فرماندار کاشان:

کمبود آب منطقه کاشان با ایجاد بندهای آبی برطرف می‌شود

فرماندار کاشان ضمن اشاره به کمبود آب در منطقه کاشان گفت: کمبود آب منطقه کاشان با ایجاد بندهای آبی برطرف می‌شود.

کمبود آب منطقه کاشان با ایجاد بندهای آبی برطرف می‌شود

علی اکبر مرتضایی ضمن اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی 290 پروژه با اعتبار 362 میلیارد تومان در ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: این مهم نشان از تلاش پیوسته همکاران ما در ادارات شهرستان کاشان است که عموم شهروندان در بخش‌های مختلف از این پروژه‌ها بهره‌مند شدند.

وی ضمن اشاره به کمبود آب در منطقه کاشان افزود: ما تلاش کردیم از طریق اعتبارات دولتی و کمک خیران مناطقی که بارش رحمت الهی مناسبی دارند، بندهای آبی را ایجاد کنیم تا با فرونشست این آب‌ها سفره‌های آب زیرزمینی و چاه‌های آب برای مصارف مختلف پرآب شود.

فرماندار شهرستان کاشان ضمن اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای رفع مشکل مسکن در شهر و روستاها در قالب طرح‌های مختلف افزود: سعی شده است تا با کوتاه کردن مراحل اداری و تخصیص تسهیلات کم‌بهره در راستای رفع مشکل مسکن در منطقه کاشان گام‌های مؤثری برداشته شود.

وی ضمن اشاره به انقلاب‌های صورت گرفته در کشورهای مختلف به فراخور زمان گفت: هر انقلابی سه فاکتور مؤثر رهبر انقلاب، حامیان و اهداف آن انقلاب است و بر همین اساس با بررسی این سه فاکتور تفاوت انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌های جهان را متوجه می‌شویم.

مرتضایی با بیان اینکه انقلاب‌های جهان اگر چه شاید به خوبی آغاز شود اما استمرار نداشت، تصریح کرد: با وجود 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب و مردم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است و شهدای متعددی در این مسیر نثار شده است اما به همت مردم و مسئولان به اهداف این انقلاب دست پیدا کردیم.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها