توضیح رئیس دفتر سیدمحمد خاتمی درباره خبر نامه‌ٔ خاتمی ‌به مقام معظم رهبری


9 اسفند 1399 - 12:40
603a0c8679109_2021-02-27_12-40
به دنبال انتشار خبری در رسانه‌های مجازی کشور درخصوص نامه‌ٔ سیدمحمد خاتمی به مقام معظم رهبری، دفتر رئیس دولت اصلاحات با صدور اطلاعیه‌ای، توضیحاتی در این خصوص منتشر کرد.

متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است:‌

بسم الله الرحمن الرحیم‌‌

آنچه پیرامون ارسال نامه جناب آقای سیدمحمد خاتمی به رهبری معظم انقلاب در رسانه‌ها منتشر شده است (اینجا بخوانید)، تنها گمانه زنی رسانه‌ای است.‌
همه کسانی که به کشور و مردم و انقلاب می‌اندیشند، نسبت به سرنوشت میهن اسلامی و ملت و نیز اصلاح امور دغدغه دارند.‌
جناب آقای خاتمی نیز از جمله هرجا و هر مناسبتی اقتضاء کند دغدغه‌های خود را عملا‌ً به دور از تبلیغات دنبال می کنند؛ ولی آنچه به این مقدار راجع به محتوای نامه بیان می‌شود ناشی از حدسیات و گمانه‌زنی‌ است.

سیدعلی خاتمی
۹ اسفندماه ١٣٩٩‌

به دنبال انتشار خبری در رسانه‌های مجازی کشور درخصوص نامه‌ٔ سیدمحمد خاتمی به مقام معظم رهبری، دفتر رئیس دولت اصلاحات با صدور اطلاعیه‌ای، توضیحاتی در این خصوص منتشر کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

603a0c8679109_2021-02-27_12-40
9 اسفند 1399 - 12:40

متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است:‌

بسم الله الرحمن الرحیم‌‌

آنچه پیرامون ارسال نامه جناب آقای سیدمحمد خاتمی به رهبری معظم انقلاب در رسانه‌ها منتشر شده است (اینجا بخوانید)، تنها گمانه زنی رسانه‌ای است.‌
همه کسانی که به کشور و مردم و انقلاب می‌اندیشند، نسبت به سرنوشت میهن اسلامی و ملت و نیز اصلاح امور دغدغه دارند.‌
جناب آقای خاتمی نیز از جمله هرجا و هر مناسبتی اقتضاء کند دغدغه‌های خود را عملا‌ً به دور از تبلیغات دنبال می کنند؛ ولی آنچه به این مقدار راجع به محتوای نامه بیان می‌شود ناشی از حدسیات و گمانه‌زنی‌ است.

سیدعلی خاتمی
۹ اسفندماه ١٣٩٩‌

منبع: کانال رسانه خاتمی

66

نظرات 83
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ناشناس 0 0 پاسخ 1399/12/13 -00:20

درود بر سید بزرگوار ... دنیا در مقابل ایشون تعظیم کرد و دلواپس ها از همین محبوبیت حراس دارند ...

اسلامی 0 0 پاسخ 1399/12/12 -17:58

سلام برادر خودت راخسته نکن ان کسانی تهمت میزنند افرادی افراطی هستند همانانی که وقتی حضرت علی را در محراب به شهادت رساندند گفتند مگر علی نماز میخواند اینها از همان دسته هستند

داریوش 0 2 پاسخ 1399/12/10 -16:41

از شیخ فتنه گران حمایت نکنید!!! دولت روحانی هم دستپخت امثال ایشونه!!! از دستاورد های دولت خاتمی" مذاکره بر سر جزایر سه گانه مذاکرات بی حاصل هسته ای قتل های زنجیره ای کوی دانشگاه خرید هواپیمای شخصی ۴۰میلیاردی خرید مدرک بی آزمون دانشگاه هاوایی گم شدن ۶میلیارد دلار پول نفت قرارداد کرسنت شعار پوچ آزادی!!!

مجید 2 2 پاسخ 1399/12/10 -14:33

خیانت خاتمی به کشور بیشتر جنایت صدام بود

علی 2 2 پاسخ 1399/12/10 -12:53

کشور نابود کردی خاتمی

علی 4 1 پاسخ 1399/12/10 -11:00

احترام به حقوق شهروندی ، گفتگوی تمدن ها، تنش زدایی، کنترل تورم و... ما از یک دولت چه میخواهیم؟ کسی توهین میکند که حرفی برای گفتن ندارد. آقایان آن زمان پشت احمدی نژاد در آمدن و : فشار تحریم و حرمت شکنی ، تفرقه و دو دستگی و... نتیجه اش بود.

رسول 1399/12/10 -13:05

مردم خدمتگزاران واقعی خود را فراموش نمیکنند. اینجانب به عنوان یک معلم از کسی که باعث شد پاداش پایان خدمت به این قشر از هموطنان داده شود همیشه سپاسگزار آقای سید محمد خاتمی هستم.

رضا 3 0 پاسخ 1399/12/10 -10:06

خبرنداری دوره این سید بزرگ دوره خصولتی سازی رفسنجانی ودوره بچاپ بچاپ ودوره سه تاصندوق محمدرسول ا...وآل طاها واصحاب کهف دراصفهان ودوره کتک خوردن مردم زمانی که پول خودراطلب می کردن وزمان افزایش نجومی خانه دراصفهان و... طرف 60میلبون پول می گذاشت توصندوق وبعد 3ماه باوام می رفت خونی که فروخته بودرادوباره می خرید.خیابان جی وچهارراه پروین خاطره ها دارند.

گل یاس 3 1 پاسخ 1399/12/10 -09:58

توهین مرگ نفرت از خصوصیات بارز عده زیادی از انقلابیون تازه به دوران رسیده امروزی است انشالله خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند خاتمی بهترین رییس جمهور ایران بود برید از بزرگترها بپرسید

منصوری 4 2 پاسخ 1399/12/10 -09:55

تنها رییس جمهوری که در دو دوره ریاست جمهوری اش تورم آنچنانی نداشتیم. درزمانی که آنقدر قوی نبودیم و در اواخر جنگ غالب جنگ عراق بود وبا سیاستش موجب شد آمریکا به جای حمله به ایران به عراق حمله کند.(یادمان نرود عراق بخش هایی از ایران را اشغال کرده بود)

اسماء 1399/12/10 -14:15

البته پرونده هسته ای که شروع تحریم ها بود و تعلیق داوطلبانه... حمله آمریکا به حرم امام علی و تیراندازی به گنبد امام علی که خاتمی فقط گفت من نپسندیدم

کار بر ناشناس 2 2 پاسخ 1399/12/10 -07:39

کسی به سید بودن توهین نکرده بجای خودش!دوره ایشان هم بحث سید بودن ایشون و بعضی ها ملاک قرار دادن! البته مدیر سید رو سرمون جا داره ولی خیلی کوته فکریه سید بورن ایشونو ملاک ریاست جمهوری قرار بدیم! یه مقدار واقع گرا باشیم سواد رسانه ای خودمونو لااقل بالا ببریم!

کار بر ناشناس 1 3 پاسخ 1399/12/10 -07:32

کلا نمی دونم چرا ما همه چیز یادمون می ره تا رئیس جمهور هستن اشتباهات می بینیم غر می زنیم بعد از چند سال اونقدر عزیز می شن که هر که حق و بگه فقط با توهین جواب می دیم. دلمون برای خودمون نمی سوزه هیچ! برای اقشاری که زیر پای اینا له می شن بسوزه! مگه ما مدیر تو مملکت کم داریم دنبال امثال اینا باید باشیم کلی خون ودل خوردیم! اینا هم خودشون وهم طیف شون نشون داد بدرد مملکت داری نمی خوره! شعر عبای قهوه ای یا صورتی رو مثل اینکه برای ایشون ساخته بودن! با مدیر انقلابی کار پشته فعال و جوان برای مملکت می خوایم. دفاع الکی یعنی خیانت!!

ح ر 2 8 پاسخ 1399/12/10 -07:29

خاتمی و امثال هم هزاران بار بدتر از مفسدین اقتصادی و غیرو هستند . و به خاطر ایجاد گرفتاری امنیتی برای کشور باید تیرباران شوند .

علی۵ 1399/12/10 -09:56

تورم در زمان تمام روسای جمهوری در دوره دومشان بوده به جز خاتمی

رهرو 1399/12/10 -13:58

کسی که زود دستور خشونت را میدهد خودش به سرعت قربانی میشود. یک خورده یواش داداش زود زود اعدام میکنی

کار بر ناشناس 2 3 پاسخ 1399/12/10 -07:21

خدا می دونه دیگه چه خوابی برای ملت دیدن نامه نوشتن! اونم نزدیک انتخابات! حالا کاری نداریم خلاصه همه هم خوبی داشتن هم بدی منتها میزانش فرق می کرد کاری نداریم ایشاندر تحریک دیگران و جو سازی نقشی نداشتن؟! دیگه مردم اگه می خوان یه زندگی راحتی داشته باشن انتخاب درست کنن. یک نیروی جوان دلسوز که فارغ از هر گونه جناح سیاسی باشه یک ایل هم پشت سرش نباشن! امثال اینا تو خونه هاشون بیشن خیلی بهتره! اون لباسم که شرافت داره بخدا خراب نکنن! مملکت داری مگه به حرفو پرستیشه! امثال اینا امتحان شونو از همه جهت پس دادن! دیگه بدونن حنا شون رنگ داره. مردم دیگه آبدیده شدن گول نمی خورن.

دکترعبداله 2 3 پاسخ 1399/12/10 -06:49

عجب رویی دارد.

امیرخان 3 4 پاسخ 1399/12/10 -03:39

ما از افسادطلبان دیگه خسته ایم مرگ بر فتنه گر

بینام 1399/12/10 -10:29

حداقلش اینه که اصلاح طلبان دزد نیستن عزیز دل برادر.

داریوش 1399/12/10 -16:27

یک نمونه دزدی در زمان دولت آقای خاتمی، هواپیمای چهل میلیارد تومانی از سلطان برونئی به‌عنوان هواپیمای اختصاصی رئیس‌جمهور خریداری شد. این هواپیمای تشریفاتی از نوع ایرباس ۳۲۱ و متعلق به سال ۲۰۰۲ بود و در سال ۱۳۸۲ پس از خرید هواپیما، قرارداد تبدیل آن به هواپیمای اختصاصی با هزینه‌ای نزدیک به ۲۰ میلیون دلار یعنی نزدیک ۲۰ میلیارد تومان با شرکت “سوژرما” منعقد شد.

ابراهیم حامدی 13 9 پاسخ 1399/12/10 -02:02

ما دیگه حالمون از این آدم و امثال او بهم میخوره .میزان تحصیلات حوزوی !!بیسواد ترین کاندید زمان خودش و روحانی نیز لنگه خاتمی. عامل پلمپ هسته ای و عامل خواری ملت در برابر اروپا ووووو.........

طلا 10 8 پاسخ 1399/12/10 -01:38

سلام . اون کسانی ک به سید محمد خاتمی توهین میکنند .شما ک توهین میکنی و بد میگی . اون موقعی ک سید محمد خاتمی رئیس جمهور بودند شماها هنوز ب این دنیا نیومده بودین و هیچی از دوره ریاست جمهوری سید محمد خاتمی نمیدونید .او بهترین و مهربانترین و راستگوترین بود. توی ۸ سالی ک رئیس جمهور بودند همش باصداقت بود با مردم رو راست بود دروغ تو کارش نبود هیچ افزایش قیمتی نبود بازار و اقتصاد عالی بود . انشالله دوباره کاندیدای ریاست جمهوری بشه تا شماها ک توهین میکنید بهشون . بفهمید ک بالای ۳۰ میلیون نفر به ایشان رای میدن .

حسام 1399/12/10 -07:55

اتفاقا تو نبودی اون موقع .مهربون؟ جات خالی یه سخنرانی داشت با دانشجوها میخواست بندازتشون بیرون از جلسه. فیلماشم هست این از برخوردش با دانشجو بقیه اش هم بماند

ایرانی 1399/12/10 -10:57

حسام حرف مفت نزن لطفا تنها رئیس جمهوری که به دانشجوها اهمیت میداد ایشون بود حالا اون جلسه ای که تو میگی شاید چهار تا مثل خودت اونجا بودن خواستن جلسه رو بهم بریزن که خوشبختانه تو اینجور کارام تبحر خاصی دارید

محمد 11 9 پاسخ 1399/12/10 -00:09

یک مشت مفتخور بی سواد عقب افتاده که فقط بلدن بدوون دنبال مداحا و یه گریه ای بکنن و شکمی از عزا در بیارن حالا به بزرگ مرد تاریخ این مملکت سید محمد خاتمی توهین و فحاشی میکنن غافل از اینکه دریا به دهن سگ نجس نمیشه

ناشناس 13 8 پاسخ 1399/12/9 -23:49

با کورش مخالفن تا سعدی و حافظ-تا شریعتی و مصدق تا خاتمی و ظریف و هرچه بزگ مرد این سرزمین و موافق با خلخالی و خاوری و ...

ناشناس 14 11 پاسخ 1399/12/9 -23:37

درود بر بزرگ مرد اصلاحات مردی از جنس صداقت... هشت سال خدمت بدون هشت ریال اختلاس

موسوی 15 7 پاسخ 1399/12/9 -23:21

مخالفان خاتمی نوکر و پابوس کن هستند و واسه یه گونی سیب زمینی شرف را .....خاتمی مردی بزرگ عصر ایران هستند و همتا ندارد متحجرین احمق اقلیت تندرو طالبانی بسوزید

منتظر مهدی موعود 6 17 پاسخ 1399/12/9 -23:02

در زمان خاتمی قرار بود مخفیانه تنب بزرگ و کوچک رو واگذارکنن

ابرا هیم 6 3 پاسخ 1399/12/9 -22:41

آره سن من قد نمی ده خدایا تو شاهد باش سه ماه تو فاو دو ماه تو خرمشهر یک ماه خط کوشک دو ماه سردشت عملیات نصر هفت ده روز جزیره مجنون به گوشت خورده تا حالا آره سن من قد نمی ده هیچوقت تامین لودر به گوشت خورده سیصد متری عراقیها اونجا که شبانه لودر خاکریز بزنه نه عزیزم سن من قد نمی ده

ب ابراهیم 1399/12/9 -23:17

اشتباه منفی زدم ببخشید لعنت به متحجرین کاسه لیس ساندیس خور دلواپس ننگین بیان و اصولچراها درود بر شرف دکتر سید محمد خاتمی عزیز آزاده مرد اخلاق مدار

من یه جانبازبی نام ونشان وبی حقوق 1399/12/9 -23:45

اقاابراهیم شماعاشق خاتمی بمان قرارنیست هرکس راشما دستداری دیگران هم موافق توباشن هرکس نظرش محترم است سن شماهم قد میده افرین

شهروند 13 1 پاسخ 1399/12/9 -22:37

این تا حالا ممنوع التصویر و گفتار بود حالا چجور ازش استفاده ابزاری می کنند . در هر صورت رای بی رای سید

یکی از مردم 16 1 پاسخ 1399/12/9 -21:41

فعلا مملکت بین چند نفر تقسیم شده انگار که ارث باباشونه و مردم هم فقط باید بله قربانگو باشد!

همایون 1399/12/9 -23:41

کشور های دیگه مگه چجوریه

. 6 10 پاسخ 1399/12/9 -21:17

اقای تدارکاتچی نامه نوشته.کی بخونه و کی اجرا کنه؟چقدر خوش خیال و ساده اندیش.

عاقل 16 13 پاسخ 1399/12/9 -21:14

اره نزدیک انتخاباته،این یکی که مدتها بود لالمونی گرفته بود زبان باز کرد،بی انکه بداند بخشی از مشکلات کنونی است، برای این خاطر دولت فعلی با حمایت قاطع و همه جانبه ایشون سر کار امده، ،،نه اقا سید،دوران گول زدن دیگه گذشته،،

حمید 12 17 پاسخ 1399/12/9 -21:08

این مردک مگه ممنوع التصویر نیست؟؟؟؟؟

کاربر ناشناس 1399/12/10 -11:02

قربان ‌سید‌جان

کاربر ناشناس 1399/12/10 -11:05

قربان ‌سید‌جانمردوم‌قدر‌نعمت‌را‌نمیدانید

حسین 10 2 پاسخ 1399/12/9 -20:33

میخواستم یک‌نکته ای رو‌ یادآوری کنم. تمام‌کامنتها رو ‌یکبار دیگه دقیق بخوانیم. بیخود نیست که میگویند ما ملت صفر و صد هستیم. یکی میگوید خدوم و آن یکی میگوید خائن و حد وسطی را تعریف نمی کنیم. البته بهیچوجه کسی را مقصر نمیدانم. آموزش ما این مشکل را ایجاد کرده، آموزش غلط!!! . بیائیم در قضاوت خود به هر فردی امتیاز دهیم. البته اگر مجبور به قضاوت هستیم، وگرنه سکوت بهترین روش است وقتی که اطلاعات کافی نداریم. البته آگاهی از عدم وجود اطلاعات کافی نیز، خود نیاز به آموزش دارد که متاسفانه در جامعه ما یا نیست و یا غالبا آموزش غلط جای آنرا گرفته. ببینیم کدامیک از بزرگان ما وقتی پشت تریبون قرار می‌گیرند حاضرند از قضاوت در مورد دیگران یا مواردی که اطلاع کافی ندارند، خودداری کنند؟ مردم که پیشکش. ارادتمند همه مردم کشورم هستم.

مورچه 14 6 پاسخ 1399/12/9 -20:13

رای بی رای ب همه کاندیدها چپ وراست باهم غارت کردین یکی کمتریکی بیشتر خاندان رفسنجانی مرعشی ولاریجانی شمارا علم کردن فریب نخوردکتر برو دنبال زندگی ساده ومعمولی بگردبنده خداوتوبه کن روزگارمردم رامیبینی؟

ابراهیم 18 10 پاسخ 1399/12/9 -19:52

هر چه می خواهی به سید توهین کن از دهان شما ارزشی ها انتظار بیشتری نیست شاید دین پیغمبر همینه درک ما از دین کمه همش توهین همش افتراه همش نفرین عجب دینیه

هومن 1399/12/9 -21:19

افترا چیه. 88 حتما سنت قد نمیداده ببینی چیکارا کرد.

مهدی 14 17 پاسخ 1399/12/9 -19:41

خیلی این اقا دلش برای این مملکت میسوزه ، تو فتنه 88-کجا بودی ، خائن . مرگ بر فتنه گر

محسن 1399/12/10 -07:43

يادت باشه تاريخ رو فاتحان مينويسن!!! ولي ده سال بعد يه چيزايي فهميديم كه دعوا سر چي بود!

کاربر ناشناس 15 1 پاسخ 1399/12/9 -19:40

اینکارا تنور انتخاباتو گرم نمیکنه

موقعیت جهاد اکبر 13 19 پاسخ 1399/12/9 -19:37

درود بر محبوب قلوب آزادگان خاتمی عزیز سخنی هم با مخالفانش مگر سید چکارتون کرده که بهش توهین می کنید

رامین 1399/12/9 -21:21

هیچی سال 88 فتنه درست کرد بعدش هم یه دولت پیر و فشل رو تکرار کرد. از دکل سید بودن هم بالا نرید

بینام 1399/12/10 -00:09

تورا چکار کرده که ازش دفاع میکنی .جهاد خان.

ناشناس 8 23 پاسخ 1399/12/9 -19:17

خداوند همه را به راه راست هدایت کند. علی الخصوص افراد فتنه گری مثل اصلاح طلبان

کاربر ناشناس 19 17 پاسخ 1399/12/9 -19:11

لعنت خدا بر تو باد که روحانی را تبلیغ کردی

ابراهیم 16 24 پاسخ 1399/12/9 -19:07

درود بر سید بزرگوار خاتمی محبوب قلب‌ها به خاتمی توهین نکن که به همه کست توهین مکنم

صادق 1399/12/9 -21:23

مرگ بر فتنه گررررررررررررررررر

محسن 1399/12/10 -07:43

درود بر خاتمي. آدم خوبي بود.

خودم 13 11 پاسخ 1399/12/9 -18:57

فتنه 88 را فراموش نمی کنیم

احمد 14 9 پاسخ 1399/12/9 -18:41

خواهشا دیگه تَکرار نکن گند دور قبل حالا حالا پاک نمیشه.

گ 26 10 پاسخ 1399/12/9 -17:38

ایشان چرا علیه دولت تدبیر و امیدشان که ملت را زیر دست و پای رانت و فشار اقتصادی له کرده است تاکنون سکوت نموده به حال ملت و کشور نگاره ای یا نقاره ای نداشته اند..

ملول 5 3 پاسخ 1399/12/9 -17:17

بهتر بود ولی عالی نبود / بازم تشکر

سرمد 14 39 پاسخ 1399/12/9 -17:14

درودبردکترخاتمی رییس جمهورمنتخب مردمی حمایتت میکنیم شمابهترازهرکس دیگری میتوانید اقتصاد ایران را درمان کنی چون انسانی صادق هستی مرگ بر اختلاسگران درودبر سیددکترخاتمی گفتگوی تمدنها یادت نره

ناشناس 1399/12/9 -19:15

تو رو هم پختن هااااا. قشنگ معلومه

سینا باورصادیان 1399/12/9 -19:22

درود بر سید محمد خاتمی مرد بزرگ سیاست ،حامی واقعی مردم

سروش 1399/12/9 -19:51

اون خودش میگه من تدارکتچیم بعد شما نوشابه باز می کنی براش

عباس 1399/12/9 -21:24

مرگگگ بر فتنه گررررررر مردم محاکمه سران فتنه رو میخوان

معلوم 1399/12/10 -00:12

قشنگ معلوم مصنوعی از خائن دفاع میکنی .از خود کشور آره.

.. 17 33 پاسخ 1399/12/9 -16:43

یک عده جای توهین به سید بروند جلو آبروریزی احمدی نژاد را بگیرند

به .. 1399/12/9 -19:58

توهین کنندگان به سید محمد خاتمی مشتی ابله و بی هویت هستن و کف پای سید هم نمی شوند مشتی بیسواد اوباش دجال کامنت به مزد بی خان و...

بابک 1399/12/9 -21:25

مرگ بر ضد ولایت فقیه حالا از هر جناحی باشه. مرگ بر سران فتنه مرگ بر تکراره بیجا

یه کارگر 1399/12/9 -21:44

حسرت 8 سال خاتمی به دلمون مونده چون ما فقط کاگر ساده بودیم نه دلال و دزد و اختلاسگر...با ارامش تو اون 8 سال زندگی کردیم ولی دلالها دنبال احمدی نژاد و مشابهشند!

برنتی 24 20 پاسخ 1399/12/9 -15:53

واقعا تاسف میخورم برای کسانی که خوب و بد را تشخیص نمی دهند پیشنهاد میکنم بروید تاریخ بخوانید بی مطالعه به کسی تهمت نزنید . در دوره ریاست جمهوریش کسی جرات این همه دزدی را نداشت .از دلسوزان انقلاب است قدرش را بدانید.

هومن 1399/12/9 -18:55

این دولت هم دستپخته همینه. برا خودت متاسف باش

....... 29 25 پاسخ 1399/12/9 -15:27

نمی دانم چه خطری اصلاح طلبان وبزرگان اختلاس را تهدید می کند که این شیخ فتنه دوباره اومده بیرون

به ....... 1399/12/9 -19:40

فتنه گر تو ریاکار معلوم الحال و پاچه خوار مفلس مفلوک هستی و اون مموتی که کشور را ویران تحویل داد لعنت به متحجرین هیاهو گر کاسب تحریم زالو صفتان

ما 15 39 پاسخ 1399/12/9 -15:27

خاتمی هم هرچند ناخلف ولی از فرزندان این نظام و پایبند به اصول شریعت و ولایت فقیه است امید که از اشتباهاتش درس گرفته باشد و توبه کند و در مسیر انقلاب و نظام و وحدت قدم بردارد تا مورد عنایت مقام معظم رهبری قرار گیرد خاتمی خوب میداند که هرچه دارد از برکت این نظام است و دیگر دوره او و طرفداران اندکش و تکرار گفتن به پایان رسیده و باید به آغوش نظام باز گردن و تلاش کند تا یک فرد جوان و انقلابی و جهادی سکان دولت را به دست بگیرد 

حسن 1399/12/9 -17:40

خیلی حرف زدن بلدی اما بدان درود بر خاتمی به کوری چشم امثال شما

رحیم آب منگول 1399/12/9 -19:50

بر اجداد مخالفان خاتمی لعنت.

وطن 27 15 پاسخ 1399/12/9 -15:19

....زرد برادر شغا.....