توئیت عجیب میرسلیم در پی سیلی خوردن یک سرباز راهور/ جریان عنابستانی مشکوک است


5 بهمن 1399 - 16:01
600d6774925b9_2021-01-24_15-56
نماینده مردم تهران در توئیتی نوشت: جریان عنابستانی مشکوک به نظر می رسد.

 مصطفی میرسلیم در توئیتی در واکنش به ماجرای سیلی خوردن یک پلیس راهور توسط یک نماینده مجلس نوشت: جریان عنابستانی مشکوک به نظر می رسد. هئیت نظارت بر رفتار نمایندگان باید با دقت رسیدگی کند، مبادا در ورای این جریان افرادی می خواهند مجلس را بدنام کنند.

نماینده مردم تهران در توئیتی نوشت: جریان عنابستانی مشکوک به نظر می رسد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

600d6774925b9_2021-01-24_15-56
5 بهمن 1399 - 16:01

 مصطفی میرسلیم در توئیتی در واکنش به ماجرای سیلی خوردن یک پلیس راهور توسط یک نماینده مجلس نوشت: جریان عنابستانی مشکوک به نظر می رسد. هئیت نظارت بر رفتار نمایندگان باید با دقت رسیدگی کند، مبادا در ورای این جریان افرادی می خواهند مجلس را بدنام کنند.

منبع: خبرآنلاین

66

نظرات 113
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مارادونا 4 1 پاسخ 1399/11/6 -09:00

مجلس را بد نام کنند؟ اعتماد به نفسش نوبره

یا کریم بابا 4 0 پاسخ 1399/11/6 -07:56

همین یارو هم منتخب شورای نگهبان برای ریاست جمهوری بود

الیرزا 1399/11/8 -10:45

مرگ برتمام دنیا

reza 2 1 پاسخ 1399/11/6 -07:55

لاین اتوبوس پیاده رو نیست که همه رد بشن واویلا بد نام نشین

رامین 4 1 پاسخ 1399/11/6 -07:46

اقای میرسلیم دانای کل! چه جریانی؟ چی را نابود کنه؟ میخوابد بگوئید این قضیه مهندسی و از قبل طراحی شده بود... بابا ول کن این مجلس فعلی از همون اول کار نابود بود نیازی به اینکه کسی بیاد و بخواد نابودش کنه نیست

نسرین حجازی 4 1 پاسخ 1399/11/6 -07:36

ناراحت نبا ش ،مجلس از اول بدنام بود .با وجود شما ها که با صدتا رای فکرکردین نماینده هشتاد میلیون ایرانی هستید .شما نماینده فک وفامیل وبالادستی هاتون هستید .

کاربر ناشناس 6 1 پاسخ 1399/11/6 -05:13

آقای میرسلیم مجلس بدرد نخورتان به حد کافی و وافی بد نام هست نیازی به صحنه سازی نیست .

نادر 1 8 پاسخ 1399/11/6 -00:02

والا توی فیلمی که من دیدم، سرباز گفت : به من گفت فلان ، من هم جوابشو دادم که فلان. حرفی از سیلی نزد. وقتی هم اون عابر گفت این بهش سیلی زده، قیافه سرباز یه جوری شد. یه جوری که انگار سیلی و برخورد فیزیکی در کار نبوده. حالا باید دید بعدا چی میشه.

رضا 2 0 پاسخ 1399/11/5 -23:59

ازسید جوادیابگیریدآقامصطفی:به گزارش مشرق، این روزها انتشار ویدئویی تبلیغاتی با حضور سیدجواد هاشمی که در آن مردم را به خرید خانه در دوبی تشویق می کرد، برای این بازیگر حاشیه های بسیاری به وجود آورد تا جایی که او نسبت به حضور در این تبلیغ واکنش نشان داده و عذرخواهی کرد. بنا بر این گزارش، هاشمی با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود گفت: من بابت عذرخواهی از ملتی که خیلی چیزها برای آن‌ها مهم است آمده ام، متاسفانه بابت این تبلیغ تحقیقی نکرده بودم با عجله و به توصیه دوستانم متنی را گفتم که با اعتقادات و رفتار خود من هم مغایرت داشت، بابت این اشتباه عذرخواهی می‌کنم. وی ادامه داد: گمان نمی کردم حاشیه داشته باشد چرا که ۱۵۰ سلبریتی دیگر این تبلیغ را انجام داده بودند و به من نشان داده بودند، اما من یادم رفته بود که سید جواد هاشمی فیلم‌های ارزشی بازی کرده و نباید این تبلیغ را انجام می‌داد من دوباره بابت این تبلیغ عذرخواهی می‌کنم. وی تاکید کرد: چند نکته اضافه کنم اینکه انسان ممکن الخطات ومن هم خطا کردم دوم اینکه من تا به امروز بابت هیچ کار تبلیغاتی یک ریال هم پول نگرفتم اگر بیان کنم که پول این تبلیغات قرار بود کجا برود باز حاشیه ایجاد خواهد شد، اینکه عذرخواهی کردم بابت خطای که کردم شاید خیلی از جیب مردم را زدند پول مردم را بردند، اما مسئولیت پذیرفتن هزاران اشتباه را ندارند، خواستم آن‌ها هم یاد بگیرند که بابت اشتباه خودعذرخواهی کنند اشتباه خود را قبول کنیم نمره ما کم میشود، اما شهامت و عذرخواهی را داشته باشیم.

الن 19 1 پاسخ 1399/11/5 -23:24

شما بدنام هستید!!! نیاز به جریان سازی نیست.

مهدی دهقان 7 1 پاسخ 1399/11/5 -23:16

باسلام وعرض ارادت به محضر تمامی خدمت گزاران نظام مردمی جمهوری اسلامی اقای میرسلیم اقا کوتاه بیا عزیز برادر اینجور که پیداست تا حود چهار سال که درمجلس تشریف دارید می خواهید با توهم توطئه علیه خودتون پیش بروید آقا دنیاوپستی که اعتباری است آنقدر ارزش داره یانداره. .......

ع 6 1 پاسخ 1399/11/5 -23:10

سلام درودبرسربازوطیفه شناس به این سرباز مدال قهرمان بدهیددرودبرتوقهرمان من ازطرف خودم به تمام نیروی های مسلح سلام درودمیفرستم درود خدابرشماباداین سرزمین به باس عهد قسم امیران دلاورمردان غیورپایدارمانده است سلام برشهداارتشی سپاهی این سربازعهد وقسم خودبه نظام کشورش وفاکردتوهم قسم خوردی به قانون چه فکرکردی چون مقام داریدبه تو میگم یقه پیراهن ازاین بیشترنبندی من که ازترسیدم بی لیاقت به خودت میگی مرد سیلی ازبیگانه نخودیم ازدوستان خوردیم تا این قانون هست سیلی می خوریم

ایرانی 12 1 پاسخ 1399/11/5 -22:57

با این گفته های اقای میرسلیم حرفهای مردم درسته که میگفتند آخر این ماجرا خود سرباز محکوم میشه.

ابراهیم حامدی 9 1 پاسخ 1399/11/5 -22:53

خدا وکیلی خول شدی آسمون رییمون میبافی .

یکی از مردم 8 1 پاسخ 1399/11/5 -22:50

مثل اون مربی که تیمش از یه تیم دیگه میبازه میاد به تیم رقیب گیر میده و باختش رو میندازه گردن اونها ...این میرسلیم هم همینجوریه...هر اشتباهی تو خودشون اتفاق میافته میندازه گردن دیگران و پاپوش!!!!

الکی 10 1 پاسخ 1399/11/5 -22:45

تو هم داری چیز پامال می کنی

مرتضی 16 1 پاسخ 1399/11/5 -22:37

شما آقای میر سلیم از همه مشکوک تری!!

خشی۹۸ 3 1 پاسخ 1399/11/5 -22:36

میرسلیم راست میگه کار دایی ترامپه .ویا داش اوباما هستش.خدایی خود این میرسلیم هم در این کار دست داشته . البته شاید مقصر دربار پادی آمون باشه. خودتی .

غریبی 10 1 پاسخ 1399/11/5 -22:24

جناب میر سلیم درست فرمودن این سرباز اجنبی و شاهد هم صهیونیسم بوده فیلم هم فوتوشاپه.. باید از نماینده انقلابی و اون حرکت انقلابی حمایت کرد

ذاکر zaker@yahoo.com 7 1 پاسخ 1399/11/5 -22:24

ایشان چون خودش آدم مشکوکی هست آن را به دیگران هم تعمیم می دهد.واقعا نمایندگان این دوره گل سر سبد بعد انقلاب هستند ،که انقلابیشان بیشتر شبیه این گلابی است

میرزا 20 3 پاسخ 1399/11/5 -22:19

من بعنوان یک سبزواری ازاین سربازعزیز معذرت خواهی می کنم بخداماآدمهای بافرهنگ وباشعوری هستیم ماربطی به این نماینده نداریم.

مجید نوری سبزواری 1399/11/5 -23:27

من هم یک سبزواری هستم و اصلا به ایشان رای ندادیم و نه به نامزدهای دیگه ای که همه شون مشابه ایشان بودن . به خدا این ها آبروی شهر بافرهنگ مون رو بردن . سبزواری ها از نسل دکتر شریعتی و بیهقی و اسرار و حاج ملاهادی و ... هستن .. ولی چون این ها رو فقط تایید صلاحیت کردن گزینه ی دیگه ای نبوده ؛ و صد البته که ما بهشون رای ندادیم و سفید رای انداختیم .

روح اله 11 1 پاسخ 1399/11/5 -22:17

فضا سازی کار درستی نیست. ولی زدن تو گوش مردم اونهم کسی که اسم نماینده مردم روشه واقعا جای تاسف داره. بنده به نوبه خودم از طرف 80 میلیون ایرانی این ضایعه رو به مجلس و آقای قالیباف تسلیت میگم. انشاالله آخرین سیلی زده شده باشه.

کاربر ناشناس 16 2 پاسخ 1399/11/5 -22:09

آقای میرسلیم مجلس شما بدنام است کسی بد نام نمیکنه از همکارت دفاع نکن

ممد 3 6 پاسخ 1399/11/5 -22:05

میر سلیم راست میگه، او یه دانشمند دست وپا بسته هست داخل کشور ما،،

پري 8 19 پاسخ 1399/11/5 -21:13

احسنت به ميرسليم

استاد 1399/11/5 -22:20

پری پری پری آخه چرا؟

دل 8 1 پاسخ 1399/11/5 -21:10

اخه اگر بگه کارش درست نبود چند روز دیگه باید بیاد عذر خواهی کنه

جان 13 1 پاسخ 1399/11/5 -21:09

جالبه هر حرفی میزنند هر کاری می کنند بعد چند نفر بدوبدو میان ماست مالی می کنند مردم راچی فرض کردین ؟

محمود 9 0 پاسخ 1399/11/5 -21:05

این بابا اربابان فسیلش از هزار و سیصد و یونجه هست خودشم نمیفهمه چی میگه . حساس نشو حساس نشو!!!

عزراییل 10 0 پاسخ 1399/11/5 -21:01

بازنشسته کارخانه برچسب سازی ست ...

کاربر ناشناس 12 1 پاسخ 1399/11/5 -20:51

دائی جان ناپلئون منم با شما موافقم کار کار انگلیس هست

علي 12 0 پاسخ 1399/11/5 -20:50

واقعا متعجبم كه ايشان چطور نماينده مردم با فرهنگ تهرانه؟البته ميدانم كه از عوارض نظارت استصوابيه

کاربر ناشناس 1399/11/5 -22:03

مگر میرسلیم نماینده هست ؟ باور کنید تا حالا نمیدونستم ازبس که دیدن صدا وسیما رو برای خودم تحریم کردم حالا چرا از عن نبستانی دفاع میکنه این اسگل

محمد 15 0 پاسخ 1399/11/5 -20:50

چرا اینقدر از خود راضی هستید بابا زده تو گوش سرباز حداقل شما مجلسی ها طرفداری نکنید و معذذذذذرت خواهی کنید

علی 10 0 پاسخ 1399/11/5 -20:48

خیلی بی شعوری نماینده مجلس مامور پلیس را زده شما دنبال حفظ ابروی مجلس با جلوه دادن مطالب به نفع خودتان هستید اگر یکی از جناح مخالف بود واقعا این حرف رو میزدید واقعا که طرتون تو برف هست و لنگ به هوا هستید

وطن 9 0 پاسخ 1399/11/5 -20:43

همین ادمها با این حرفهاشون به این جور ادمها جسارت دادن

دلتنگ عدالت علوی 12 0 پاسخ 1399/11/5 -20:37

تو که نماینده به خودت نماینده مردمی از بدبختی و فقز مردم خبر داری لمسش کردی تا حالا فقط نشستی پول مفت میگری و چرت پرت تحویل میدی بترسید از فردای قیامت چگونه جواب حق الناس ۸۰ میلیون نفری میخوای بدین البته اگه قلبا اعتقادی به قیامت داشته باشید

محمد 11 1 پاسخ 1399/11/5 -20:15

توی مدرسه وقتی میگن کی میخواد مبصر بشه تنبلترین و بی لیاقت ترین افراد دستشونو میبرن بالا و همیشه بچه های باهوش و سر بزیر و با ادب اعلام امادگی نمیکنند. دموکراسی و انتخابات هم همینه، هر چی ادم فرصت طلب و بی لیاقت هست برای انتخابات اعلام امادگی میکنه خوب همونا هم میشن نماینده ی مردم. معمولا افراد با لیاقت و درستکار سربزیر هستن و پیش قدم نمیشن در این امور، بنابراین به نظر من وظیفه ی شورای نگهبان اینه که افرادی که صلاحیت دارند ولی اعلام امادگی نکردند رو دعوت کنه تا وارد سیستم انتخابات بشن و از ورود افراد بی لیاقت جلوگیری کنه. امیدوارم این اتفاق بیوفته.

راحیل 1399/11/5 -21:13

نظر شما بسیار درسته.ولی شورای نگهبان همان شاگرد تنبلا می خواهد اگر شاگرد زرنگا حتی کاندید بشوند همه رد صلاحیت می شوند

محمود 10 0 پاسخ 1399/11/5 -20:09

میرسلیم چقدر ودر کجا قول پست ومقام از قالیباف گرفتی کوتا امدی مگر شما ارزش دارید که بخوان از ارزش شما بکاهند .شماها کلا ۲ریال ارزش ندارید. خودتون هم میدونید

محمد 18 0 پاسخ 1399/11/5 -20:08

مجلس خوشنام نیست که بخواد بدنام بشه.

ناشناس 11 0 پاسخ 1399/11/5 -20:05

جناب نماینده دوربین که دیگه دروغ نمیگه

هه 12 0 پاسخ 1399/11/5 -20:04

از‌سر‌منقل‌بلند‌میشه‌چرند‌میگن‌صنعتی‌میزنند‌از‌عوارضش توهم‌است

قاسم 10 0 پاسخ 1399/11/5 -20:03

سربازوخانوادش بیان معذرت خواهی کنن یه چندماه هم اضافه خدمت بهش بدن قال قضیه کنده شه بره

پژمان 10 0 پاسخ 1399/11/5 -20:03

امید است کسی در جایی یک چک به فرزند ویا نوه میر سلیم بزند.اگر طرف جناح راستی باشد هم باید دید واکنش این آقا چیست.

دلسوز 16 0 پاسخ 1399/11/5 -20:01

خیال می کنه پوشیدن لباس مصدق می تواند در جایگاه مصدق بنشیند

اشنا 9 0 پاسخ 1399/11/5 -19:59

چند کلمه از مادر عروس بشنو

ایرانی 10 0 پاسخ 1399/11/5 -19:54

چه بخواهید چه نخواهید. این مجلس حداقلی از اول هم بدنام بود. چنان پررویی می‌کنید انگار مردم کر و کور هستند.خجالت بکش مثلاً شما کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بودید. خوشحالم که مردم روی اصلی شما را هم دیدند.

داروغه 21 5 پاسخ 1399/11/5 -19:45

با گوشی آیفون آمریکایی تویت میزنی آقای انقلابی؟

مش جمعه 8 1 پاسخ 1399/11/5 -19:30

آاقای میرسلم،من بررسی همه جوانب این جریان را بعهده شما می گذارم.شایددست و پای عوامل نفوذی در این ماجرا باشد.

امید 10 3 پاسخ 1399/11/5 -19:29

جان مادرتون زیاد شلوغش نکنین فردا این مجلس انقلابی میاد یه قانون وضع میکنه توی آیین نامه های راهنمایی رانندگی هم حق خودش میدونه توی خطوط ویژه حرکت کنه هرسربازی هم جلوشون بگیره حق خودشون میدونن که همون جا با سیلی اعمال قانون بشه

گل آقا 10 1 پاسخ 1399/11/5 -19:26

احمق آن کسی است که با طناب پوسیده تو درون چاه برود انگار داستان پرونده شهرداری رفتی قالیباف رو محاکمه کنی نیمی از شهرداری متهم شدن بجز رییس از زمان ما تو تو گاوداریمون عاقبت باید بابام که عنوان رئیس را دارد اجازه خروج حتی یک گاو به کشتار گاه را بدهد نه معاون که برادر بزرگتر من است خخخخخخخ گاوداري کوچک ما قانون مند تر است تا شهرداری سابق تهران بزرگ

شهروند ایرانی 5 2 پاسخ 1399/11/5 -19:25

آقا بیارین بیچاره سرباز عذرخواهی کنه و کارو جمع کنین بره ، بوی توطئه میاد!!!

محمد علی میرزایی 4 1 پاسخ 1399/11/5 -19:24

اگه از قبل برنامه ریزی شده بود فیلم بردار کاملتر فیلم میگرفت. یه اتفاق پیش بینی نشده بود که از بخت بد عنبستانی خورد به پست یه سری آدم زرنگ. معلوم نیست تا حالت چندبار به دیگران زور گفت که اینبار صداش در امد. امیدارم با کیفیت مجازات بشه.

نانشناس 16 2 پاسخ 1399/11/5 -19:06

ی مشت آلزایمری ایزیلایف پوش شدن تصمیم گیر این مملکت

همشهری 11 1 پاسخ 1399/11/5 -19:01

اخه بنده خدا مگه کسی از بیرون مجلس این کارو کرده که بخواد مجلس رو خراب کنه ، خوب یکی از خودتون بوده

محمود 15 1 پاسخ 1399/11/5 -18:39

اقای نماینده تا حالا روی تدین شما حساب می کردم اما تازه متوجه شدم. اثبات این قضیه با دیگران است.

کاربر ناشناس 5 26 پاسخ 1399/11/5 -18:39

لعنت بر کسیکه می خواهد مجلس انقلابی را خراب کند

کاربر ناشناس 1399/11/5 -19:03

کاربر عزیز جوگیرنشو مجلس خیلی وقته خراب که نه خرابه شده این اقا سلیم هم خودش نمیدونه چی بلغور میکنه وداره تهمت میزنه عن نبستانی رفته خط ویژه سرباز هم طبق وظیفه جلوشو گرفته بعدش عن نبستانی فکر کرده یه پوخیه سربازو زده به همین سادگی من موتور سوارم تا حالا دوبار رفتم خط ویژه موتورمو گرفتن خوابوندن جریمهشم کردن حالا پس بگم که میخوان نیروانتظامی رو بدنام کنند؟اجرای قانون برای همه باید یکسان باشد ولی چون نکبت زاده ها رعایت نمیکنن فشار میاد

نوید 1399/11/5 -19:06

خودش خراب است میگی برو از مردم بپرس هشتاد درصد همین را می گویند

دانا 18 0 پاسخ 1399/11/5 -18:38

حتما باید سرباز عذر خواهی کند و بگوید فریب استکبار جهانی را خورده و اقای عنابستانی حق دارد تمام قوانین را زیر پا بگذارد و سیلی بزند چون نماینده ی انقلابی است.آقای میر سلیم مشکوک شمایید که برای پنهان کردن تخلف یک نماینده ،تهمت می زنید.

کاربر ناشناس 2 18 پاسخ 1399/11/5 -18:38

یک عده می خواهند این مجلس را بدنام و خراب کنند

همشهری 1399/11/5 -19:04

نه این که داره خدمات ارزنده ای تقدیم ملت میکنه بعضی حسادت میکنن

کاربر ناشناس 14 3 پاسخ 1399/11/5 -18:33

باهمین افکار پوسیده مملکتو به اینجا کشوندن اقا سلیم بدنامی مجلس از سر گذشته خبر ندارید ولی مطمئنا"خبر هم دارید ولی خودتونو زدین کوچه علی چپ

زری 11 3 پاسخ 1399/11/5 -18:32

خدای من این مگرهنوزهست!!!!!!چه جالب !!توئیت هم میزنه!!!

منم مختار 8 2 پاسخ 1399/11/5 -18:32

آقای میر سلیم این نماینده باید علاوه بر عذرخواهی دیه هم بپردازد.اما خود شما 8سال در دولت هاشمی وزیر فرهنگ بودی با اینکه تخصصش را نداشتید چرا به ایشان پشت خنجر زدی؟

خدادادی 11 1 پاسخ 1399/11/5 -18:29

شماهاخوب نمی تونید تحلیل کنید واین قضیه رایک توطئه جابزنید بگیدحسابداراعظم علی اکبررائفی بیادتحلیل کنه ویجوری این سربازرابه اسرائیل وامریکاوصلش کنه.

گلی 6 2 پاسخ 1399/11/5 -18:22

جناب میر نگران نباش خودش گفته تا شب جمع و جور میکنه

بی طرف 8 2 پاسخ 1399/11/5 -18:22

جناب نماینده کار خوبی نکرده و صد البته باید به آن رسیدگی شود! امّا کسی از مسئولین تا بحال یه سر به میادین شهر یا چهاراه ها زده که ببینه همین مامورین راهنمابی و رانندگی چه پادشاهی می کنند!حتی دیدم که سرباز راهنمایی موتوری را کتک زد

علی 1399/11/5 -19:03

معلومه متخلف و قانون شکن بودی جریمت کردند. نوش جانت وگرنه کسی که خدمت این بندگان خدا رو در سرما و گرما و آلودگی شدید هوا انکار کنه بی طرف که نیست هیچ خیلی هم بی انصافه.

بی طرف 1399/11/5 -19:57

جناب علی آقا من کتک نخوردم اگه چشم هات رو باز کنی میبینی که من نوشتم سرباز موتوری رو کتک زد . شما که حتما عجولی در قضاوت واگذارت میکنم به خدا. و اما موتوری !! بیچاره میگفت این کارت موتور ! این بیمه نامه ! کلاه ایمنی هم بر سر داشت ! و پشت خط عابر پیاده و چراغ قرمز ایستاده بود ! بیچاره به سرباز گفت : چرا آنهیی را که خلاف میروند نمیگیری؟سرباز گفت تو اونا رو بگیر تامن موتورشون رو توقیف کنم! بنده خدا موتوری که آدم بسیار موجهی هم بود .گفت مگه من رو کی گرفته؟من که هیچ خلافی نکردم پشت چراغ هم ایستادم مثل ماشینها ! وقتی سرباز سعی کرد موتور را به کفی ببرد! موتوری بنده خدا سعی کرد موتر را نگه دارد که کتک خورد! امید وارم اون سرباز روز قیامت به داد تو برسه علی آقا..

بی طرف 1399/11/5 -20:09

در ضمن قرار نیست اگر کسی به قول شما در سرما وگرما .........حق زدن شهروند رو داشته باشه! از کجا معلوم تو یکی از همونا نباشی که بهت برخورده وحق مسلم خودت میدونی که کتک بزنی! اگه نماینده حق زدن نداره که حتما نداره! پس سرباز هم این حق رو نداره!

دادفر فتاحی 4 4 پاسخ 1399/11/5 -18:05

شلوغش نکن قانون هست.

تابش 4 2 پاسخ 1399/11/5 -18:02

درهرصورت حق یانماینده اصولگرا خودرای هست .

ناشناس 9 2 پاسخ 1399/11/5 -17:55

مجلس بد نام هست. اینو چی میگی ؟

مرتضی جوان 4 7 پاسخ 1399/11/5 -17:55

فقط مگه رئیسی حق سربازه بگیره

فانی 1399/11/5 -20:00

همون جورکه حق سربازقبلی راکه قاضی زده بودتوگوشش گرفت.

ناشناس 7 2 پاسخ 1399/11/5 -17:54

مجلس بد نام هست همین که تو توشی خودش کفایت میکنه

سلامت 1399/11/5 -19:36

این «میر»سلیم ه.... یکی هم بود که«میر»حسین بود!!!!! یکی دنبال بی قانونی،یکی دنبال برقراری قانون

استاد اسناد 1399/11/6 -03:35

اینها یه روزی زیردستان میر حسین موسوی بودن لااقل میرحسین موسوی ریاکار نیست و اصولی دارد اما اینها حزب باد هستند در ضمن محبوبیت میر حسین موسوی نزد رهبری انقلاب بیشتر از همه اینها هستش.

قاسمی 10 1 پاسخ 1399/11/5 -17:50

اصلا اصولگراها چون روحیه استبدادی و خودرایی دارند .یا حق با اوناست یا توطیئه استکبار جهانی در کار است .

ناشناس 2 3 پاسخ 1399/11/5 -17:48

چند نماینده بی ادب و مزخرف چه ربطی به همه نمایندگان دارد ؟ آقای اخوندی وزیر راه و شهر سازی دوره قبل هم به خبرنگار توهین کرد و میکروفون را از دستش گرفت و پرتاب کرد ، پس بگویید همه هیئت دولت بی ادب هستند یا آقای مطهری در یک نشست خبری به یک خانم حرف بسیار زشتی زد که اگر پیگیری میکردند ایشان مجازات میشدند پس نمایندگان دوره قبل همه بی نزاکت بودند ، این چه تفکری است که بعضی از مردم دارند . نماینده اشتباه کرده و طبق قانون باید مجازات شود یا باید دیه بدهد یا باید قصاص شود و از سرباز چک نوش جان کند

کاربر ناشناس 13 0 پاسخ 1399/11/5 -17:48

حالا عن نبستانی تومجلس نباشه جلسات مجلس برگزار نمیشه ؟ هفتاد هزار هم رای بیشتر نداره

رمضون 1399/11/5 -18:35

جلسات که برگزارمیشه فقط ایشون نباشه فحش مجلس کم میشه چون این باباوچندنفردیگه عضوکمیسیون فحش وناسزا هستند.

میرسلیم 9 2 پاسخ 1399/11/5 -17:44

میرسلیم راست میگه احتمالا چیزی زده بوده اینا همدیگررا بهتر میشناسن حالا یا آبکی زده یا شیشه مصرف کرده بوده داغ بوده

کمانگیر 9 1 پاسخ 1399/11/5 -17:42

آدم رو یاد دایی جان ناپلئون میندازه.

کاربر ناشناس 3 2 پاسخ 1399/11/5 -17:40

آره حالا هم توطئه خراب کردن مجلسو نسبت دادن به بی قانونی رفتار کردنشون اینها روی هرچه مکار وحیله گر است روازپشت بستن چیزی که به عقل جن وشیطان هم نمیرسه که جن و شیطان غلط بکنن

فاطمه 7 2 پاسخ 1399/11/5 -17:35

الان تشخیص دادید بعضی نفوذی هستند وفقط قصد بد نام کردن نظام را دارند این را باید همان روزی که پست تریبون مجلس به آقای روحانی فحاشی می کرد تشخیص می دادید متهمین را می گویم شورای نگهبان نباید هرکسی را به صرف شعار تایید صلاحیت کند چون نفوذ در لباس دوست می اید

ستاره 16 2 پاسخ 1399/11/5 -17:33

کااااش همتون رو یا رعد و برق میزد یا مرده شور می بردتون که حال مردم از همه تون بهم میخوره

کسری 7 2 پاسخ 1399/11/5 -17:29

یه چندجمله ازمادر عروس بشنویم....

محمدکاظم اکبری اسمعیلی 5 1 پاسخ 1399/11/5 -17:28

شرم بر سیاست ننگین ، که شهروندان را طعمه میکنید.وجدان ندارید به دنیای اخروی هم اعتقاد ندارید

بی نام 7 2 پاسخ 1399/11/5 -17:27

کلا شما هم مشکوک به نظر می رسی...

ناشناس 19 2 پاسخ 1399/11/5 -17:01

متوهمان به بهشت نمیروند مطمئن باش اگر فضا باز بشه وغرور سربازها اجازه بده تازه میفهمید که چه هستین وچه ساخته اید مرد.............ه

88-88 19 3 پاسخ 1399/11/5 -16:57

راست میگوی میرسلیم لین داستان شهردا ی که همه گیر کردن جز قالی این قضیه هم بو می‌دهد؟ چون سرباز بعداز خوردن فحش و چک از نماینده به او گفته بچه خوشکل به نظرم من نماینده را یک معاینه در پزشکی قانونی بفرستید بسیار مشکوک است

کاربر ناشناس 1399/11/5 -18:13

ای ولا خخخخخخخخخ

ستم‌دیده 18 3 پاسخ 1399/11/5 -16:56

کار‌تتلو‌ست‌میخواهد‌رقبا‌را‌حذف‌کند

موسوی 24 7 پاسخ 1399/11/5 -16:55

جناب میر سلیم مجلس خیلللللی وقته بد نام شده،، خبر نداری

کاربر ناشناس 1399/11/5 -18:12

اقامیرسلیم همتوت سرتون تو برفه ولی اگر نمیدونید همتون بدونید که مجلس آنقدر بدنام شده که مردم به محله بدنام قبل از انقلاب تشبیه میکنند

Yavar 26 6 پاسخ 1399/11/5 -16:55

مگر مجلس خوشنام است که بد نام بشود

راز 15 4 پاسخ 1399/11/5 -16:54

خوب شما که توهم توطئه دارین بهونه دست توطئه گران ندید

علی 14 4 پاسخ 1399/11/5 -16:48

اقای میرسلیم من فکر میکنم از اخر یرباز بیچاره بدهکار هم از کار دربیاد مثلا امریکایی یااسراییلی از کار دربیاد وبامعذردت تواهی هم نتونه خودش را خلاص کنه

کاربر ناشناس 26 3 پاسخ 1399/11/5 -16:44

جناب میر سلیم.هنوز در توهم توطئه بسر میبرید. دست که دیگه در اختیار صاحبش بوده... شاید هم مثل خیلی دیگران سندروم دست بی‌قرار داشته.

503 30 5 پاسخ 1399/11/5 -16:33

یعنی الان مجلس خوشنامه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کاربر ناشناس 1399/11/6 -09:02

خخخخخخ

سعید 7 26 پاسخ 1399/11/5 -16:32

اگه بادقت به کلیپ نگاه کنید مشکوک است.به نظر میرسه برنامه قبلی داشتن.

خدادادی 1399/11/5 -17:13

شماهاخوب نمی تونید تحلیل کنید واین قضیه رایک توطئه جابزنید بگیدحسابداراعظم علی اکبررائفی بیادتحلیل کنه ویجوری این سربازبه اسرائیل وامریکاوصلش کنه.

دانا 1399/11/5 -18:46

در خیابان شلوغ و با ترافیک و با هزاران شاهد و دوربین مدار بسته ی دوربین راهور ،برای افرادی که توهم مشکوک دارند باید کافی باشد مگر اینکه برای انکار از این توهم استفاده می کنند.

کاربر ناشناس 36 6 پاسخ 1399/11/5 -16:18

فکر کنم دست امریکا و صهیونیست در کار است و به ماجرای چی پی اس در بدن ایرانیها مربوط میشود

مجید 27 7 پاسخ 1399/11/5 -16:15

سلام آقای میرسلیم یک رفتار اشتباه، آقای عنابستانی که فقط با یک عذرخواهی ساده حل می شود چرا امنیتی و پیچیده می کند.

کیان 1399/11/5 -16:57

و دوتا تشر و تهدید و اخرش تبعید که مسئله پیچیده نشود

دانا 1399/11/5 -18:49

اگر ایشان عذر خواهی بلد بودند از صبح تا الان خیلی فرصت داشتند.الان داستان کی بود کی بود من نبودم را می گویند .

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks