 -14:41

تمام دشمنان مملکت میخواهند که رای ندهیم ،دیدم که میگم

مویز 11 3 پاسخ 1399/12/18 -11:32

نکته مهم اینکه رئیس جمهورباید دارای وجه شناخته شده ملی و شخصیت سیاسی درصحنه بین المللی باشد.واینکه اداره کردن کشوری بااین وسعت وباجمعیت ۸۰ میلیون نفری کارساده ای نیست . تجربه گران گذشته درسی برای آینده.

ایرانی 1399/12/18 -11:57

در این کشور پست ها را بر مبنای صلاحیت و لیاقت و تجربه کاری و تخصص نمی دن . پست ها بر مبنای باندی و اطاعت مطلق و دستبوسی می دن...

سلام 1399/12/18 -12:49

مویز جان ایشان در جای بزرگی فعالیت های اجرایی کرده و از لحاظ عملیاتی از دولت شما صد هزار بار با تجربه تره

گنده لات 1399/12/18 -14:43

الان روحانی در اوج مدیریت و شاخصه های مدیریتی هستند ؟؟ والله اگر کشور رییس جمهور نداشت انقدر مشکل نداشت

ب سلام 1399/12/18 -15:11

ایشان عراق متولد شده دو رگه هست پست قبلی راهم ازش گرفتن تو ازرییس جمهورشدن حرف میزنی توباغ نیستی سلام

رضا 10 0 پاسخ 1399/12/18 -10:32

ای بابا خوابی. رییس قوه قضاییه شاهرودی که خدا می داند فامیل واقعی او چه بود یک فردعراقی بود .

یا علی 5 20 پاسخ 1399/12/18 -10:24

سردار ایشالا رئیس جمهور بشی بعد احمدی نژاد ( اگر نیومد ) رای ما فقط سردار

ناشناس 1399/12/18 -13:41

بسیارعالی من بانظرشما موافق هستم فقط سعید محمد

محمد 5 24 پاسخ 1399/12/18 -10:01

به هر علتی بود برای انتخابات خواهد آمد و انشاالله رئیس جمهور بعدی خواهد بود

حسن 33 13 پاسخ 1399/12/18 -09:52

خبر فوری هم مثل همه رسانه های اصلاح طلب معلومه ترسیده و از الان شایعات رو برای تخریبش شروع کرده

ناشناس 1399/12/18 -11:21

آخه این که عددی نیست رأی بیاره !!!! تو چرا میسوزی ؟؟؟؟؟!!!!!!!

غضنفر 19 20 پاسخ 1399/12/18 -09:47

واقعا اینطوریه یا من الکی وحم زدم ؟؟،،،، هم فرمانده قبلی هم فرمانده جدید سپاه پاسداران در ایران اسم و فامیلشون شبیه اسامی عربهاست،، کجای ایران هوشی داریم؟؟..!! یعنی سالهاست عربها بر ما ریاست میکنن؟ شاید هم تمام گرونی ها و فسادها عامل و دلیلش اینها باشن.. نمیشه یه تحقیق در این مورد داشته باشی خبر فوری.

عجب 1399/12/18 -11:00

چه ربطی‌داره نصف‌کشور اسمشون عربیه اگه اینطور که تو میگی‌باید نصف‌ کشور عرب باشن

خ 1399/12/18 -11:19

پس میخواستی درجمهوری اسلامی پارسیان حکومت کنند غضنفرخان اینجاشعبه ۲عربستانه

آریایی 1399/12/18 -11:22

اکثر مسئولین نظام عرب یا عرب زاده هستند .

سلام 1399/12/18 -12:47

در پاسخ به آریایی ...شما خودت اگر دنبال ریشت بگردی متوجه میشی کی عرب هست کی آریایی اصل نه قلابی و در پاسخ به خ.......همین شما ها و خواننده های محبوبتون ج چند وقت پیش از عربستان سعودی آویزون بودید ...ابی و شادمهر و ....چندتا عرب پرست مثل شماها ...حالا اگر اینجا شعبه 2 عربستان هم باشه واسه تو و امثال تو که بد نیست....

آریایی 1399/12/18 -13:53

سلام جان ؛ من نژادم عرب باشه مهم نیست ؛ چون من یه کارگر ساده ام و کاره ای نیستم ؛ ولی باید مسئول مملکت ایرانی الاصل باشه تا تعصب ایران و زادگاهش را داشته باشه نه اینکه عرب باشه و منابع و امکانات مردم کشورهای عربی رو به مردم و کشور خودش اولویت بده .

گندم 1399/12/19 -01:24

دوستان دعوای نژادی نکنیم ،، ایرانی همیشه مورد تجاوز قرار گرفته از رومیان تا اعراب بعد مغول ها و بعد افغان ها ،، به قول سهراب سپهری ؛ نسبم شاید به زنی فاحشه در شهر بخارا برسد،

علیرضا 27 12 پاسخ 1399/12/18 -09:43

مغزهای کوچک و منجمد بابه عاریه گرفتن مقدسات و حماقت مردم نادان.

جهان ترسناک 21 18 پاسخ 1399/12/18 -08:20

قوطی عطاری... لپ لپ شانسی... احمدی مدل 1400.خدایا جز تو به که پناه بریم