آیا خدمه سانچی زنده هستند؟

روزنامه شرق با انتشار خبری مدعی شد که گواهی فوت ۹ خدمه سانچی باطل شده است. این به آن معنی است که سندی قطعی برای جان باختن خدمه سانچی وجود ندارد.

آیا خدمه سانچی زنده هستند؟

ماجرای سانچی یکی از معمایی ترین و رازآمیزترین حوادث دریایی در تاریخ ایران است. آنچه بار معمایی این حادثه آتش سوزی را بیشتر کرده، سرنوشت خدمه آن است.

در این ویدئو به بررسی ادعاهای خانواده خدمه سانچی می‌پردازیم. شما هم ببینید و نظر بدهید.

منبع: خبرفوری

76

حجم ویدیو: 18.26M | مدت زمان ویدیو: 00:08:31 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • مهندس
    0

    تو این فيلم گفته میشه یه عده زنگ میزنن و میگن که خدمه زنده هستند و فقط به چند خانواده زنگ میزنن این یعنی خدمه اگه با قایق نجات فرار کرده اند همگی زنده نیستند و تعدادی بعد از فرار در مسیرشان به سمت جزایر شرق آسیا احتمالا فوت کرده اند. راجب بقیه هم باید گفت که اگر خانواده های آنان تماسی دریافت می‌کنند باید از تماس گیرند تقاضای صوت تصویر یا فيلم یا هر چیز دیگری بنمایند که مطمئن شوند که آنان زنده هستند. خاطره و... هم قبول نیست. وگرنه ممکن است این تماس ها توسط گروهی از افراد ناشناس به دلایل نامعلوم گرفته شده باشد تا فقط بگویند اینها زنده هستند چون اگر اینکار را بنمایند غرامتی به خانواده ها نمی‌دهند و به هیچ‌وجه هم پاسخگو نیستند و می‌توانند تا سال ها بگویند که این پرونده هنوز باز است اینکار می‌تواند توسط شرکت بیمه کشتی انجام شود تا با گفتن اینکه آنها زنده هستند غرامت ندهند. تهران هرچقدر هم این مسئله را پیگیری کند فایده ای ندارد چون به احتمال افرادی که پشت این تماس ها هستند یک نفری به آنها گرا می‌دهد در فيلم دیدیم که خانمی می‌گوید من را با لقب شخصی ام خطاب کردند. فرض کنید آنها فوت کردند چه کسی می‌تواند این کار را بکند مگر اینکه یک نفری گرا بدهد حالا چطور ما نمی‌دانیم. اما اگر با خط شخصی آنها تماس گرفته می‌شود یعنی آنها قطعا زنده هستند یا حداقل زنده از آنجا رفته اند بیرون و در جزایر شرق آسیا جایی که تحت نظر حکومتی نیست به ساحل رسیده اند و توسط گروهی اسیر شده باشند. علتش هم می‌تواند این باشد که علت واقعی حادثه سانچی مشخص نشود. یا علت دیگری. اگر گروه ها پول می‌خواستند عنوان می‌کردند و معلوم میشد آنها آدم معمولی هستند ولی اگر تماس ها از کشور های مختلف گرفته می‌شود وچیزی در خواست نمیشود یعنی ماجرا بسیار پیچیده تر از این حرفهاست که ما تصور می‌کنیم

  • راز
    0

    اره زنده ان

  • مهدی
    0

    ندارم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها