بیش از ۴۰ تن روغن خوراکی احتکاری در استان همدان توزیع شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف بیش از ۴۰ تن روغن خوراکی احتکار شده در یک انبار و توزیع آن برای استفاده شهروندان همدانی خبر داد.

بیش از ۴۰ تن روغن خوراکی احتکاری در استان همدان توزیع شد

داریوش جودکی در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر احتکار مقادیر زیادی مواد غذایی در یک انبار بزرگ در اطراف شهر همدان، تیمی متشکل از تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و نیروی انتظامی در محل حاضر شدند.

وی گفت: پس از حضور تیم و بازرسی محل، بیش از ۴۰ تن روغن خوراکی جامد و مایع، مقادیر زیادی مواد شوینده و شکر بسته بندی از این انبار کشف و ضبط شد.

به گفته وی، انبار محل کالاهای احتکار شده پلمب و اقلام مکشوفه نیز با هماهنگی و نظارت سازمان صمت برای استفاده مردم در ۲ شهرستان بهار و همدان توزیع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۶۵ پرونده احتکار کالا در ۱۰ ماه نخست امسال در استان ۱۴۷ پرونده آن به ارزش بیش از ۹۷۴ میلیارد ریال تاکنون مختومه شده است.

جودکی اضافه کرد: ۷۵ پرونده نیز منجر به صدور رای محکومیت از سوی تعزیرات حکومتی شده که متخلفان به پرداخت ۳۰۴ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال محکوم شدند.

وی با بیان اینکه برای ۲۹ پرونده نیز حکم برائت صادر شده است، افزود: برخی از پرونده ها نظیر پرونده اخلال در نظام اقتصادی در صلاحیت رسیدگی تعزیرات نبوده و به دادسرا ارسال شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان بیشترین اقلام احتکاری کشف شده در استان را شامل لاستیک خودرو، لوازم خانگی و روغن موتور دانست.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها