تصویر «دستبوسی حدادعادل» متعلق به چه کسی است؟/ عکس


8 اسفند 1399 - 15:25
6038e181d738a_2021-02-26_15-24
برخی کاربران تصاویری را به عنوان دستبوسی حدادعادل از فرح پهلوی منتشر کردند، اما اصل ماجرا چیست؟

چند روز پیش محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور سابق در واکنش به صحبت‌های غلامعلی حداد عادل که گفته بود وی در انتخابات آینده تأیید صلاحیت نخواهد شد، مدعی شد که قبل از انقلاب حدادعادل دست بوس فرح بوده است.

پس از این اتهام، حدادعادل در مطلبی تصریح کرد: آنچه درباره دست بوسی فرح گفته اند دروغ محض، چندش آور و سناریوی رسوایی ست که فقط دشمنان ازآن سود میبرند، درسال‌های قبل انقلاب هیچ رابطه‌ای با دفتر فرح نداشته وهیچگاه اوراندیدم لذا دروغگویی اقای احمدی نژاد محرز است.

در همین حین تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که برخی کاربران آن را به حدادعادل در قبل از انقلاب منتسب کردند.

این درحالی است که تصویر اصلی مربوط به دستبوسی فرح توسط "غلامرضا نیک پی"، شهردار وقت تهران است.

برخی کاربران تصاویری را به عنوان دستبوسی حدادعادل از فرح پهلوی منتشر کردند، اما اصل ماجرا چیست؟

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6038e181d738a_2021-02-26_15-24
8 اسفند 1399 - 15:25

چند روز پیش محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور سابق در واکنش به صحبت‌های غلامعلی حداد عادل که گفته بود وی در انتخابات آینده تأیید صلاحیت نخواهد شد، مدعی شد که قبل از انقلاب حدادعادل دست بوس فرح بوده است.

پس از این اتهام، حدادعادل در مطلبی تصریح کرد: آنچه درباره دست بوسی فرح گفته اند دروغ محض، چندش آور و سناریوی رسوایی ست که فقط دشمنان ازآن سود میبرند، درسال‌های قبل انقلاب هیچ رابطه‌ای با دفتر فرح نداشته وهیچگاه اوراندیدم لذا دروغگویی اقای احمدی نژاد محرز است.

در همین حین تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که برخی کاربران آن را به حدادعادل در قبل از انقلاب منتسب کردند.

این درحالی است که تصویر اصلی مربوط به دستبوسی فرح توسط "غلامرضا نیک پی"، شهردار وقت تهران است.

منبع: فارس

24

نظرات 52
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
منذر 0 0 پاسخ 1399/12/11 -09:38

این عکس اصلش مربوط به نیک پی است غتوشاپه که توسط آعوان وانصاراحمدی نژاد ساخته شده ای تهمت میباشدو حداد میتواند بابت این اتهام شکایت کند.

آریا 4 0 پاسخ 1399/12/10 -08:42

خوب اشکال نداره دست فرح و بوسیده که بوسیده خوب اون موقع اون کار به نفعش بوده حالا این کارها به نفعشه فقط پول باشه دیگه هیچ چیز مهم نیست

محمد 1 5 پاسخ 1399/12/10 -08:26

بقول سید نظام الدین موسوی؛ فارق از اینکه ادعای احمدی نژاد دروغ محض اما اگر کسی از دستبوسی فرح به دستبوسی امام برسه شرف داره به اینکه از دستبوسی امامش برسه به پابوسی و دریوزگی آمریکا و استکبار.

پرتوی 3 0 پاسخ 1399/12/10 -08:18

عکس ها نشان می دهد خود حداد است. عکس واقعی همان عکسی است که حداد در جلسه ایی نشسته است ودر قیاس کاملا شبیه حداد است حداد افتخار به این دست بوسی بکن خود را خلاص کن

ناشناس 7 0 پاسخ 1399/12/9 -09:28

ای حداد شیطون

کار بر ناشناس 4 9 پاسخ 1399/12/9 -06:39

گیریم یک درصد این عکس واقعی باشه انسان جائزالخطاست. خیلی ها دست بوسی که هیچی! شاید تو دربار هم بودن توبه کردن و بخودشون اومدن! مهم وضعیت فعلی افراده!

الن 1399/12/9 -13:49

دوست عزیز ایشون یک دماد امریکایی داره و دخترشون تو المریکا زندگی میکنه!!!! اینو کجای دلم بزارم ، یه عمری میگه مرگ به امریکا ولی خانوادش گرین کارت دارند، خودشون گفتند برای تحصیل رفتند ولی این تحصیل خیلی طول کشیده و چرا تو ایران تحصیل نکرد!!؟/

حاجی محمد راد 9 2 پاسخ 1399/12/9 -04:08

هر کسی در هر پست و مقامی به این نظام اسلامی و کشور و انقلاب و خون شهیدان خیانت کند شک نکنید که که باید جواب خدا و خانواده محترم شهیدان را در دنیا و آخرت بدهد، مثل این اکبر ترکان از رفقای قالتاق و هف خط و دودره باز براي غارتگری لحظه ای درنگ نمیکنه و روي دست عارف و بهزاد نبوی و رفیق دوست و،،،،، بلند میشه و به صغیر و کبیر در غارت و چپاول مملکت رحم نمیکنه و خودش رو خیلی محترم و مهم نشون میده، دقیقاً مثل فرانسوی هاست، او را اکبر هاشمی به مقام رساند،

ابراهیم 19 2 پاسخ 1399/12/9 -00:33

تازه اگه تقلبی هم باشه اینه که الان دارن شهردار سابقو به جای حداد عادل جا میزنن عکس حداد به واقعیت بیشتر شبیه هست تا شهردار سابق در ضمن این عکس توسط کسی پخش شد و موقع ای پخش شد که نمیشد تغییرش بدی و اون موقع میان حداد عادل و احمدی نزاد مشکلی وجود نداشت بلکه دوست هم بودن

محمد 8 19 پاسخ 1399/12/9 -00:31

من ی سئوال از کسی که این پیام را نشر داده دارم وجدانا قبل از اینکه امام خمینی عزیز جلو شاه بایست خودتان دعاگوی خاندان پهلوی نبودید معنی نداره یه دیونه یه حرفی زده شما چرا دامن میزنید خدا را خوش نمیاد با آبروی دیگران بازی کنید

محمد 7 11 پاسخ 1399/12/9 -00:31

من ی سئوال از کسی که این پیام را نشر داده دارم وجدانا قبل از اینکه امام خمینی عزیز جلو شاه بایست خودتان دعاگوی خاندان پهلوی نبودید معنی نداره یه دیونه یه حرفی زده شما چرا دامن میزنید خدا را خوش نمیاد با آبروی دیگران بازی کنید

عموجان 20 0 پاسخ 1399/12/9 -00:21

اقای حداد راستشو بگو خودم کمکت میگنم

کاربر ناشناس 23 0 پاسخ 1399/12/9 -00:15

حدادعادل از کی تا حالا در شورای نگهبان پست گرفتی مگه جنتی مرده

آرین 29 33 پاسخ 1399/12/8 -23:54

لعنت خداوند بر شاه و خواندان نا پاکش ای کاش توله آخری شاه هم بمیره اونوقت کی میخواد بگه شاه شاه شاه چه سگی هست که اسم زنای بد و نجسشو میارید

ناشناس 1399/12/9 -00:12

ما نعوذ بالله در جایگاه خداوند باریتعالی ننشسته ایم تا قضاوت کنیم چه کسی بد است و چه کسی خوب! صرفاً خداوند قادر متعال است که می داند چه کسی اعمالش خوب است یا بد! انشاءالله که اعمال همه خوب باشد و آنهایی هم که خوب نبوده اند توبه شان پذیرش شده باشد.

انصاف 17 0 پاسخ 1399/12/8 -23:46

من حاضربودم دست بوس میشدم ولی به مردم خیانت نمیکردم نه اینکه دست نمیبوسیدم ولی خون مردم روتوشیشه میکردم

نتشنان 9 8 پاسخ 1399/12/8 -23:16

خود خودشه تازه میگن رابطه هم داشتن

ممد 1399/12/9 -09:25

چرا دری وری میگی زشته

ارش 23 15 پاسخ 1399/12/8 -23:06

چه اشکال دارد تازه باعث افتخار بايد باشه بوسيدن دست فرح ديبا شهبانوي ايران

کاریب 9 11 پاسخ 1399/12/8 -22:11

کاری خوبی کرده

ح 4 21 پاسخ 1399/12/8 -21:11

جناب ناشناس شهبانو فرح دیبا خیلی وقته ریق رحمت رو سرکشیده کجای کاری؟از کی میخای بپرسی،ساقیت کیه داداش....

ناشناس 1399/12/8 -21:57

نام همسر سوم محمدرضا پهلوی شاه سابق ایران فرح دیبا و لقب او شهبانو و علیا حضرت بوده انتظار دارید او را با چه نام و لقبی مورد خطاب قرار دهیم؟!!!

ارش 1399/12/8 -23:07

بگو فوت کردند اين چه طرز حرف زدنه

فرخ دیبج 1399/12/9 -00:16

ناموسا جنس از موتوری نگیرین داداش فرح زنده اس

شهریار 1399/12/9 -07:49

خدا را شکر هنوز زندس

عباس 2 1 پاسخ 1399/12/8 -21:01

اگر فرد تایید کننده بگوید دست بوسی فلان کس بود و خود فرح تایید کند ..ایا دم خروس باور کنیم یا قسم حضرت عباس..از مملکت ما همچی بر می اید ...لطفا ریئس دستگاه قضا دادگاه شروع کن از فرح تصویری سئوال کن چون فرح دیگه ایران نمی اید

ناشناس 6 4 پاسخ 1399/12/8 -20:51

خبر فوری شما تمام خبرهای مربوط به احمدی نژاد و خبرهایی که به ایشان ارتباط داشته باشه انعکاس میدی چرا سخنان کدخدایی رو جهت اظهار نظر مخاطبان خود در سایت قرار ندادین براتون صرف نداره و موافق میل شما نیست ؟

بابک 25 4 پاسخ 1399/12/8 -20:36

با توجه به ذات خراب سیاست مدارامون احتمالش زیاده که خود حدادعادل باشه

پویا 25 4 پاسخ 1399/12/8 -20:29

احمدی نژاد که عکس نشون نداد شما از کجا این عکس را پیدا کردید و طراحی کردید که کاری که به قول خودتان کذب هست می خواهید اثبات کنید .درود بر احمدی نژاد

ناشناس 1399/12/8 -22:49

دقیقا آفرین این عکس خودشون جعل کردند که بگن جعلی بوده و مردم فریبی کنند عکس واقعی که این نبوده!!!

کریم احمدی 2 3 پاسخ 1399/12/8 -20:29

چه بگم ولی اگه من بودم با فرح قرارمیذاشتم

پونه 8 3 پاسخ 1399/12/8 -20:11

وقتی این عکس تقلبی چرا نشرش میدید

رفیق 5 1 پاسخ 1399/12/8 -20:00

این عکس دیدار احمدی نژاد با دبیرکل سازمان ملل که فتوشاپش کردند دستش مرد بود و سرش عوض کرده بودند مادر چاوز را گذاشته بودند این توجیه هم ضایع بود

مورچه 14 2 پاسخ 1399/12/8 -19:23

فکر نان باشیم خربزه اب است .این هم یک بازی انهراف کننده ست همشون باهم هستن ازگرانی اجاره مسکن چه خبر پول پیش چی

قلندر 21 4 پاسخ 1399/12/8 -19:20

به عکس توجه کنید شکل دماغ و گوش و فک و صورت و موها خود خود ناکسشه مرد باش بگو دست بوسم بیشتر محبوب میشوی.

کیان 2 15 پاسخ 1399/12/8 -18:23

احمدی تگزاس اون موقع چیزی نبوده اگر کاری بود؟ این بوسیده!! احمدی بود میلیسید پاشم ماچ می‌کرد کسی که بره نامه به جولی خواننده نزنه نباید ایراد کسی رو بگیره چون اینا همشون ایرانی بودن و رسم بود! جولی رقاص چطور؟؟؟

نانا 9 9 پاسخ 1399/12/8 -18:23

جواب قانع کننده اینه دوره اش بوده موقعیت اقتضا می کرد چنین باشه

امین 16 1 پاسخ 1399/12/8 -18:21

دنبال اثبات نباشید اگر فرح تایید کرد در شبکه مجازی اونوقت دیگه کسی نمیتونه جمعش کنه و ضایع میشوید دست بردارید

ناشناس 24 3 پاسخ 1399/12/8 -18:17

چقدر زمان برد تا بتونید فتوشاپ تهیه کنید تا ادعای احمدی نژاد را خلافشو ثابت کنید البته این کاری که ارایه دادید خیلی مبتدی بود و لازم است دوره تکمیلی فتوشاپ را طی کنید.

کاربر ناشناس 9 17 پاسخ 1399/12/8 -18:15

مطمئن باشید احمدی نژاد دکترای رمالی را استادش فوق دکترای رمالها رحیم مشائی اخذ نموده مبارکش باشه .اقا کشور را با رمالی نمیشه اداره کرد دیدی که نشد .

علی 16 0 پاسخ 1399/12/8 -18:13

کسانیکه فرهنگی و جزء انجمن فلسفی دربار بودند مگه میشه که دستبوسی نداشته باشند همچنانکه کسانیکه در کنار بیت رهبری هستند حتما دست ایشان را می بوسند این یک قاعده کلی هست و نهایت احترام به آن شخص هست

محد 8 0 پاسخ 1399/12/8 -18:06

عکس بالایی سمت راست کلا فتوشاپه چرا که حداد سمت چپ تصویره و نصف ریشش پشت بازوی عکس کناریه و در ثانی مقدار موی کنار گوش عکس سمت چپ کمتر از عکس بالایی سمت راست هست پس احتمال اینکه عکس مربوط به حداد باشه زیاده .و این توجیه پذیر نیست اگر خانم امامی تایید کنه که دستبوسی صورت نگرفته ما قبول می کنیم احمدی نژاد کم زیاد گفته یا شهردار سابق تهران نظر بده البته تصویر نمیتوانه سند باشه

ناشناس 19 0 پاسخ 1399/12/8 -17:43

هر گردی گردو نیست! شناسایی فرد مورد نظر که در حال دست بوسی شهبانو فرح دیباست کار سختی نیست! از خود شهبانو فرح دیبا که در قید حیات و در آمریکا ساکن است بپرسید.

ایرانی 1399/12/8 -18:28

شهبانو فرح؟؟؟؟!!!

خ 1399/12/8 -20:12

شهبانو درسته دیگه پس بگه رییسه جمهوره فرح ایرانی فکرنمیکردم این همه بیسوادباشی

کاربر ناشناس 10 1 پاسخ 1399/12/8 -17:37

حتما دنبال اثباتیت که کسه دیگریست!!!!!

شهزاد 14 1 پاسخ 1399/12/8 -17:34

خود بد فرمشه

مراد 9 1 پاسخ 1399/12/8 -17:17

خود حداد عادل بود ،،عكس كسي ديگري را جايگزين شده

سید 18 2 پاسخ 1399/12/8 -16:58

عجب نیک پی چقدر شبیه حداد است. است اون زمان که احمدی نژاد به دروغ موسوی را متهم میکرد. همتان می خندیدید. خود رهبر می گفت رییس جمهور مملکت را دروغ کو ختاب می کنند. تشر می زد. چه شده حالا احمدی نژاد دروغ گو شده. مگر احمدی نژاد دروغ می گوید. نه حداد جان دست بوسی و پاچه خواری کار شماست.

کاربر ناشناس 4 0 پاسخ 1399/12/8 -16:27

ای بابا همه رنگ عوض میکنند همشون جوانان ان دورانند و ان زمان رو هم حتما خوب یادشونه حتی برکات الهی را