تریلی حامل بیش از ۲ میلیون ماسک قاچاق در بندرعباس توقیف شد

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۲ میلیون و ۱۹۱ هزار و ۴۰۰ عدد انواع ماسک قاچاق از یک دستگاه تریلی کانتینردار، توسط ماموران ایست و بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس خبر داد.

تریلی حامل بیش از ۲ میلیون ماسک قاچاق در بندرعباس توقیف شد

سردار غلامرضا جعفری در تشریح این خبر به رسانه‌ها افزود: ارزش ماسک های کشف شده حدود ۴۳ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال برآورد شده است،
وی بیان داشت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید میرزایی بندرعباس در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، درپی خبری مبنی بر انتقال یک محموله سنگین ماسک بهداشتی، موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.
فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارداشت: ماموران حین پایش خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی کانتینردار مشکوک شده و آن را جهت بررسی بیشتر به داخل یگان هدایت کردند.
سردار جعفری یادآورشد: در بازرسی از این تریلی ماسک های قاجاق به میزان یادشده کشف شد و در این رابطه راننده خودرو دستگیر و تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان قاچاق اقلام بهداشتی ادامه دارد.
وی خاطر نشان کرد: مقابله با کسانی که در بحث سلامت مردم قصد سودجویی دارند در دستور کار پلیس استان بوده و با متخلفان و سودجویان به شدت برخورد می شود.
این مقام انتظامی هرمزگان در پایان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه در این خصوص، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها