مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی:

احمدی نژاد هنوز بر همان مدار است که بود؛ دروغ، تزویر، خدعه و فساد

مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در جدال لفظی آقایان حدادعادل و احمدی‌نژاد، هرچند نمی‌توان هیچیک را حق یا باطل مطلق دانست اما واقعیت‌هائی خودنمائی می‌کنند که از کنار آنها نباید بی‌تفاوت عبور کرد.

احمدی نژاد هنوز بر همان مدار است که بود؛ دروغ، تزویر، خدعه و فساد

مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

این جدال اگر شخصی بود، قابل اعتنا نبود ولی چون محتوائی دارد که به حکمرانی و مصالح عمومی مربوط می‌شود، پرداختن به آن برای روشنگری اذهان نسل امروز که ممکن است بعضی وقایع را به خاطر نداشته باشند و نسل‌های آینده که باید با تاریخ آشنا شوند لازم به نظر می‌رسد.

* آنچه آقای حدادعادل درباره عدم امکان حضور محمود احمدی‌نژاد در انتخابات 1400 گفته، می‌تواند تحلیل او از وضعیت کسی باشد که هم در دوران ریاست جمهوری و هم قبل و بعد از آن با عملکرد خود ذره‌ای تردید برای عقلای قوم در مورد عدم صلاحیت خود برای تکیه‌زدن بر صندلی ریاست جمهوری باقی نگذاشته است.

*پرونده دوران استانداری اردبیل، پرونده‌های دوران شهرداری تهران، ضربه‌های هولناکی که در دوران ریاست جمهوری به کشور از جهات مختلف به‌ویژه ویران کردن بنیان‌های اخلاقی، ایجاد تفرقه و نهادینه کردن دروغ و دغل و مواضع انحرافی فراوانی که در سال‌های بعد از ریاست جمهوری تا امروز داشته و دارد، همگی اسناد روشنی هستند که عدم صلاحیت او را نه‌تنها برای ریاست جمهوری بلکه برای هر مسئولیت دیگری در نظام جمهوری اسلامی نشان می‌دهند. هرکس مختصر عقلی داشته باشد، عدم صلاحیت این شخص را تشخیص می‌دهد و بسیار طبیعی است که شورای نگهبان نیز چنین تشخیصی داشته باشد.

* در همین سخنان اخیر محمود احمدی‌نژاد نیز رگه‌های دروغ و خدعه کاملاً مشهودند. حواله دادن بوسیدن دست فرح توسط آقای غلامعلی حدادعادل به فیلمی در یک کامپیوتر نابودشده، استناد به چیزی است که هرگز قابل دسترسی نیست کمااینکه خود را در معرض درخواست مکرر مردم برای بازگشت به حکومت جهت نجات کشور معرفی کردن نیز از قماش نیرنگ‌های همیشگی همان کسی است که با توسل به «هاله‌ نور» در سازمان ملل و «شناخته شده بودن برای کودکان نیویورک» این روزها کلیپ‌های آنها در فضای مجازی مایه تمسخر عموم کاربران هستند.

*همه می‌دانند که آوردن عده‌ای از اینجا و آنجا به تهران با هزینه کردن پول‌های پس‌افکنده از دوران قدرت، بازی با شعور مردم است نه درخواست مردم برای بازگشت به حکومت آنهم برای «نجات کشور»! ویرانی‌های برجای مانده از دولت‌های نهم و دهم هنوز ترمیم نشده‌اند و هزینه‌ها و وقت‌های بسیار دیگری از این کشور و این مردم باید صرف بازگرداندن کشور به شرایط قبل از دولت‌های نهم و دهم شوند.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • کاربر ناشناس
    0

    دعوای شما برای ما هیچ جذابیتی نداره

  • کاربر ناشناس
    0

    بادعوا دنبال جلب توجه جامعه ایرانی هستید!!!!

  • رفیق
    0

    شماها چرا ایقد بدتون از احمدی نژاد میاد فقط خودش دروغ نمیگه

  • آریا
    0

    حتما توراست میگی.درود بر احمدی نژاد

  • م
    0

    مدیر مسئول روزنامه کثیف و وابسته ، خودت را به چند فروختی ، به نظرت صداقت و انسانیت چند میارزه ، فقط ارزون نداده باشی.

  • فتاحی
    0

    شما که میگی نمیدانم حق با کیست پس خدا تو را نابود کنه که فکر و ذهن مردم رو نابود می کنی.

  • جمعه
    0

    آقای مهاجری،در جامعه دورویی و تزویر بر راستی و صداقت غلبه کرده است. در همین جامعه کنونی دستبوس و چاپلوسی مساوی شده با پست و قدرت و ثروت.بزرگوار گذشته و حال دو نفر را اگر بررسی کنی،خواهی دید که هر دو از هم بدترند.

  • کوروش
    0

    جناب مهاجری ملت تازه فهمیده اند که احمدی نژاد چه شیرپاک خورده ای است که هیچ انگی نمی توانید به اوبزنید نه پسرانش خارج ایران زندگی می کنند ونه خانه آنچنانی دارد ونه اهل خدعه و نیرنگ است وازانسانیت به دوراست که به این انسان شریف بهتان بزنیدزیراشایسته خودتان وآقازاده های لاکچری شماست.

  • علی
    0

    مدیر مسئول روزنامه جمهوری کلمه اسلام نیاوردم تا دوروغها و تهمتهای شما پای اسلام ننویسند بابا این احمدی نژاد عجب ادم گردن کافتیه این همه تخلف تو اردبیل داشته هیچ اینهمه تخلف تو شهرداری داشته هیچ تو دوران ریاست جمهوری که نگو (مسکن مهر - یارانه 40دلاری به عموم مردم - حذف شرکتهای پیمانکاری تو ادارات -و....)شما مردم را احمق میپنارید یا خدای نکرده وزارت اطلاعات - قوه قضائیه - ویا حتی شورای نگهبان که پساز اینهمه تخلف در اردبیل و شهرداری تهران ایشونو تائید صلاحیت کردن دوره قبل هم مسئلت بود تا شرکت کند وبواسطه رد صلاحیت ایشون دیگران را ردصلاحیت کنند

  • ناشناس
    0

    احسن به این مقاله روشنگرانه و به موقع شما.

  • ابوذری
    0

    سید حسن مصطفوی با تبدیل جماران به محل جلوس فتنه گران و کودتاگران غربگرای اصلاح طلب و عناصر نهضت آزادی که امام آنان را بدتر از منافقین می دانست؛ ثابت کرد هیچ‌گونه لیاقت و کفایت لازم برای امر مهم تولیت مرقد مطهر حضرت امام و موسسه نشر را ندارد! پاکسازی موسسه نشر حضرت امام و تولیت مرقد امام خواسته بحق مردم انقلابی ایران از مسئولان برای جلوگیری از جریان خطرناک تحریف و نفوذ است! هوشیار باشیم در آستانه انتخابات پازل فرقه بهاریه احمدی نژاد، پازل سیدحسن مصطفوی و سایر پازل های طراحی شده اپوزیسیون و معاندان داخلی و خارجی برای ایجاد اختلاف و کاهش حضور مردم در انتخابات و مبهم سازی فضای انتخاباتی است!

    نظرات شما -
    • به ابو زری
      0

      برو بسوز و چنگ بر صورت بکش برو جوجه تیغی برو ساندیسخوری سیب زمینی بیرگ تو پست تر از خوارجی آنها هم افکار پوسیده ای چون تو داشتند که با علی و آل علی در افتادند.از خبر فوری انتظار ثبت نظر را دارم فوری ممنونم

  • ناشناس
    0

    مهاجری اگر لباس پیامبر به تن نداشتی جای نگرانی نبود مگر همین شما نبودید که به منبر می‌رفتید و ما ملت را از رذایلهای اخلاقی منع میکردید چی شد این توصیه ها فقط برای ما مردم بود چی بگم که نا گفتنم بهتر است زبان در. هان پاسبان سر است .

  • کاربر ناشناس
    0

    آقای محترم کسی هم در این مملکت در مسیر حق میباشد، برای نمونه کجای این مدتی که مشخص شد آقای کروبی از شهرام جزایری پول گرفته که بعبارتی حق حساب تا راهی برای باز شدن فساد باشد شما و امثال شماها بعنوان گروه مخالف همچون گروه مخالفت خودتان خواستار محاکمه دزدان از هر قشر و گروهی شبیه کروبی شدید تازه کجا آن آدمهایی که برای ملاقات با کروبی صف می‌کشند مورد عتاب شما قرار گرفتند که همراهی با دزد یعنی شریک جرم لذا این دو نفر هم مثل شماها هستند زیاد جوش نزنید که هر دو گروه به نام اسلم گند زدید و امیدوارم که به حق آبروی حضرت زهرا سلام الله علیها در این دنیا جواب را گرفته هر چند آنروزی که در پیشگاه خداوند رو سیاه خواهید بود نزدیک است.

  • محمد
    0

    انچه را گفتی همش دروغ بود اگر مردی یک تخلف را از احمدی نژاد بگیر و برو دادگاه شکایت کن تو وجدان داری

  • سخا
    0

    اقای مهاجری حداد دست فرح را بوسیده و سندش هم هست از چه میسوزی؟؟؟؟ نکنه تو هم ی چیزی از گذشته داری؟؟؟؟

  • استاد اسناد
    0

    آقای آهنگر عادل نیستی ریاکار هستی به یاری خدا بازنده بودی هستی و خواهی بود انشاالله هم تو هم ممدی نژاد.

  • هامون
    0

    عقلای قوم.وضعیتی که الان ایران وایرانی گرفتارش شدن از حکمرانی همین عقلای قوم مدنظر مسیح مهاجری هست .البته خودش هم از همین جماعته.زنده باد مخالف این عقلای قوم از جمله دکتر احمدی نژاد

  • ناشناس
    0

    درود بر احمدی نژاد این نظر شما توهین به ملت است ملت خدمات این مرد بزرگ را لمس کردند اما شما چشمان تا راباز کنید و ببیند که هرکجا که می رود مانند بروانه دورش جمع می شوند کور شود چشمانی که نمی خواهند ببینند

  • ناشناس
    0

    واقعا جای تاسفه ک همچین حرفایی می زنید ودکتر احمدی نژادوخراب می کنید.شما هم فساد کنید ولی فرق بین دارا وفقیر بدونید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها