رییس اداره صنعت، معدن وتجارت چابهار:

توزیع ۲۳۰ تن کالای اساسی در شهرستان چابهار آغاز شد

رییس اداره صنعت، معدن وتجارت چابهار گفت: توزیع ۲۳۰ تن کالای اساسی شامل روغن، شکر و برنج از طریق ۴۰ فروشگاه خرده فروشی موادغذایی به منظور تنظیم بازار در این شهرستان آغاز شد.

توزیع ۲۳۰ تن کالای اساسی در شهرستان چابهار آغاز شد

حمیدرضا شایان اظهارداشت: کالاهای اساسی در عمده فروشی‌ها، فروشگاه‌های شهر و تعداد پنج فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش، اتکا، رفاه و ۲ فروشگاه عمده فروشی در خیابان حافظ در خیابان توحید در حال توزیع است.

وی افزود: قسمتی از کالاهای اساسی از طریق ۱۰ فروشگاه تعاونی روستایی (توسط اتحادیه تعاونی های روستایی) در بخش مرکزی و پلان نیز در حال توزیع کالا با هماهنگی بخشداران هستند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار بیان کرد: روش توزیع غیرمتمرکز کالاهای اساسی از طریق فروشگاه‌های متعدد، به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام جمعیت اتخاذ شده و براساس بررسی‌های نامحسوس انجام شده این روش توزیع کالا، رضایتمندی مردمی را نیز بدنبال داشته است.

وی ادامه داد: در رابطه با تامین مواد پروتئینی( گوشت مرغ گرم)شهروندان چابهاری، هیچ گونه کمبودی وجود ندارد و با توجه به راه اندازی کشتارگاه طیور زاهدان و ایرانشهر، گوشت مرغ بصورت گرم از طریق مبادی مذکور و نیز از کشتارگاه‌های شهرستان بیرجند تامین می‌شود.

شایان از شهروندان چابهاری درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها