مدیر خدمات شهری شهرداری همدان:

گرمخانه همدان به مکان دیگری منتقل می‌شود

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان گفت: به علت شکایت اهالی از مکان فعلی گرمخانه همدان، به دنبال مکان جدیدی هستیم تا گرمخانه را به آنجا منتقل کنیم.

گرمخانه همدان به مکان دیگری منتقل می‌شود

مرتضی رضایی ادامه داد: مکانی برای این امر درنظر گرفته شده است که پس از ساخت‌و ساز و فراهم شدن امکانات گرمخانه همدان در مکان جدید مستقر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه گرمخانه فعلی داخل شهر بوده و باعث شکایت اهالی محل شده است، افزود: با توجه به دستور شهردار همدان به دنبال جای مناسبی بودیم و فضایی برای گرمخانه جدید درنظر گرفته شده که اطرافش مسکونی نیست.

رضایی آمار ثبتی ساکنان گرمخانه همدان در فصل زمستان را بیش از ۱۰۰ نفر عنوان کرد و یادآور شد: این تعداد با توجه به برودت هوا و بارندگی تغییر می‌کنند اما غالباً در این فصل بین ۸۰ تا ۹۵ نفر در گرمخانه حضور دارند.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان در ادامه خاطرنشان کرد: طبق روال گذشته دو وعده غذایی صبحانه و شام در اختیار مددجویان گرمخانه قرار می‌گیرد و افراد ناتوان در روزهای بارندگی می‌توانند در این مکان بمانند.

وی در پایان بیان کرد: خوشبختانه تاکنون بیماری کرونا بین مددجویان گرمخانه مشاهده نشده و اخیراً واکسن آنفلوآنزا برای آنها تزریق شده است در ضمن ضد عفونی به طور مرتب انجام می‌گیرد و ماسک به وفور در گرمخانه توزیع می‌شود.


منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها