دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز:

ممنوعیت مرخصی برای سارقان حرفه‌ای به زندان‌های استان البرز ابلاغ شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: در راستای افزایش امنیت اموال مردم استان ممنوعیت مرخصی برای سارقین حرفه‌ای به زندان‌های استان البرز تا پایان فروردین ابلاغ شد.

ممنوعیت مرخصی برای سارقان حرفه‌ای به زندان‌های استان البرز ابلاغ شد

حسن مددی با بیان اینکه در استان البرز میزان ارتکاب به جرم سرقت در رتبه‌های بالای کشوری قراردارد، اظهارداشت: با هماهنگی با نیروی انتظامی مقرر شد با هماهنگی دستگاه قضایی یک قرارگاه رسیدگی به جرائم خاص در استان تشکیل شود.

وی با بیان اینکه این جرائم شامل سرقت و زورگیری که جزء جرائم خشن هستند از مرحله تعقیب و تحقیق، رسیدگی و پیگیری تا صدور حکم و اجرا در این قرارگاه اجام می‌شود، افزود: متهمین و مجرمینی که دارا سوابق متعدد در این بخش هستند را تعقیب و مجازات قانونی بدون توجه به نهادهای ارفاقی برای آنها اجرا می‌شود.

مددی با بیان اینکه دومین مرحله اجرای طرح را در انتهای بهمن ماه شاهد هستیم، بیان کرد: امروز 76 سارق حرفه‌ای فعال در باندهای سرقت و 5 مالخر دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به اینکه ارزش اموال مسروقه که از این سارقین دریافت شد 11 میلیارد تومان است، تصریح کرد: پرونده قضایی برای این افراد تشکیل شده و قرارهای متناسب برای این افراد بنا به سابقه آنها صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه در احکام سارقین نباید ارفاق شود، خاطرنشان کرد: در راستای افزایش امنیت اموال مردم استان ممنوعیت مرخصی برای سارقین حرفه‌ای به زندان‌های استان البرز تا پایان فروردین ابلاغ شد.

مددی عنوان کرد: با اجرای این طرح‌ها قصد بر نا امن کردن استان برای فعالیت این باندهای حرفه‌ای سرقت شویم.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها