تقابل مجلس با دولت به اوج رسید

پیگرد قضایی روحانی به تصویب نمایندگان مجلس رسید


4 اسفند 1399 - 12:07
60336d2cd8640_2021-02-22_12-07
نمایندگان مجلس با ۲۲۱ رای موافق، معرفی رئیس جمهور و کلیه مستنکفین به قوه قضائیه را تصویب کردند.

 در جلسه صحن علنی امروز دوشنبه ۴ اسفند ماه مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس اعمال ماده ۲۳۴ آئین‌نامه داخلی مجلس نسبت به مقامات دولتی مسئول در اجرای قانون «اقدام راهبری برای لغو تحریم‌ها» را تصویب کرد.

پس از پایان سخنان نمایندگان در واکنش به بیانیه شب گذشته مشترک میان سازمان انرژی اتمی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که در جریان سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس به ایران، به امضا رسید؛ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی طی نامه‌ای به رئیس مجلس خواستار اعمال ماده ۲۳۴ نسبت به رئیس جمهور و کلیه ناقضین و مستنکفین از اجرای این قانون به قوه قضائیه شد.

در جریان این رای گیری که کمتر ۱ دقیقه به پایان رسید، از ۲۳۹ نماینده حاضر، ۲۳۴ با شرکت در رای گیری و ۲۲۱ رای موافق، ۶ رای مخالف و ۷ رای ممتنع با این درخواست موافقت کردند.

نمایندگان مجلس با ۲۲۱ رای موافق، معرفی رئیس جمهور و کلیه مستنکفین به قوه قضائیه را تصویب کردند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60336d2cd8640_2021-02-22_12-07
4 اسفند 1399 - 12:07

 در جلسه صحن علنی امروز دوشنبه ۴ اسفند ماه مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس اعمال ماده ۲۳۴ آئین‌نامه داخلی مجلس نسبت به مقامات دولتی مسئول در اجرای قانون «اقدام راهبری برای لغو تحریم‌ها» را تصویب کرد.

پس از پایان سخنان نمایندگان در واکنش به بیانیه شب گذشته مشترک میان سازمان انرژی اتمی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که در جریان سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس به ایران، به امضا رسید؛ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی طی نامه‌ای به رئیس مجلس خواستار اعمال ماده ۲۳۴ نسبت به رئیس جمهور و کلیه ناقضین و مستنکفین از اجرای این قانون به قوه قضائیه شد.

در جریان این رای گیری که کمتر ۱ دقیقه به پایان رسید، از ۲۳۹ نماینده حاضر، ۲۳۴ با شرکت در رای گیری و ۲۲۱ رای موافق، ۶ رای مخالف و ۷ رای ممتنع با این درخواست موافقت کردند.

منبع: ایلنا

66

نظرات 133
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
منتقدم 0 0 پاسخ 1399/12/6 -16:04

واقعارییس جمهورهیچی حتی زبان مذاکره روهم بلدنیست.بابایه دقیقه ساکت شی همه چی درست میشه،توفقط ساکت شو وهیچ کاری نکن.خودغربی هابه دست وپاافتادن.به نظرم بایدمناکمه اش کنن بااین همه فرصت سوزی.خودش که فرصت نمیسازه چیزی روهم که دیگران میسازن،میسوزونه

یکی از مردم 0 0 پاسخ 1399/12/5 -22:30

امضا به درد ریاست جمهوری نمیخوره...رای لازم داره!!!!!!!! فقط خودتونو میبینید مردمو فراموش کردید مردم رای ندن هیچ چی نیستید!

ما 0 1 پاسخ 1399/12/5 -21:07

هه خیلیا حتی رای هم ندادند بعد واسه ما میخوان از اختلاف نظر دولت و مجلس کره بگیرند مجلس و دولت اسلامی دو دست از چهار دست نظام هستند که بر اساس نیاز نظام و پیشبرد اهداف و با نظارت حکیمانه رهبری گاهی هم راستا و گاهی مخالف هم حرکت میکنن تا اشتباهات و تکروی ها و خودسری ها و فساد به کمترین حد برسد خدا به تمام ارکان نظام قوت و سر افرازی و پیشرفت و همدلی و موفقیت عنایت فرماید انشاء الله

قلندر5 لول 6 5 پاسخ 1399/12/5 -01:16

این مجلس باصطلاح انقلابی نماها را باید به ت.پ بست روحت شاد رضا خان شیر بیشه.

منتقد 1399/12/6 -16:05

باهمون رضاخانت محشوربشی الهی

ناشناس 5 6 پاسخ 1399/12/5 -01:02

نماینده ها ی عزیز حنای شما رنگی نداره نمیدونم از تخریب رئیس جمهور چی گیرتون میاد ولی زورتون میبره ک بزرگتون رفت روسیه ضایع شد دارید دق میکنید بدونید هرکاری هم کنید مردم ایران عاقل تر از اون چیزی هستن ک شما فکر میکنید

شهرام 1399/12/5 -07:12

بعید می‌دونم عاقل باشد!

هادی 10 1 پاسخ 1399/12/4 -23:23

نمایندگان پیگیر معشیت مردم وتورم واختلاسهای چند هزار میلیاردی باشید نه مسایل دیگر

سعید 6 3 پاسخ 1399/12/4 -23:02

قانون فصل الخطاب است وباید اجرا شود.اجرای قانون بد بهتر از هرج ومرج است.چه برسد به طرح ناب اقدام راهبردی.

حسین 4 4 پاسخ 1399/12/4 -22:51

این سه ماه هم سر این چند سال مگه این سه ماه ما میخایم به کجا برسیم . شاید توافقی شد و تحریمها لغو شد . اگه لغو نشد به هسته ای ادامه میدیم دیگه این همه جنجال نداره

رسول 6 5 پاسخ 1399/12/4 -22:38

هر چند خبر فوری نظرات‌ رو سلیقه‌ای میذاره این رو باید بدونیم که این مجلس فکر اصلیش فقط تخریب دولت نه معیشت مردم و رونق اقتصادی کشور اینا خودشون دارن نشان میدن که تو این سالها روحانی چقدر بی‌تقصیر بوده

جوان ناکام 1399/12/5 -01:55

تنها رسانه ای داخلی ک ارزش دنبال کردن داره همین خبر فوری هست ،، باید بری ستیت مشرق و فارس تا بفهمی سلیقه یعنی چی ،، اگر کامنتت نذاشته در حال بررسی بوده

بردیا 7 11 پاسخ 1399/12/4 -21:34

واقعا خچالت اوره ، آقای روحانی فردی که دلسوز مردم است و همواره برای نجات ملت ازین وضع تلاش کرده حالا تهدید به محاکمه شده ،، این بنده خدا که از خودش اختیاری نداره یکم اختیارات بهش بدین ایران رو گلستان میکنه

مردم 1399/12/6 -16:07

بره ... شه اگراختیارات نداره جاشوبده به اونایی که اختیارات دارن.شایدراحت بشیم ازمصیبت وجودش

سید علی 10 1 پاسخ 1399/12/4 -21:29

دزدان بجا یکدیگر افتادند

نظرگو 8 1 پاسخ 1399/12/4 -20:50

حالا مگه چیزی هم میشه مگه اینجا بلاد کفره که تا یه نفر(حتی اگه رئیس جمهور هم باشه) رو متهم کنن و بعدش بدون رودروایسی حکمش رو اجرا کنن اینم یه برنامه نمایشی دیگه

:/ 1399/12/4 -21:51

آره روحانی دیگه کاراشونو کرده الان هم وقتشه بندازنش بیرون

مورچه 11 2 پاسخ 1399/12/4 -20:46

کسانیکه هنوز سنگ چپ وراست راب سینه میزنند ازصدتا دشمن برای مردم فقیرایران بدتراند .مگرهمین دوحزب مال واموال شمارا سالها غارت نکرده یه اب هم روش خوردن بازهم میگید اصلاح طلب یااصولگرا برای همتون متآسف هستم که زود جو گیر میشد.بسیارسفرباید کرد تا پخته شود خامی

کریم احمدی 9 19 پاسخ 1399/12/4 -20:44

سال آینده اگه روحانی بره وضعیت اقتصادی بدتر میشه

متین... 1399/12/4 -21:57

اگه بره؟؟؟!!!!!!

منتقدم 1399/12/6 -16:24

سنگی توی چاه انداخته که هزاران عاقل هم نمیتونن درش بیارن.چوووونان سالهاماروبه عقب برگردونده که سالهازمان لازمه تادرست بشه

کاربر ناشناس 8 8 پاسخ 1399/12/4 -20:03

اگر اقای صالحی بخاطر خوش خدمتی به اجانب در قلب راکتور آب سنگین اراک بتون ریخته بود واکثر تاسیسات هسته ای کشوررا تعطیل کرده بود وووووو شورای امنیت ملی سکوت نمی کرد الان گستاخ وبی حیا نمی شد خلاف قانون مجلس عمل نمیکرداین یعنی بی احترامی به همه مردم سکوت دولت یعنی حمایت .

دانا 1399/12/5 -08:46

مگر این مجلس مردمی است که بی احترامی به مردم بشود؟ چقدر این مجلس در مصوباتش به مردم فکر کرده است؟فقط در مجلس نمایندگان جمع شده اند که با دولت تقابل کنند و دولت هم تمام توانش را عزم کرده که جلوی آنها بایستد و از جناح مورد حمایتش حمایت کند و مردم هم که به این دو قوه چشم دوخته اند که کی سر عقل می آیند.

ایرانی 19 14 پاسخ 1399/12/4 -19:55

یعنی از این مجلس بیکارتر،بیسوادتر من تو عمرم ندیدم،یه مشت چوپون ولی حیف چوپون از چوپانان محترم عذرخواهی میکنم اگه توهینی شد

بینام 1399/12/5 -00:13

از خودت مایع بزار نه از چوپان با اخلاص وبا صفا.

بی طرف 16 5 پاسخ 1399/12/4 -19:33

همشون باهمن و آنقدر به ریش ما خندیده اند که...

حمید 1399/12/4 -20:02

موافقم باشما قانونی برای ۸۰میلیون نفر تعریف شده دریک ماه...... دقیقه نود یک خارجی میاد مثل آب خوردن کنسل میکنه ....بایدم به ریش ما بخندن ما هم با گریه کنیم که چه کسای برای ماتصمیم میگیرند.....

حسین نصراللهی 15 5 پاسخ 1399/12/4 -19:22

چقدر عصبانی یادتون باشه روحانی را مردم انتخاب کردند وشما را هم مردم انتخاب کردند اگه خیلی غیرت داشتید جلوی ریژش بورس را می گرفتید

شهروند۱ 17 9 پاسخ 1399/12/4 -19:19

وقتی۲۲۱ امضاء در یک دقیقه جمع آوری میشه معلومه کینه و لجبازی عامل تصمیم گیری است ،اون هم با مردم که فقط آرامش میخواهند ، آقایان نماینده و آقای قالی باف شما به تعداد آرای خودتان نگاه کنید ، مردم دیگه از این همه مشکلات اقتصادی و نا امیدی خسته شدن ، شما که زندگی لاگچری دارید ، چه میدانید مردم تو این چند سال چه مشکلاتی داشتن . بهتره بفکر گرانی مرغ ،میوه شکر ،قند ، برنج ووووووو باشید تو این مدتی که مجلس تشکیل شده چه باری از روی دوش مردم برداشتید مردم خسته شدن ،خسته

بی طرف 1399/12/4 -20:53

من طرفدار روحانی نیستم.ولی با نظر شما موافقم. وقتی تویک دقیقه همچین تصمیمی گرفته میشه دو حالت داره یا این نماینده ها خیلی کارکشته و زرنگن.که اگه اینجوری بود نباید ما تومملکت این همه مشکل داشته باشیم.یا اینکه خیلی عقده ای و کینه ای هستن.قضاوت بامردم .

:/ 1399/12/4 -21:53

ما دیگه استخونمون داره میزنه بیرون اما اینا مقامشون خیلی والاتر از سنگ پاس تا وقتی اون استخونمون رو هم نابود نکنن دست برنمی دارن

منتقدم 1399/12/6 -16:09

بروبه روحانی بگو۸ساله خون ملت راتوی شیشه کرده مجلس قانونش خیلی هم خوب بودوگرنه غربیهابه دست وپانمیوفتادن

جالبه 17 10 پاسخ 1399/12/4 -18:58

چرا کسی نمیگه مجلسی که با ۱۰ درصد آرا اومده سرکار اصلا مشروعیت نداره چه برسه که بخواد شکایت کنه؟۹۰درصد مردم موافق این مجلس و ادا هاش نیستن.البته اشتباهات دولت سرجایش باقی است ولی داریم بدترین به اصطلاح نمایندگان رو در مجلس میبینیم. چرا جاهایی که حقوق مردم ضایع میشه همه شون ساکت میشن و ماهها سکوت می کنن مثل نماینده ای که زد توی گوش سرباز و اعتبار ملت!

ذ 1399/12/4 -19:49

خودتی با 10 درصد

گل آقا 12 5 پاسخ 1399/12/4 -18:29

تو مجلسی که تخمه ژاپن رو میز نماینده نباشه عصبی میشن پشت چای خیلی می‌چسبه و یک بشفاب از انواع میوه ها یک هفته امتحان کنید جواب میده کمبود تخمه دارن

ناشناس 13 5 پاسخ 1399/12/4 -18:10

مجلسی که به شفافیت آرا نماینده هاش رای نداده قانون سرش میشه ؟؟

حمید 1399/12/4 -19:23

سکوت در برابر نادان بهتر از جواب دادن به اوست، حیف جواب که به تو بگن

جوان ناکام 1399/12/5 -01:44

حمید خان راست میگه دوستمون ،، شفافیت آرا جلو زد و بند نمایندگان با وزرا را میگیره ،، متاسفانه مجلس فعلی فاقد مشروعیت است ،، بخاطر حضور زیر ۲۰ درصدی

حسن 12 4 پاسخ 1399/12/4 -17:55

برا همه که اظهار نظر میکنند و خودم متاسفم هر دولتی که انتخاب کردیم وضعمان بد تر شد

ناشناس 20 7 پاسخ 1399/12/4 -17:53

در دولتی که امثال آخوندی وابتکار حضور دارند بیشتر از این نباید انتظار داشت آخوندی خانه را به باد داد ابتکار خانواده را وروحانی کشور را

ح 17 0 پاسخ 1399/12/4 -17:41

آمریکا الکی آمریکا نشده چون پاچه خوار نداره همشون تو یک راه حرکت میکنند ....من طرف دارش نیستم ولی حقیقت معلوم‌شد...

نا شناس 5 10 پاسخ 1399/12/4 -17:33

باید اعدام بشه که درس عبرتی برای بقیه آخه با مجلس دهن کجی....هر چند که همشون با هم رفیق هستند و ملت بیچاره را سر کار گذاشتند....انشاالا همچی درست میشه ...غصه خوردن که نداره

حمید 17 1 پاسخ 1399/12/4 -17:19

کارای مجلس فقط افزایش مالیات ازمردم ....تصویب حقوق های نجومی برای مسعولین بیخاصیت وغیره والاماشالاه.....این قانون کشکی که ما دیدیم شکایت مجلس هم بدرد خودشون میخوره اعتماد صفررررررررررر....دولتی ها و مجلسی ها آخر هفته همه شمال به صرف جوجه وکباب در تعطیلات ....مردم بدبخت توصف روغن و مسافر کشی با موتور

ناشناس 13 1 پاسخ 1399/12/4 -17:11

خیانت به کشور خیانت به ملت ایران بزوگ چه حکم دارد ؟؟؟؟؟...........

شهروند 20 13 پاسخ 1399/12/4 -17:03

مجلس 2درصدی جايگاهش در بين مردم معلوم است!

مجید 1399/12/4 -19:24

آب رو بریز اونجات که خیلی سوخته

سعید 1399/12/4 -20:14

خخخخخخخخخ بزار من براش میریزم

مسیحا 1399/12/5 -01:42

بزرگوار دو درصد بیشتر بود ،،ولی مشارکت حدی بود که نظام با بحران مشروعیت مواجه شده ،، واقعیت مشارکت کمتر از ۲۰ درصد بود ،،

حیدر 5 6 پاسخ 1399/12/4 -16:58

نمایندگان ، لطفا به وضعیت بورس رسیدگی کنید که سرمایمون به فنا رفت. فعلا به حسن گیر ندهید خواهشا.

محمد 17 11 پاسخ 1399/12/4 -16:45

دمشون گرم بالاخره یکی باید افسار این خائنین رو بکشه...

مورچه 20 5 پاسخ 1399/12/4 -16:39

مجلس لاریجانی هم شریک جرم دولت روحانی میباشد؟

آرش علوی 14 6 پاسخ 1399/12/4 -16:32

شفافیت وجود ندارد همه چیز دستوری و پنهانکاری بنطر می آید. انچه واضح است اراده ملت در این فرایندها بی تاثیر است.

حامد 1399/12/4 -17:10

دیروز دکتر خوش چشم گفتند آمریکا تحریمها را لغو نمی کند چون غیر از آن ابزاری ندارد که به ایران فشار آورد. بایدن تحریمها را لغو نخواهد کرد.

علي 15 8 پاسخ 1399/12/4 -16:19

اين مجلس حداقلي هنوز براش جا نيفتاده كه در مسايل كلان مملكتي مصلحت نظام از جايي ديگر خط ميگيره.همين عكس العمل خام امروز نمايندگان نشون ميده كه چقدر از واقع بين هستند!!!!!! گذشت زماني كه مجلس راس أمور بود

و 1399/12/4 -18:09

شما اصلاح طلبان تدبیر و امیدی یک دهم این مجلس حداقلی مورد اقبال مردم قرار نگرفتید ..وطی ۸ سال گذشته بدترین خسارات تاریخ ایران را به ملت و کشور وارد کردید ..از شهریور ۱۴۰۰ خیلی رانت ها که برده شد و خیانتهای که اتفاق افتاد نمایان خواهد شد..اندکی صبر سحر نزدیک است..

سعید 1399/12/4 -19:26

به کوری چشم تو و بقیه مزدوران مجلس داره به جایگاه خودش برمیگرده، بد جور مجلس دولت رو بسته ، شما هم فقط آب درمانی و یخ درمانی براتون مفیده

علي 1399/12/4 -19:54

اب يخ رو امروز بايد ميداديد به نمايندگان عصبي مجلس و طرف داران عصبيشان

امید 1399/12/4 -20:17

از کجاییی عیزم از آلبانییییییییی

سیدرضا 17 8 پاسخ 1399/12/4 -16:14

واقعا نمیفهمید یاخودتون روبه نفهمی زدید ،درموردبرجام وچیزای دیگه روحانی کاره ای نیست این سیاست نظام بوده و بس

محمد 1399/12/4 -23:08

حرف چرند و البته تکراری فقط اون نفراتی که به این نظر مثبت دادن!

مسیحا 1399/12/5 -01:38

محمد خان اینکه برجام سیاست کلی نظام بوده حتی قالیباف و شمخانی و لاریجانی هم بر این حرف مهر تایید زدند،، برجام ماحصل تصمیمات کلی حاکمیت است نه طیف اصلاح طلب ،، یادمان نمیرود بخاطر اینکه ظریف با تهران هماهنگ باشد چقدر مذاکره طولانی شد

منتقدم 1399/12/6 -16:12

خوب اگرکاره ای نیست بره کاره هابیان.حرف چرندمیزنن که کارهاشون رولاپوشانی کنندوبی عرضه گیشون.حتی مذاکره هم بلدنیستند.شماهم خام شدی حسسسابی

. 9 15 پاسخ 1399/12/4 -16:08

درود بر مجلس شجاع و انقلابی. ترسوها و بزدلها بایستی خانه نشین شوند تا سکاندار کشور. هیچکس نبایستی قانون مصوب مجلس را دور بزند یا بی اثر و خنثی کند و گرنه سنگ روی سنگ بند نمی شود حتی اگر قانون بد و مورد رضایت ما نباشد

محفوظ 22 6 پاسخ 1399/12/4 -15:46

بایدن روباه مکار است اگر پروتکل الحاقی تمدید شده باشد دولت بزرگترین خیانت را به ملت نموده است چرا پنهان کاری از ملت

علیرضا 23 15 پاسخ 1399/12/4 -15:37

اقایون نمایندگان مجلس شما این مدت چکار کردید که نمودشو ما حس کرده باشیم .

مسعود 24 10 پاسخ 1399/12/4 -15:34

مجلس، اگر این واکنش قانونی را نشان نمی داد، شان و جایگاهش در مقام قوه مقننه برای همیشه زیر سئوال می رفت. و این شکل قانون شکنی و قانون گریزی در دولت فعلی و دولت های بعدی مرسوم و معمول می شد. قوه مجریه صرفا مجری قوانینی است که نمایندگان مردم در مجلس تصویب و ابلاغ می کنند. دور زدن و بی توجهی به اجرای قانون ابلاغی و مورد تاکید مجلس، آن هم در مسایلی که عزت و امنیت ملی ما هدف قرار داده است به هیچ وجه قابل توجیه و اغماض نیست.

ناشناس 20 17 پاسخ 1399/12/4 -15:33

همه چیمون بهم میاد مرکز قانون گذاریمون بی قانون ترین نهاده یعنی اونیکه با 15 درصد رای نماینده شده برا 85 درصد یقیه تعیین تکلیف میکنند وخودشونا بالاتر میدونن رییسجمهور که لااقل 24 میلیون رای داره

محمد 1399/12/4 -16:34

رئیس جمهورتون الان چند میلیون رای داره؟؟؟؟

علي 1399/12/4 -16:48

رفراندم بزاريد ببينييند جمهوري إسلامي چقدر راي داره؟؟؟؟!!!!

ب علی 1399/12/4 -20:10

جمهوری اسلامی کم کم ۱۵۰۰نفررای داره بله اقا با همین ۱۵۰۰نفر دارن کشوررااداره میکنندببین مردم چقد ساکت هستن سکوت علامت راضایت نیست دلاهاشون اهل شکایت نیست

منتقدم 1399/12/6 -16:15

آخه کدوم نظام روتودنیادیدیدکه برای مشروعیتش رفراندوم بذاره؟هروقت نمونش رودیدیدبعدبیایدرفراندوم بخواید

دن کیشوت 23 4 پاسخ 1399/12/4 -15:16

قوه قضاییه خطاب به مجلس :چشم، همین فردا اعدامش میکنیم

؟ 19 10 پاسخ 1399/12/4 -15:14

وقتی رئیس دولت خیالش از بابت استیضاح راحت میشه ، معلومه که کم کاری میکنه و به منافع ملت پشت میکنه .

احد 22 20 پاسخ 1399/12/4 -14:55

این مجلس مجلس نیست جنگ جویان لیان شان پو هستند که شمشیر از روبسته اند برعلیه دولت .!!! با ماشین مفتی و حقوق نجومی !!!

حسن 22 17 پاسخ 1399/12/4 -14:55

درسته روحانی درست عمل نکرد ولی مجلسی که با ده درصد رای آورده نمیتواند در مورد همه ۸۰ میلیون جمعیت ایران حرف بزنه تمام مجلس حداقلی رو ولکن

گندم 1399/12/5 -01:32

حرف حساب جواب نداره مجلس انتصابی ،، و رئیس جمهوری ک با دروغ ب قدرت رسید ،، و قوه قضاییه ای که بخاطر بدتر بودن از بد باعث شد روحانی پیروز شود ، بعد از چهار دهه هنوز میگن انقلاب به مسیر خودش نیفتاده ،، الان نظام با بحران مشروعیت روبروست ،، اینجور که مسولین انتخاب میشن هیچ سنخیتی با دموکراسی و جمهوری نداره الان دیگه باید گفت حکومت نه جمهوری

ا.ق 17 12 پاسخ 1399/12/4 -14:48

یک بار برای همیشه کلک این خائنین را بکنید.

نوید 24 4 پاسخ 1399/12/4 -14:48

حالا آقایان مجلس فهمیدید .مجلس هیچ کاره است

یوناس 13 4 پاسخ 1399/12/4 -14:38

تقابل مجلس با دولت نداره قانونی هست که سر موقع باید اجرا میشد که نشد چطور سر برجام در دوره لاریجانی 20 دقیقه ای برجام رو تصویب کردند فرداش کل صنعت هسته ای رو تعطیلی کرد دولت روحانی مگه مجلس لاریجانی با مجلس فعلی فرقی داره

ارم 31 5 پاسخ 1399/12/4 -14:33

بازی جدید دولت برای مردم تا ازگرانی و.........مردم را مشغول کنند این یک حیله ونیرنگ است فقط برای جیب خودشان به سکه صدمه زدند به طلا ومسکن همه را نابودکردند برجام هم یک سرگرمی برای مردم داخل دزد واختلاس گر مشابه ان دزدیدن پول های مردم از بورس وکسری بودجه ان دنیا به جواب بدهند

کاربر ناشناس 1399/12/4 -15:36

دوست عزیز ارم تحلیلتان درست است ولی اینها همه با هم هستند چون منافع انها یکی است و ما هم سرکاریم

داریوش 1399/12/4 -15:39

امیدواریم با انتخاب درست و رعایت تقوی توسط مسولین وتوقف لحبازی ومحاکمه دولت اوضاع بهتر بشه!!!

نعمت 1399/12/4 -15:59

درود بر شما تمام داستان همینه اینا فقط نگران اموال و دارایی های خودشون هستند اونی که بیشتر داد میزنه اموالش بیشتره بچه هاشون اونور دلار لازم دارند

علی 25 7 پاسخ 1399/12/4 -14:21

الان معلوم شد که چه کسایی نمیخوان تحریم از بین بره

داریوش 1399/12/4 -15:37

بله دقیقا معلوم شد دولت کاسب تحریمه و این قانون که به او کمک میکرد تحریم ها لغو شود زیر پا گذاشت!

حسن 22 16 پاسخ 1399/12/4 -14:20

برای بلاهاییکه رییس جمهور بر سر ایران اورده حد اقل مجازات برای او استیضاح و حبس است .

ناشناس 14 9 پاسخ 1399/12/4 -14:17

امکان داره که انتظارها به پایان برسه وانتخاب توهین آمیز وضد مردمی وخانوادههای ایرانی به پایان برسه؟استیضاح استیضاح استیضاح بدتر از این هم مگر داریم انفعال تا کی

.... 1399/12/4 -15:16

انفعال و بی خیالی و امتیاز دادن به غربی ها و وادادگی های مکرر .

داریوش 1399/12/4 -15:36

واقعا اگر همون اول استیضاح کرده بودن الان اوضاع این نبود!!!

هم وطن 1399/12/4 -16:45

امریکا هر کاری دلش میخواهد انجام میدهد پس این چه قرار دادی است اوضاع کشور به مرور در حال سامان گرفتن بود که بایدن آمد ولی با صفت روباه وریبس جمهور ما هم با صفت موش مور دگی خائن

علی 21 0 پاسخ 1399/12/4 -14:09

فقط تصویر اونی که انگشتاشو به نشانه پیروزی بالا برده!! لعنت به همه اونهایی که با نان مردم بازی کردن از دولت تا مجلس ... مجلسی که رئیسش در حال فرار بود به استرالیا و دولتی که رئیسش سردسته دزداست. وای به حال مردم با این مسئولین.

کاربر ناشناس 1399/12/4 -15:34

افرین

کاربر ناشناس 25 6 پاسخ 1399/12/4 -13:59

هر وقت اقای عنابستانی قانون شکن ومتخلف را محاکمه کردید این اقدام هم عملی خواهد بود دست از این اقدامات نمادین بردارید وبه فکر مردم و وظیفه خود باشید

کامبیز 1399/12/4 -15:35

دقیقا الان هم دارن به وظیفه خودشون عمل می کنند وافسار رها شده برجام رو گرفتن!! عنابستانی هم در حال برسی است!

کاربر ناشناس 1399/12/4 -16:55

اقا کامبیز چرا خودت و مردم را گول میزنی در حال بررسی است یعنی چی اگر کسی جرم سیاسی داشت تا الان ترتیبشو داده بودند

ناشناس 19 0 پاسخ 1399/12/4 -13:57

بیش از ۹۲ درصد موافق؟! ان‌شاءالله در زمینه شفافیت هم این اتحاد آرا باشد.

ناشناس 9 0 پاسخ 1399/12/4 -13:57

بیش از ۹۲ درصد موافق؟! ان‌شاءالله در زمینه شفافیت هم این اتحاد آرا باشد.

ب 8 4 پاسخ 1399/12/4 -13:55

با این کار چی به اثبات رسید؟ ثابت شد چیزی در ایران قابل اعتماد و اتکا نیست حتی رئیس جمهورش. نوبت بعدی نمایندگا مجلس و پس از سیستم قضایی . یعنی همه چی رو هواست . از مردم داخل که براتون آبی گرم نمیشد . با اینکار ذره ای آبرو داشتید آنهم رفت .

ناشناس 27 12 پاسخ 1399/12/4 -13:54

روحت شاد رضا شاه

داریوش 1399/12/4 -15:20

با خواندن کمی کتاب تاریخی به سوادت اضافه کن!

ناشناسی 1399/12/4 -15:29

انشاالله با رضا شاه محشور شوی.

نگار 1399/12/4 -16:47

خدا به سزای اعمال ننگینشون برسوندشون جمیع ظالمین و جاهلین رو

امد 1399/12/4 -17:08

انشالله همراه با آن مرد بزرگ پ دیگر خاندان مطهرش محشور باشی و از فیضش بهره ببری. دعای خوبی در حقت کردم.خواهشا گلایه نکن

مسیحا 1399/12/5 -01:25

منم ترجیح میدم با رضا شاه محشور بشم تا با اونهایی که شما فکر میکنید مقدس هستن ،، ۱۶ سال حکومت کرد اندازه دو دوره احمدی نژاد و روحانی بدون بودجه نفت از یک ویرانه ،، چرا اینقدر از رضا شاه میترسن بعضی ها ،، اون که ۸۰ سال پیش فوت شد،، هر چه سعی در تخریبش میکنید مشخص میشه چه اعجوبه ای بود ،، حاکمان جهانی زمان رضا شاه هیتلر و استالین ها بودن

منتقدم 1399/12/6 -16:16

الهی باخودش محشورشی

بهمن امامیان 23 9 پاسخ 1399/12/4 -13:53

بیچاره مردم که بایدتاوان مجلسی بده که کمترین توجه به منافع ملی نداره .

.... 1399/12/4 -15:17

نه اینکه دولت برای منافع ملی خودشو داره به آب و آتیش میزنه !

کامبیز 1399/12/4 -15:33

منافع ملی شما چیه! جاسوسی اژانس وتعطیلی صنعت هسته ای! توافق یک طرفه وبیهوده ۸ساله!!! نابودی صنعت هسته ای!! قانون مجلس میتونست به رفع تحریم کمک کند!!

سید 14 5 پاسخ 1399/12/4 -13:53

نتیجه انتخابات شده این مجلس شورای نگهبان با ت اینگونه تایید صلاحیت ها ریشه به تیشه انتخابات زده

یاور 20 7 پاسخ 1399/12/4 -13:53

یک نفر باید افسار بی قانونی این دولت رو بگیره این کاسب های تحریم با این توافق ها وشیرین کاری ها باعث میشن طرف خارجی ۳ماه وقت داشته باشه تا تحریم ها رو نگه داره این دولته که با مجلس تقابل کرده!! هیچ جای دنیا اینقدر ذلت ندارن!! از قوه قضائيه تقاضای اشد مجازات برای میلان قانون داریم.

روستانشین 22 3 پاسخ 1399/12/4 -13:53

ما که نسل اول انقلاب بودیم هیچی ندیدیم و سوختیم و 42سال امروز و فردا کردیم که وضیعت خوب بشه که نشد ولی قسم تان میدم به اون خدایی که می پرستید برای نسل جوان درد سر درست نکنید و به فکر رفاه-شغل-خانه-ازدواج-و.... و.... باشید

سامان 18 8 پاسخ 1399/12/4 -13:52

روحانی هیچ منفعتی برای مردم ایران نداشت ؛ فقط مشغول تست کردن رنگ ریش بود ، من نمیدونم چرا همش میگفت من جمعه خبردار شدم که فلان طرح بدبختی رو تصویب کردن....صبح جمعه هم که بنده خدا رفته بود بنزین بزنه اونجا فهمید بنزین گرون شده...این دورغ هیچ وقت از یاد مردم ایران پاک نمیشه

کاربر ناشناس 1399/12/4 -15:32

چقدر ما مردم ساده هستیم تصمیم گیرند ریئس جمهور نیسن و اجرا کننده دستورات است مردم فقط ایشان را میبینند بنزین را هم دستور دیگری بود

سعید 1399/12/4 -19:29

از کامتتهات معلومه از مزدوران و آلبانی نشینها هستی ، ولی این رو بدون چه حرف تو و چه .........

مجید 16 6 پاسخ 1399/12/4 -13:45

حیف گلوله حیف طناب .... قانون کاپیتالاسیون بهتر از توافق با آزانس بود

ali 17 12 پاسخ 1399/12/4 -13:45

این مجلس ثابت کرد که نباید آدم نظامی در کارهای سیاسی دخالت کند . مجلس حداقلی که بسیار بسیار در حال خط گرفتن از کسانی هست که با رابطه مناسب ایران با کشورهای دیگر بشدت ضرر میکنند

ث 1399/12/4 -15:23

جناب اقاي ناشناس امروز داري چند بار با اسامي مختلف چرت مينويسي

داریوش 1399/12/4 -15:30

کشور های دیگر اگر منظور غربیه دقیقا کدوم رابطه؟!۲۰سال پیش هم همین آقا و۷سال پیش هم همین آقای روحانی هسته ای رو نابود کرد وهیچی گیرش نیومد غیر از توافق یکطرفه !!!! بله توافق داریم تا توافق !!! دولت روحانی هم از افراد امنیتی تشکیل شده با دولت نظامی فرق نداره این بازی دولت نظامی رو تموم کنید!!

منتقدم 1399/12/6 -16:19

توروخدایه رابطه مناسب تواین ۸سال به مانشون بدین شایدشیرفهم شیم.آخه چقدرنفهمی؟این دولت حتی رابطه بادنیاروهم ازبین برد.هیچی نداره جزغربگدایی که اونم بهش نمیدن غربیا

حمید 21 8 پاسخ 1399/12/4 -13:26

دولت باید بداند زمان مجلسی که در ۲۰ دقیقه برجام رو امضا کرد و دستاورد تقریباً هیچ برای کشور داشت تمام شده، استنکاف از قانون مجلس ۲۵ سال زندان جایزه داره.به غیر از رئیس دولت باید رییس سازمان انرژی اتمی هم به دادگاه معرفی بشود

داریوش 1399/12/4 -15:27

درود بر فهم ودقت شما

به حمید 1399/12/5 -01:11

بزک نمیر بهار میاد ....ساندیس و سیب زمینی میاد.

آریایی 4 4 پاسخ 1399/12/4 -13:13

روحت شاد ..............

ایرانی 15 9 پاسخ 1399/12/4 -13:12

یعنی نمایندگان پول زور میخواعند؟ خلاصه موضوع باید حل میشد یا نه؟ این آقایان گرسنگی و فلاکت مردم را عزت میدانند.

.... 1399/12/4 -15:21

اگر این موضوع می خواست حل بشه ، پیش از تشکیل این مجلس حل میشد . از سال ۹۲ روحانی و تیمش میخوان تحریم ها رو لغو کنند . پس کو ؟ میگفت با برجام تحریم ها بالمره رفع شده . پس کو ؟

عباسی 6 7 پاسخ 1399/12/4 -13:10

زرگری

راوی 24 16 پاسخ 1399/12/4 -12:34

حالا ببینیم قوه قضائیه چطور عمل خواهد کرد پذیرش توجیه ذلت یا اجرای قانون مصوبه و تایید شده توسط شورای نگهبان انچه که واضح است طرف غربی حد اقل سه ماه زمان مفت جهت رفع تحریمها خریداری کرده است...

ر 1399/12/4 -13:50

جناب چرا فکر میکنی طرف غربی با مصوبه مجلس ما ملزم هست تحریمها رو لغو کنه؟اگر بازرسا رو اخراج کنید اونا تحریمها رو برمیدارن؟!!!از این استدلال پوچ تر ندیدم.تحریمهای سازمان ملل رو هم اضافه میکنن.فهم این مشکل نیست چرا عده ای خودشون رو زدن کوچه علی چپ

داریوش 1399/12/4 -15:25

منم با نظر راوی موافقم باید حساب کار دست غربی ها بیاد بالاخره به همین وادادگی های دولت اینقدر امتیاز بلاعوض گرفتنداگر تحریم ها هم لغو نشود حداقل این است که از اجرای یک طرفه تعهد بی حاصل خارج بشیم وبریم به طرف پیشرفت صنعت هسته ای وتوان داخلی اون هایی که فکر کردن ذلت وخواری ونوکری غرب سطح بالایی از تفکره خودشون رو به اون راه زدن!!!

منتقدم 1399/12/6 -16:21

یکی نیست به این آقابگه مگه چیزی هم برای سازمان ملل مونده که بخوادتحریم کنه؟هنوزنفهمیدین سازمان ملل همون آمریکاست؟کی میفهمید؟

فتاحی 37 27 پاسخ 1399/12/4 -12:15

درود بر شرفتون اعدامش کنید یا حداقل حبس ابد.

یاور 1399/12/4 -13:55

واقعا فقط دزد وقاچاقچی بی قانون نیست بلکه این دولت کاسب تحریم هم بی قانون است وبا آن دزد فرق ندارد ! شما عرضه نداشتید تحریم ها را رفع کنید حداقل بگذارید مجلس به شما کمک کند!!

داریوش 1399/12/4 -15:26

حد اقل عزلش کنند!!!

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks