امیدواری گیتی‌پسند در روز بازگشت تماشاگران به سکوها

امیدواری گیتی‌پسند در روز بازگشت تماشاگران به سکوها

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، در حالی‌که رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال به واسطه اعلام 3 روز عزای عمومی در هفته گذشته برگزار نشد نوبت به انجام بازی‌های هفته هجدهم رسیده تا لیگ در نیم فصل دوم همچنان به کار خودش ادامه دهد. اما در جدول این رقابت‌ها تیم فوتسال گیتی‌پسند با 41 امتیاز تیم صدرنشین است و مس سونگون با 36 امتیاز در تعقیب نماینده فوتسال اصفهان است.

شاگردان رضا لک در بازی این هفته خود در حالی میزبان تیم طرح و توسعه الوند هستند که تیم حریف شرایط خوبی در جدول مسابقات ندارد و تنها با 8 امتیاز در جایگاه ماقبل پایانی جدول لیگ قرار گرفته و در ظاهر به نظر می‌رسد که گیتی پسند کار آنچنان سختی در مقابل رقیب خودش نداشته باشد. البته دست کم گرفتن قزوینی‌ها از جانب بازیکنان ملی‌پوش گیتی‌پسند ممکن است یک خطر بزرگ برای این تیم باشد.

الوندی‌ها در شروع نیم فصل دوم به تیم‌های آذرخش بندرعباس و تاسیسات دریایی باخته‌اند و البته به نوعی برای کمک به گیتی‌پسند موفق شده‌اند تیم مس سونگون را هم متوقف کنند و اگر این هفته به گیتی‌پسند ببازند نقش مهمی در ادامه صدرنشینی گیتی‌پسند ایفا خواهند کرد.

حامد عبدالهی و حسن محمدی از بازیکنان تاثیرگذار تیم طرح و توسعه هستند که باید مورد توجه نماینده فوتسال اصفهان قرار بگیرند. گیتی‌پسند بعد از دو هفته

محرومیت از حضور هواداران، می‌تواند از این هفته در حضور تماشاگرانش به میدان برود و این مسئله می‌تواند شرایط را برای برد گیتی‌پسند تسهیل کند.

برنامه بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال

دوشنبه 27 دی، ساعت 16

مقاومت البرز-دبیری تبریز
شهروند ساری-ارژن شیراز
آذرخش بندرعباس-یاسین‌پیشرو قم
گیتی‌پسند اصفهان-طرح و توسعه الوند
تاسیسات دریایی تهران-فرش‌آرا مشهد
ملی حفاری خوزستان-شهرداری ساوه
مس سونگون-دانشگاه‌آزاد تهران

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها