کشف ۴۷ هزار نخ سیگار قاچاق در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۴۷ هزار نخ انواع سیگار قاچاق به ارزش ۲۳۵ میلیون ریال از یک دستگاه خودروی پراید در این شهرستان خبر داد.

کشف ۴۷ هزار نخ سیگار قاچاق در گچساران

سرهنگ سید محمد موسوی در بیان جزئیات این خبر افزود: مأموران پاسگاه آرو شهرستان گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضائی در محور چرام به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.

وی تصریح کرد: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی پراید حامل کالای قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۲ هزار و ۳۵۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند، اظهار کرد: کارشناسان ارزش تقریبی سیگار های کشف شده را ۲۳۵ میلیون ریال اعلام کرده‌اند.

موسوی با اشاره به اینکه راننده خودرو در این راستا دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، تاکید کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان و اخلال گران در امور اقتصادی، و با توجه به نزدیکی به بنادر جزو اولویت های شهرستان است و اطلاع رسانی به موقع شهروندان در زمینه اعمال مجرمانه به ویژه در بحث کالای قاچاق، فضای شهرستان را برای مجرمان ناامن خواهد کرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها