مقایسه سرعت اینترنت ایران و کشورهای همسایه


5 اسفند 1399 - 14:04
6034da3697859_2021-02-23_14-04
با توجه به سرعت بالاتر اینترنت در کشور های با وسعت و جمعیت کمتر در کنار ایران به نظر می رسد سرعت اینترنت و پهنای باند در کشور نیاز به تقویت اساسی دارد!

با توجه به سرعت بالاتر اینترنت در کشور های با وسعت و جمعیت کمتر در کنار ایران به نظر می رسد سرعت اینترنت و پهنای باند در کشور نیاز به تقویت اساسی دارد!

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5 اسفند 1399 - 14:04

منبع: نماگراف

70

نظرات 8
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
من 0 0 پاسخ 1399/12/6 -15:27

ما همه جامون نیاز به تقویت اساسی داره فقط اینترنت نیست

غ 5 0 پاسخ 1399/12/5 -23:50

هرچیزی که باعث برملاکردن دزدی هاوخیانت هاواختلاس هاو...باشه توایران فیلترمیکنن تاهمچنان ازمردم سواری بگیرن

یکی از مردم 3 0 پاسخ 1399/12/5 -22:23

هروقت از بخور بخور وقت کردن سراغ سرعت بالای اینترنت و چیزهای دیگه هم میرند!!!!

ناشناس 7 0 پاسخ 1399/12/5 -19:25

هر وسیله یا تکنولوژی که باعث افزایش ارتباطات و اطلاعات و اخبار واقعی بین مردم باشد در ایران استفاده از آن یا تحریم و فیلتر است یا کند است!

حسنی 3 0 پاسخ 1399/12/5 -18:04

باید خدا را شکر کرد که اینترنت با همین وضعیت هنوز هم وجود داره .

ناشناس 11 2 پاسخ 1399/12/5 -16:24

ایران در هر چیز خوب و پیشرفتی در دیگر کشورها که هست عقب افتاده ترین و حال بهم زن ترین است حیف این کشور که زیر دست یه مشت بی لیاقت فرصت طلب افتاده که به بهانه ایدئولوژی- ایران رو از بین بردن و دزدیدند و نابود کردند

علی 13 2 پاسخ 1399/12/5 -15:48

چرا خبرهای سراوان را پوشش نمی دهید

نام مستعار 1399/12/5 -18:57

شریعتمداری گفته سانسور کنند

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
انتخابات هفت ضلعی 1400 / اصولگرایان و اصلاح طلبان گرفتار کابوس رای منفی ژنرالهای انتخاباتی / بازیگران اصلی انتخابات خرداد را بشناسید
واکسن ایرانی می زنم، نه روسی/ عید امسال با پارسال فرقی ندارد، برایش برنامه نریزید/ شاید از تابستان زندگی عادی شود
با افتخار سپاهی ام اما اسلحه دست نگرفته ام/ زنجانی به واسطه من ممنوع الخروج شد/ قرارگاه خاتم الانبیا با کدام سرمایه ایجاد شد و حالا سودش کجا هزینه می شود؟
ترور دکتر فخری زاده ایران را از برنامه هسته ای خود عقب نمی‌ اندازد/ جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته ای نیست
فرزندانی که راهشان از پدر جدا شد / وقتی آقازاده‌ها می‌خواهند انقلاب را ببلعند!
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد