استقبال تهران از عقب نشینی اروپا در آژانس / تحول امروز می‌تواند مسیر دیپلماسی را حفظ کند

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: ایران امیدوار است، طرف های مشارکت کننده در برجام بتوانند با استفاده از این فرصت و با همکاری جدی، اجرای کامل برجام از سوی همه را تضمین نمایند.

استقبال تهران از عقب نشینی اروپا در آژانس / تحول امروز می‌تواند مسیر دیپلماسی را حفظ کند

سخنگوی وزارت امور خارجه در توضیح تحول امروز در آژانس بین المللی انرژی اتمی اظهار کرد : با تلاش های فشرده دیپلماتیک در تهران، وین و پایتخت های همه اعضای شورای حکام و به ویژه سه کشور اروپایی، و همچنین همراهی چین و روسیه، طرح قطعنامه منتفی شد.

سعید خطیب زاده اضافه کرد: تحول امروز میتواند مسیر دیپلماسی را که ایران و آژانس باز کرده اند، حفظ نموده و زمینه را برای اجرای کامل تعهدات از سوی تمامی طرف های برجامی فراهم آورد.

وی تاکید کرد: ایران امیدوار است، طرف های مشارکت کننده در برجام بتوانند با استفاده از این فرصت و با همکاری جدی، اجرای کامل برجام از سوی همه را تضمین نمایند.

درباره عقب نشینی تروئیکای اروپایی از صدور قطعنامه ضدایرانی در آژانس بین المللی انرژی اتمی اینجا بیشتر بخوانید .

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    صدور قطعنامه در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران وقتی منتفی اعلام شد که ایران با رایزنی و تفاهم شفاهی با آژانس پذیرفت موضوعات اختلافی باقیمانده با آژانس از جمله توضیح در مورد منشأ پیدا شدن اورانیوم با غنای بالا در سایت های اعلام نشده توسط بازرسان آژانس را ظرف یکماه آینده که مجدداً رافائل گروسی مدیرکل آزانس به ایران سفر خواهد کرد بر طرف کند. چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی!

  • ح
    0

    کاش برای مردم هم انقد نرمش نشون میدادید ....شماها که دستتون تو جیبتون نیست کالا براتون ارسال میشه درجه یکشم .....برو بفکر مردم باش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها