فیلم منتشر شده توسط سنتکام درباره حمله موشکی ایران به عین‌الاسد


11 اسفند 1399 - 23:32
603d491a7fd0d_2021-03-01_23-35
سازمان تروریستی سنتکام فیلمی را که می‌گوید از حالت طبقه‌بندی خارج شده و مربوط به حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد پس از شهادت سردار سلیمانی است، منتشر کرد

سازمان تروریستی سنتکام فیلمی را که می‌گوید از حالت طبقه‌بندی خارج شده و مربوط به حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد پس از شهادت سردار سلیمانی است، منتشر کرد

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

11 اسفند 1399 - 23:32

منبع: تسنیم

24

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ناشناس 0 0 پاسخ 1399/12/15 -22:40

ای ملعونها با نظراتتان ویزای کاسه لیسی از اربابانتان و پدر خوانده هایتان بگیرید

ناشناس 5 3 پاسخ 1399/12/12 -13:04

چه هماهنگی خوبی بوده !!!! اونها که از موشکهامون فیلم هم گرفتن چطور ساقط شون نکردن ؟؟ خدایی خیلی آدمهای خوبی بودن ... ممنون ترامپ جون

A 1399/12/13 -06:33

چه ربطی داره اخه؟؟؟ یعنی چون تونستن فیلم بگیرن حتما میباستن موشک ها رو هم ساقط کنن؟؟؟؟

محمود 3 0 پاسخ 1399/12/12 -10:26

بی خودی ابرو ریزی نکنید.دارید برای انتقام از امریکا بخاطر سردار سلیمانی معامله می کنید ننگتان باد.میخواید بگید ما انتقام گرفتیم بازدن عین العسد خجالت بکشید. همه دنیا فهمیدن شرمتان باد

عاطفه 2 15 پاسخ 1399/12/12 -10:25

پیشرفت یعنی از رژیم کودتایی پهلوی بی‌بته که خاک مملکت رو بذل و بخشش می‌کرد، به جایی برسی که در برابر قدرقدرت جهان شجاعانه بایستی و بهش تودهنی بزنی .. درود بر سپاه دلیر

ایرانی 8 6 پاسخ 1399/12/12 -09:11

کامل نبود! یه فیلم هم هست تو همون روز که دو تا موشک 170 نفر رو تو هوا پرپر میکنه اونم بزارین لطفا!

ناشناس 10 1 پاسخ 1399/12/12 -07:37

لامصب هرجا که مورد استفاده پایگاه نبود زدیم . دمتون گرم

احمد 13 3 پاسخ 1399/12/12 -07:33

حیف این بمب های که با سرمایه بیت المال ساخته شدند و این چنین زمین خالی را هدف قرار دادند. آمادگی دشمن چنان بود که حتی از لحظه دقیق رسیدن و مکان دقیق آنها مطلع بوده و فیلم برداری کرده است.

کاربر ناشناس 7 2 پاسخ 1399/12/12 -06:11

سردار حاجی زاده گفت که سیستم دوربین هاشونو هک کردن .اینا فیلمو دارن که

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks