عکس دو نفره قالیباف و پدرش


7 اسفند 1399 - 09:11
603722164e772_603722164e776
رییس مجلس با بیان اینکه «امروز شرایط اقتصادی کشور، پدران را بیش از پیش تحت فشار گذاشته»، ابراز امیدواری کرد که مجلس برای رفع تبعیض‌های ناروا کاری کند.

محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «وقتی به چهرۀ پدرم نگاه می‌کنم، همۀ سالهایی را به یاد می‌آورم که شبانه‌روز برای درآوردن نان حلال زحمت کشید و مثل همۀ پدرها هیچوقت توقع هم نداشت که ما حتی قدردان زحماتش باشیم؛ تا جایی که ممکن بود اگر از او تشکر کنیم، بیشتر معذب شود! ⁣ در همۀ سالهایی که من و برادرم در جبهه حاضر بودیم، او هم پابه‌پای ما در جبهه‌ها حاضر بود؛ یک وقت‌هایی شجاعت و خسته نشدنش ما را که جوان بودیم، شرمنده امام (ره) می‌کرد؛ وقتی او را می‌دیدیم مطمئن می‌شدیم که حتما از همۀ توانمان مایه نگذاشته‌ایم که هر چه می‌دویم باز هم به او که در سالهای میانسالی‌اش بود نمی‌رسیدیم.⁣

⁣پدر من یکی از پدران زحمتکشی است که همۀ سختی‌ها را به جان می‌خرند تا خانواده‌شان فشار مشکلات را تحمل نکند. پدرانی که دستان پینه دار، صورت آفتاب سوخته، پا و کمر درد و خط و خطوط چهره‌شان، یادگار یک عمر زحمت کشیدن آنها برای یک لقمه نان حلال است. ⁣

امروز هم شرایط اقتصادی کشور، پدران را بیش از پیش تحت فشار گذاشته، امیدوارم در مجلس برای رفع تبعیض‌های ناروا، تقویت معیشت مردم، رفع موانع اشتغال و تولید و محرومیت‌زدایی و شکستن قفل تحریم‌ها و ناتوانی‌های مدیریتی در کشور بتوانیم کاری کنیم که شرمندۀ آنها نباشیم.⁣ میلاد سراسر نور و برکت مولای متقیان امیر مؤمنان حضرت علی علیه السلام را به همۀ پدران عزیز و سرافراز شهداء، عدالت‌جویان و انسان‌دوستان جهان و محبین و شیعیان آن حضرت به خصوص پدران صبور و زحمتکش ایران اسلامی تبریک می‌گویم.»

رییس مجلس با بیان اینکه «امروز شرایط اقتصادی کشور، پدران را بیش از پیش تحت فشار گذاشته»، ابراز امیدواری کرد که مجلس برای رفع تبعیض‌های ناروا کاری کند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

603722164e772_603722164e776
7 اسفند 1399 - 09:11

محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «وقتی به چهرۀ پدرم نگاه می‌کنم، همۀ سالهایی را به یاد می‌آورم که شبانه‌روز برای درآوردن نان حلال زحمت کشید و مثل همۀ پدرها هیچوقت توقع هم نداشت که ما حتی قدردان زحماتش باشیم؛ تا جایی که ممکن بود اگر از او تشکر کنیم، بیشتر معذب شود! ⁣ در همۀ سالهایی که من و برادرم در جبهه حاضر بودیم، او هم پابه‌پای ما در جبهه‌ها حاضر بود؛ یک وقت‌هایی شجاعت و خسته نشدنش ما را که جوان بودیم، شرمنده امام (ره) می‌کرد؛ وقتی او را می‌دیدیم مطمئن می‌شدیم که حتما از همۀ توانمان مایه نگذاشته‌ایم که هر چه می‌دویم باز هم به او که در سالهای میانسالی‌اش بود نمی‌رسیدیم.⁣

⁣پدر من یکی از پدران زحمتکشی است که همۀ سختی‌ها را به جان می‌خرند تا خانواده‌شان فشار مشکلات را تحمل نکند. پدرانی که دستان پینه دار، صورت آفتاب سوخته، پا و کمر درد و خط و خطوط چهره‌شان، یادگار یک عمر زحمت کشیدن آنها برای یک لقمه نان حلال است. ⁣

امروز هم شرایط اقتصادی کشور، پدران را بیش از پیش تحت فشار گذاشته، امیدوارم در مجلس برای رفع تبعیض‌های ناروا، تقویت معیشت مردم، رفع موانع اشتغال و تولید و محرومیت‌زدایی و شکستن قفل تحریم‌ها و ناتوانی‌های مدیریتی در کشور بتوانیم کاری کنیم که شرمندۀ آنها نباشیم.⁣ میلاد سراسر نور و برکت مولای متقیان امیر مؤمنان حضرت علی علیه السلام را به همۀ پدران عزیز و سرافراز شهداء، عدالت‌جویان و انسان‌دوستان جهان و محبین و شیعیان آن حضرت به خصوص پدران صبور و زحمتکش ایران اسلامی تبریک می‌گویم.»

منبع: ایسنا

70

نظرات 28
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
میرعلی 2 0 پاسخ 1399/12/7 -23:57

حرف نزنی نمیگن طرف لاله.

ووو 0 0 پاسخ 1399/12/7 -23:25

فرزند هنر باش نه فرزند پدر. فرزند هنر زنده کند نام پدر.

مرتضی 1 0 پاسخ 1399/12/7 -22:35

استدلال درستی است که پدران ایران زمین فشار زیادی را باید تحمل کنند .آنموقع بعضی آقایان برسر اینکه چه کسی درشورای نگهبان رد میشود ویا درکنار فرح دیده میشود میدان رقابت را فشرده میکنند گویی اینکه فراموش کرده اند پدران امروز ما هم تحت شدیدترین فشارهای اقتصادی ومعیشت هستند .

ناشناس 0 2 پاسخ 1399/12/7 -20:15

ازفرماندهان هشت سال دفاع مقدس بود پر تلاش وموفق ,مدیر وکاربلد وباهوش ,چون زحماتش را در جبهه ها دیدم

مهدی 5 1 پاسخ 1399/12/7 -16:35

جات تو همین پارک در کنار پدره نه در مجلس که بری کشورهای خارجی کسی تحویلت نگیره برگردی ایران را سر افکنده کردی

دن کیشوت 6 1 پاسخ 1399/12/7 -15:18

از هر ابزاری برای کسب قدرت استفاده می‌کنند، برای اینها پدر و مادر و خواهر و برادر و کودکان و زنان و... صرفا ابزاری هستند تبلیغاتی، مردم را شستشوی مغزی میدهند که اگر به مجلس بروند چه میکنند و بعد برای قدرت بیشتر به تمام آن وعده های دروغین و به تمام کسانی که او را راهی مجلس کرده اند پشت میکنند

ما 2 13 پاسخ 1399/12/7 -14:10

درود بر شما سالها رنج بردید و در انتخابات های ریاست جمهوری شرکت کردید ولی کسی قدر شما را ندانست ولی در نهایت سر مردم تهران به سنگ خورد و شمارا به عنوان نماینده خود در مجلس انتخاب کردند خدا را شکر تا کنون هم پدر خود و مردم و هم رهبر را سرفراز کرده اید امید که همچنان به همین صورت پیش برود یه انسان ولایت مدار مثل شما همیشه در حال پیشرفت و از خود گذشتگیست

حمید رضا 7 1 پاسخ 1399/12/7 -13:42

قالیباف . افسوس که خبر فوری دیدگاه من را منتشر نمیکند ، که اگر میکرد منم روز مرد رو بهت تبریک میگفتم . اها امروز روز مرد هست نه روز نامرد!!!!

جلیلیان 15 1 پاسخ 1399/12/7 -12:49

جناب اقای قالیباف لطفا پدر محترم خودتان با دیگر پدران ایران مقایسه نکن فاصله از زمین تا اسمان است . ایا پدر شما مشکل اقتصادی دارد ، خیر ایا پدر شما نگران اینده فرزندان هست ، خیر. ایا پدر شما نگران حقوق بازنشستگی است، خیر.و........

ناشناس 13 2 پاسخ 1399/12/7 -12:49

اگه نون حلال در اورده بود تو فرزندش نبودی

صبا 14 1 پاسخ 1399/12/7 -12:21

در یکی املاک نجومی قالیباف در لواسان نشسته اند ؟؟!

حمید رضا 1399/12/7 -13:31

نه لواسان نیست ، طرقبه مشهد هست . جناب قالیباف ماشالله اشتهاش بد نیست . مردک حریص ، مافیای رانت و فساد . ننگت باد . پول بابات اگه حلال بود تو نمیشدی این . راستی از موسسه شمس الشموس چه خبر ؟ پسرانت هم مثل خودت . ننگتان باد .

علاء جوان حزب اللهی 1399/12/7 -16:49

هم صبا هم حمیدرضاوهم همه خاک تو سرتان .الان این پارک است دوم نون این مردحلال بود که فرزندش شهیدشد سوم قالیباف مردخوب وحلال خوری بودکه رهبرعزیز پیام به پوتین راداد اوببرد.به یاران رهبری وپدرشهید توهین نکنید.خبرفوری کجای کارید

خلیج الفارسی 1399/12/7 -17:11

تو از همونایی که وقتی اعلام میکنن وضعیت کرونا قرمزه میگی واسه آبانه و وقتی میگن وضعیت آبیه میگی واسه بیست و دو بهمنه.... خاموش کن بی‌بی‌سی لعنتیو بابا.... بذار مغزت نفس بکشه

کبلاقا تیرشیش 1399/12/7 -22:25

خاک تو سر علا که حرف زدن را هم یاد نگرفت و برچسب حزب الهی به خودش میزند. ننگت باد علا با این بیانت.

اسدیان 15 1 پاسخ 1399/12/7 -12:14

بابای شماکه نانوایی داشت وهرگزدغدغه نان نداشت ؛ ازپدروبرادر شهید خرج می کنی برای رسیدن به پاستور اماکاش به جای این ادا و اطوارهای تکراری یک باربرای همیشه می گفتی که چطورعیسی شریفی قائم مقامت در شهرداری ۱۲ سال مشغول چپاول و اختلاس بود وتو بی اطلاع بودی !؟

ناشناس 1399/12/7 -20:50

تونتونستی معاونت راکنترل کنی چطورمیخوای ۲۰وزیر ارکنترل کنی بهتره بری بخوابی

میثمی 11 0 پاسخ 1399/12/7 -12:09

سروار بفرما درامد خود وخانواده ات ازمحل مدارس مهرهشتم دربالاشهرتهران که بنام پسرت اسحاق زده ای چقدر است ، مدارسی که زمین ۵ هزارمتری ان را به ثمن بخس اززمین های شهرداری تصاحب نمودی ، رانت خوران هر گز به فکر ملت نبوده ونیستند سردار دکتر خلبان مهندس .

ابراریان 8 1 پاسخ 1399/12/7 -12:05

با این مجلسی که مدام بر طبل جنگ می کوبد واز تعامل ومذاکره روی گردان است وهمه کارش شده توافقنامه های بین المللی را پاره کردن واتش زدن هر گز خیری نصیب این ملت نخواهد شد هر گز. وای به روزی که قوه مجریه هم به دست شماافراطی ها بیافتد . در ان روز کشور به کلی طاعون زده می شود .

ا 1399/12/7 -17:12

عه ببخشید شما که مذاکره کردید نتیجه ش شد صف مرغ....

پدر بازنشسته تامین اجتماعی 7 2 پاسخ 1399/12/7 -11:13

با سلام و تبریک به همه عزیزان در خبر فوری و همه پدران واقعا اقای قالیباف در این مورد حق مطلب را ادا کرده اند هیچ چیز در دنیا سخت تراز تحمل تبعبض و شرمندگی پدری که پس از سالها خدمت صادقانه و بازنشستگی قادر به تامین نیازهای اولیه خانواده نیست نمیباشد امیدوارم در استانه نوروز شاهد رفع تبعیض و جبران بیتوجهی ها به قشر مظلوم بازنشستگان تامین اجتماعی باشیم

ملول 9 1 پاسخ 1399/12/7 -10:58

با این بودجه ایی که تو و شیخ حسن نوشتید و الکی دعوای زرگری راه انداختید //// خیلی پدران شاد میشن

متفاوت 2 11 پاسخ 1399/12/7 -10:42

جمله زیبا وبه حقی بود.روزپدرهم برپدرشما مبارک.

ناشناس 1399/12/7 -12:51

آره بابا تو هم یه چند هزار میلیارد پول حلال را برا آقازاده کنار بذار

متفاوت 1399/12/7 -15:12

من کاری به عملکرد ایشون ندارم.جمله شو گفتم به مناسبت روز پدر زیبابود.ضمنا من بنا هستم ومستاجر و خودت تا ته قضیه را بخوان.

مام میهن 2 12 پاسخ 1399/12/7 -10:41

درود بر فرزند دلیر و شجاع ایران زمین. من با مشرب فکری جناح راست فاصله دارم. چون از نظرم مردم بایستی در تمام امور حرف اول و اخر را بصورت ازاد و عادلانه بزنند. ولی متنی که اقای فالیباف نوشته حرف دل همه پدران و مردان این سرزمین مقدس است. انشاالله که این سردار سازندگی همیشه همینطور مردمی. خاکی و خودمانی بماند و با هم میهنان خودش درد دل کند که قطعا مردم هم با گوش جان می شنوند و دلخوری ها را فراموش خواهند کرد و فرزند خود را در اغوش خواهند گرفت.

جواد 2 3 پاسخ 1399/12/7 -10:02

احترامش را حافظ باش