جدیدترین خبر از انتخاب سرمربی آبی‌ها

فرهاد امشب معرفی می‌شود


12 اسفند 1399 - 14:23
603e1917b51ff_2021-03-02_14-23
احمد مددی امروز اعلام کرد که قرار است ظرف ۲۴ ساعت آینده سرمربی استقلال معرفی شود.

یک منبع آگاه تایید کرد که مدیران باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی مذاکره کرده‌اند و احتمالا او به زودی سرمربی این تیم خواهد شد.
محمود فکری، سرمربی استقلال، صبح امروز استعفا داد. استعفای او پس از آن بود که استقلال نتوانست مس رفسنجان را در آغاز نیم‌فصل دوم لیگ‌برتر شکست دهد.

استقلال با تساوی مقابل مس رفسنجان، ۶ امتیاز از رقیبش پرسپولیس عقب افتاد.

احمد مددی امروز اعلام کرد که قرار است ظرف ۲۴ ساعت آینده سرمربی استقلال معرفی شود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

603e1917b51ff_2021-03-02_14-23
12 اسفند 1399 - 14:23

یک منبع آگاه تایید کرد که مدیران باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی مذاکره کرده‌اند و احتمالا او به زودی سرمربی این تیم خواهد شد.
محمود فکری، سرمربی استقلال، صبح امروز استعفا داد. استعفای او پس از آن بود که استقلال نتوانست مس رفسنجان را در آغاز نیم‌فصل دوم لیگ‌برتر شکست دهد.

استقلال با تساوی مقابل مس رفسنجان، ۶ امتیاز از رقیبش پرسپولیس عقب افتاد.

منبع: همشهری آنلاین

46

نظرات 23
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کوروش 1 0 پاسخ 1399/12/13 -14:12

فرهاد مجیدی گزینه مناسبی برای هدایت استقلال نیست. انتخاب مجیدی تصمیمی عجولانه وازروی فشاررسانه ها وافکارعمومی انجام شده که ازهمین الان شکست خورده است.وقابل توجه دوستان بی تجربه ای که خوشبینی بیش از اندازه دارند که درآینده ای نه چندان دور دوباره فرهاد مجیدی رابرکنارخواهندکرد.

kali 1 0 پاسخ 1399/12/13 -09:14

خاک بر سر مااستقلالیها که منتظریم فرهاد میگ میگ نجاتمون بده

کیان 1 0 پاسخ 1399/12/13 -01:35

کیسه هر جا برین آسمون همین رنگ هست توی استقلال همدلی نیست باند بازی هست فرهاد بیاد باند خودشو میاره تیم بزرگتری مثل سید جلال میخواد که فروتن باشه نه برای 14 میلیارد زیر تابلو بزنه و تیم رو ببره تو حاشیه خدا استقلال رو آفرید برای به مردم بفهماند صبر ایوب چیست و شکست پلی است برای پیروزی

استقلالی 3 6 پاسخ 1399/12/12 -21:59

طرفدارهای پرسپولیس چرا انقدر ناراحت هستید مجیدی داره میاد ،قهر اشتییش هم به شما مربوط نیست ، انقدر خودتون رو با لایک و دیسلایک خسته نکنید تا ۴ ماه دیگه میبینمتون بابا مسعود رفت معلوم میشه

ناشناس 1399/12/12 -23:12

بابا مسعود هم بزعم شما نباشه یک پرسپولیسی دیگر جایگزین او می شود چونکه دو سوم مردم ایران پرسپولیسی هستند. زیاد جوش نزن شیرت خشک می شه!

1399/12/13 -01:50

تخخخخخ با همین توهمات بابا مسعود و وزیر وزیر تا سال بعد که خوبه تا ده سال بعدم ما قهرمانیم چون متوهم نیستیم بای بای

سینا 5 3 پاسخ 1399/12/12 -21:23

استقلال یک کاپیتان خوب مثل سید جلال میخاد .

زائر 8 2 پاسخ 1399/12/12 -20:57

چقدر مسخره شده . پرافتخارترین باشگاه ایران و اسیا ، دچار سکته مغزی شده .چقدر تغییر کادر فنی و هیات مدیره . منم بیام سرمربی بشم ؟!!!!

1399/12/13 -01:51

بابا پرافتخار ترین تیم آسیا لامصبا پس چرا توی آسیا الان دهم هم نیستین پس اینم تقصیر وزیره نه؟تخخخخخ

! 7 6 پاسخ 1399/12/12 -20:56

اس تق لال با هر مربی هم هیچی نمیشه . همه تیم ها سرور اس تق لال اند.

صبا 5 1 پاسخ 1399/12/12 -19:36

مجیدی کارخودش راکرد بالاخره هرروزحاشیه وتحریک بازیکنها تابیاد استقلال اول بدبختی وبچه بازی دراستقلال شروع شد

ن.ک 8 0 پاسخ 1399/12/12 -18:56

آقا چه فرقی مثلا دارند حتما در این جابجائیهابخور بخوری هست

علی معصومی 6 1 پاسخ 1399/12/12 -18:23

فکری در حرکاتش بی فکری کرد و عاقبت کارش را نگاه نکرد استقلال مدعی زیاد داره، دلسوز کم

تیمور 5 3 پاسخ 1399/12/12 -17:14

تمام بدبختیهای استقلال ارمجیدی است زمان بازیگری دوباراستقلال رادربدترین شرایط رها کرد وعربها رابه ماترجیح داد زمان مربی گری هم جام راازدستمان گرفت حالا هم که فکری داشت کارمیکرد با باندی که درتیم درست کرده تیم رابه حاشیه برد آقای مدعی مکتب حجازی اوخواهد آمد ونتیجه هم ممکن نیست که بگیرد چون هرروزحاشیه درست میکند وبرای همیشه شرش ازاستقلال میکنه فصل بعد هم نوبت نکونام است اینها چند سال قبل باند درست کردند که حالا دارند به آرزوشون میرسند وبیچاره هواداران که دلشان رابه فریب امثال مجیدی خوش کردند تیم بزرگ آدم بزرگ میخواهد تااین بچه بازی وبازیکن سالاری روازتیم جمع کنه بالاخره یکروزچهره واقعی اینها روخواهد شد زمانی که چندسال قبل نکونام به استقلال آمد بدبختیهای استقلال هم شروع شد با باند باری وکم کاری علیه قلعه نویی بودند وازهمان وقت استقلال دیگرروی آرامش راندید همه آمدند ورفتند وووووووووووووووو

امیر امیری 1399/12/12 -18:33

نه اشتباه میزنی داداچ! مشکل از وزیره.. فرهاد که شاهه!

ناشناس 1399/12/12 -20:59

پاسخ به امیر امیری! اگر فرهاد بزعم شما شاهه دیگه وزیر چکارست که بتواند در امور داخلی باشگاه استقلال دخالت کند؟!!!

1399/12/13 -01:52

ناشناس دهنت سرویس عجب جوابی دادی یه سوس ماس داشت این جوابت ههههههه

ناشناس 5 2 پاسخ 1399/12/12 -16:12

خودزنی های استقلال شروع شد و در آخر مثل همیشه هواداران فریب میخورن و با بهانه همیشگی بابا بابا می کنند ، الان ببین همه ی پیشکسوتان استقلال میخوان سرمربی این باشگاه بشن و شانس خودشونو امتحان کنن و هر کی هم نتیجه نگرفت حرف زیاده به خورد هواداراشون بدن مثلا : وزیر ، غذا ، توپ جمع کن و پول و ....

تیمور 1399/12/12 -17:15

دقیقا درسته پدراستقلال را همین امثال مجیدی درآوردند تیم بزرگ مربی بزرگ میخواد

ناشناس 4 4 پاسخ 1399/12/12 -16:02

مجیدی سرمربی بشه مظلومی و دستیاران فکری غیر از برهانی را از تیم بیرون می کند و احتمالاً یک تمرین دهنده خارجی را هم به تیم اضافه می کند. تاریخ گواهی خواهد داد مجیدی با خواندن در گوش برخی از بازیکنان تأثیر گذار و برخی از اعضای هیأت مدیره استقلال زیر پای فکری را در استقلال خالی کرد!

احمد شاه 1399/12/12 -18:35

اضافه کنید زیر پای شفر رو هم روفت! البته اشتباهی پارسال زیر پا خودشم روفت!

داروغه 10 5 پاسخ 1399/12/12 -14:52

تا وقتی مجیدیها در استقلال باشند .این تیم به هیچ دشمنی نییاز نداره