صادق خرازی در مناظره با حسین شریعتمداری: تفکر شما کشور را نابود کرده است/ ویدئو


5 بهمن 1399 - 15:41
600d70c08b1a0_2021-01-24_16-36
صادق خرازی، فعال سیاسی اصلاح طلب خطاب به حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: به آیت الله سیستانی اهانت کردید و همه دنیای عرب را علیه ایران شوراندید.

صادق خرازی، فعال سیاسی اصلاح طلب خطاب به حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: به آیت الله سیستانی اهانت کردید و همه دنیای عرب را علیه ایران شوراندید.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5 بهمن 1399 - 15:41

منبع: صداوسیما

66

نظرات 61
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مارادونا 3 1 پاسخ 1399/11/6 -09:06

شریعتمداری مزدوره.

رامین 4 0 پاسخ 1399/11/6 -07:39

خرازی خرازی خرازی درود درود درود درود درود درود درود درود

ستم‌دیده 2 1 پاسخ 1399/11/5 -23:51

درست‌مایه‌دارید‌ولی‌صنعتی‌وسنتی‌با‌هم‌نزنید

محمود 4 1 پاسخ 1399/11/5 -23:13

درود بر خرازی که از حق دفاع می کند

Ananimus 7 0 پاسخ 1399/11/5 -22:33

دعوای زرگری قبل از انتخابات.جمع کنید کاسه کوزتون رو.از مجاهدین خلق بدترین

همون وگوری بهترین اسمه 5 1 پاسخ 1399/11/5 -22:27

این بازی زرگری دیگه تماشاچی نداره ، بسه بابا ، خودتونو مسخره کنید؟؟؟

مهدی 4 0 پاسخ 1399/11/5 -22:23

اقای شر یعتمداری شما اسم کیهان را خراب کردین ما با این تندرویها رو به سوی نابودی رفتیم وما کارگران نابود واقعی هستیم در این انقلاب آخرین سنگر

نادر 0 9 پاسخ 1399/11/5 -21:55

تموم این دعوا ها سر گلوبالیسم و استقلاله. یه عده ای میگن ما باید بشیم عین بقیه دنیا و فرهنگ و تفکر خودمون هم بریزیم دور که اینا میشن همون اصلاح طلب ها. یه عده ای هم میگن به هر قیمتی شده باید فرهنگ و جهانبینی خودمون رو حفظ کنیم که میشن اصول گرا ها. اصلاح طلب ها به این دلیل نزد خیلی ها منفور هستنن که خودباختگی و ذلت از وجناتشون میباره. اصول گرا ها هم از نظر خیلی ها مردودن چون نگاهشون خیلی انزوا گراییه. من شخصا میگم باید استقلال و قدرت علمی و اقتصادی خودمون رو داشته باشیم و با جهان هم در تعامل باشیم. اما تعامل با دنیا نباید حیثیتمون رو از بین ببره. به این اصلاح طلب ها رو بدین می استن جلوی جنگ و میگن بیخود کردیم جنگ کردیم با عراق. خداییش جدی میگم.

کوروش 15 2 پاسخ 1399/11/5 -21:28

جناب خرازی بیخودخون خودت روکثیف نکن که این شریعتمداری سفسطه گربزرگی است که هیچ چیزی را درک نمی کند .

محمود 11 1 پاسخ 1399/11/5 -21:18

اصلاح طلب ، اصولگرا دیگه ...

azad 5 0 پاسخ 1399/11/5 -20:57

تقطیع به شیوه بی بی سی!! خدا رو شکر کل مصاحبه موجوده کل چهل دقیقه اش

علي 22 11 پاسخ 1399/11/5 -20:45

تفكر شريعتمداري همان داعش شيعه هست ناراحت نشويد واقعيته

ستم‌دیده 1399/11/5 -21:16

داعش‌نوچه‌اینهاست

علیرضا 1399/11/5 -21:21

چرت نگو بی سواد ! چرا بیخود تهمت میزنی ؟

کوروش 1399/11/5 -21:49

علیرضاکجای حرف علی چرت بود؟

وطن 13 1 پاسخ 1399/11/5 -20:44

خوبه خوشان هم میدانند باعث نابودی کشور شدن

احسان 13 8 پاسخ 1399/11/5 -20:15

جهان عرب باید نابود گردد

ملول 1399/11/5 -21:15

تفکر فاشیستی ممنوع /همه انسانها با هر دینی محترمند تا وقتی دینشان را تحمیل نکنن

احمد 15 12 پاسخ 1399/11/5 -20:11

من دیشب کل برنامه رو دیدم ، اگه راست میگین کل مناظره رو بزارین مخصوصا سخنان شریعتمداری رو ، اتفاقا شریعتمداری در کمال آرامش با منطق و استدلال سخن گفت و در مقابل خرازی با عصبانیت و کلی گویی و عدم ارایه مدرک و مستند .

ایرانی 10 5 پاسخ 1399/11/5 -20:02

اقای خرازی ناراحت نباشید زیرا8سال ست دولتی که باتفکر وپشییبانی شما روی کارست کشور راآباد وگلستان کرده ست!

مجید 3 4 پاسخ 1399/11/5 -19:57

اگر یکبار دیگر دوستان اقای خرازی بتوانند با کلید پوسیده روحانی مردم را فریب دهند کشور قطعا دچار شورش خواهد شد.

سعید 6 6 پاسخ 1399/11/5 -19:50

اقای خرازی کشور توسط دولت تدبیر وامید وبا تفکر اصلاحات به جایی رسیده که به6برابرشدن دلار افتخار میکنه.شما مگه نمی گفتی اگه رییسی بیاد دلار میشه 5 تومان.حالا چطور روتون میشه راجع به نابودی کشور صحبت کنید.شما سلطان فریب دادن مردم هستید.به مردم بگید از کجا پول اوردید همتون ونک به بالا خونه خریدید.اگر ذره ای این دولت موفقیت کسب میکرد قطعا ادعای خدایی می کرد چرا که با این همه گندی که زده این قدر ادعا دارد.در ضمن شماها فعلا باید در قرنطینه باشید .اجازه دهید اشخاصی که جان ملت را به جان خودشان ترجیح میدهند بیایند سر کار.برای شما خطر داره یه دفعه کرونا میگیرید .

وطن پرست 0 5 پاسخ 1399/11/5 -19:43

درود .هرکس حالا چه اصولگرا وچه اصلاح طلب که قصد دارد ریئس جمهور شود باید تضمین بدهد که اقتصاد وسیاست خارجی وداخلی را به گونه ای اداره کند که مردم ایران در رفاه وآرامش کامل وتورم صفر درصدی زندگی کنند حالا میخواهد با دنیا مصالحه کند یا مقابله خود داند فقط هزینه اش را خود بپردازد ونه مردم. پراید لگن شده کیلویی یک میلیون وپانصد هزارتومان.شرم نمی کنید.وضع اقتصادی وخود کشی وفروپاشی نهاد خانواده را نمی بینید.آیا این همه شهید دادیم که مملکت به این حال وروز بیفتد.خدایی تفکر کنید یک جوان چگونه ازدواج کند؟یک پدر ومادر چگونه جهیزه دختر خود را تهیه کند؟جوانان ناامید شده اند از زندگی؛ شما را به خدا وخون شهیدان دست از دعوا بردارید وبه فکر اقتصاد وآبادی وطن باشید.دو حزب سیاسی قدرت مال شما هاست تو رو خدا باهم متحد شوید زندگی مردم را بسازید نه اینکه جنگ زرگری کنید وزندگی مردم را نابود.

نادر 1399/11/6 -01:26

بخش سختش همون تضمینشه. تضمین چی؟ کشک چی؟ میبرن، میدوزن، میپوشن به ریش من و تو هم میخندن بعد هم میندازن گردن یکی دیگه.

باستان 10 4 پاسخ 1399/11/5 -19:25

این میرزا بنویس مانند مورخان یونانی بیشتر انعام بگیرد بیشتر اراجیف می گوید و می نویسد

سعید 1399/11/5 -19:51

درود بر متفکر انقلابی شریعتمداری عزیز.

دکتر 1 10 پاسخ 1399/11/5 -18:59

من طرف شریعتمداری ام ولی خداییش حرف زدنش گل به خودیه. بیشتر به درد اصلاح طلب ها میخوره تا انقلابی ها.

اکبر 1399/11/5 -19:57

اینا هر حرفی که بزنن به ضرر خودشون میشه.بهتره حرف نزنن.

غریبی 9 19 پاسخ 1399/11/5 -18:59

درود بر شرافت جناب خرازی .... تفکرات شریعت مداری تفکرات داعشی و طالبانی

چی بکم والاه 4 2 پاسخ 1399/11/5 -18:47

فقط متعجبم که ایشون برای هیچ جایگاهی که انتخابی باشه خودشو محک نزده *

علاء جوان حزب اللهی 11 6 پاسخ 1399/11/5 -18:43

چه خیانت می مکنه این خبر فوری فقط ازفتنه گرا حمایت می کنه.خوب بااصلاطلب همراه است.پس چراجواب شریعتمداری رانگزاشتی

کاربر ناشناس 7 4 پاسخ 1399/11/5 -18:41

باوقاحت تمام از توهین به سیستانی دفاع میکنه با اینکه کل دنیا دوست و دشمن از اراجیفش وخضعبلاتش انتقاد کردن

کاربر ناشناس 6 21 پاسخ 1399/11/5 -18:40

درود بر شریعتمداری انقلابی مرگ بر منافق ودورو

کاربر ناشناس 7 23 پاسخ 1399/11/5 -18:40

درود بر شرافت شریعتمداری

کاربر ناشناس 7 23 پاسخ 1399/11/5 -18:39

درود بر شریعتمداری

مجید 7 10 پاسخ 1399/11/5 -18:10

اقای خرازی یکی از قویترین وبا صلابت ترین صاحب نظر در امور خارجی است .هنوز که هنوزه اقتدار وقدرت ایران در اروپا نتیجه چند سال سفیر بودن ایشان در فرانسه است.چرا اقای خرازی کاندیدای ریاست جمهوری نمی شود.

... 1399/11/5 -18:36

خخخخخخخ. عجب جوکی. دستت درد نکنه. خخخخخخ

رامی 1399/11/5 -20:55

آقا چوک بروید در مورد آقای دکتر خرازی مطالعه کنید ببینید ایشان چه کسی هستند

ایرانی 11 4 پاسخ 1399/11/5 -17:42

سلام آقای شریعت مداری (کیهان) سواد داره؟؟؟؟

علی 1399/11/5 -18:45

سواد چی چی هه!!!!!!!

محمود 11 2 پاسخ 1399/11/5 -17:32

پرندگانی که در قفس به دنیا آمده اند فکر می کنند پرواز بیماریست !

خ 12 3 پاسخ 1399/11/5 -17:25

دقیقا فقط تندرو مسبب وضع امروز ایران هستند

کسری 16 6 پاسخ 1399/11/5 -17:24

تفکرات شما حسین شریعتمداری حکم لاشه متعفنی رو داره .که بوی تعفنش همه رواذیت میکنه.

محمد 9 5 پاسخ 1399/11/5 -17:12

تا کسی عزیز نشود مگر کیهان شریعتمداری با مخالفت با آن شخص اورا عزیز گرداند.لعنت به بربریت و کیهانیان شریعتمداری.

کریم احمدی 4 2 پاسخ 1399/11/5 -17:11

این دو نفر باهم خیلی دوستن نمیدونم آقای خرازی چطوری این حرفا رو به حسین زد؟!

مریم 7 8 پاسخ 1399/11/5 -17:10

آخه آقای خررررررررررررازی؛ نکه شما اصلاح طلب ها مملکت رو گل و بلبل کردید!!!!! خخخخخخ. اصلا انگار فرافکنی تو ذات اصلاح طلبهاست. نه به اصول گرا و نه به اصلاح طلب ها. فقط به کسی آری میگیم که ولایت فقیه رو قبول داشته باشه و رهبر موافقش باشه. والسلام.

ناشناس 8 5 پاسخ 1399/11/5 -17:03

هر دو طیف بودین وبا هم ایران را به مخروبه تبدیل کردین ولی اصلاح طلبان بیشتر

مجتبی 17 3 پاسخ 1399/11/5 -16:58

دو طرف سر یه سفره غذا میخورن بعد جلو مردم ب هم میپرن زکی

اکبر 8 13 پاسخ 1399/11/5 -16:53

نماز جمعه با کفش ربنای بی روزه و حامی مرجع تقلید بدون تقلید تسبیح بی ذکر! در عجبم از خباثت اثلاهاط!!! شما دررتاریخ در کنار قاجار تکریم خواهید شد. ننگ بر اصلاحات

ملول 21 5 پاسخ 1399/11/5 -16:48

شریعتمداری وجدانا چند نفر روزنامه ات را ازادانه میخرن؟

سعید 12 17 پاسخ 1399/11/5 -16:42

8 سال است تفکر اقای خرازی حاکم است و این نتیجه است که مردم قضاوت کنند .بادادن این همه امتیاز.

به سعید 1399/11/5 -17:17

ساندیسخور باش تا ماها ی آینده ببینی دولت روسیاهتان خواهد کرد شما که درد مشکلات مردم را ندارید مشتی دلال تحریم که نه وجدان دارید نه دین.

سعید 1399/11/5 -19:40

امیدوارم دولت بتواند ما را روسیاه کند.به شرطی که بعد از انتخابات مردم نگویند باز سرمان کلاه رفت.

کاربر ناشناس 3 10 پاسخ 1399/11/5 -16:40

درود خوب گفته

... 1399/11/5 -18:06

چرا لبای خررررازی اینقدر سیاهه!!!!!! خخخخخخخ. نکنه حرف اون حاج آقاهه درست باشه. خخخخههخ

ححح 24 8 پاسخ 1399/11/5 -16:27

تا ذهن های متعفن و بیماری همچون این شیطانمدار بدون هیچ حد و مرزی می تازند این مردم روز خوش نخواهند داشت .

محد 23 14 پاسخ 1399/11/5 -16:27

شما اصلاح طلب ها اعتقادی به روحانیت ندارد و اگر افراد روحانی هم در گروهتان هست به عنوان ابزار استفاده می کنید لازم نیست از دیگران دفاع کنید و فلسفه وجودی اصلاح طلبان در اصل اصلاح به معنی واقعی نیست و انحراف دین هست چرا که در گفتمانتان به وضوح مشخص هست.و دغدغه دین ندارید

به محد 1399/11/10 -02:46

دو کلام هم از مادر عروس محد از ساندیس گوارای وجودت بگو

عباسی 18 4 پاسخ 1399/11/5 -16:26

بابا این بشر از جون این ملت چی میخواد ؟

کاربر ناشناس 27 28 پاسخ 1399/11/5 -16:19

اقای شریعتمداری مانند خوارج عمل میکند

مجید 28 7 پاسخ 1399/11/5 -16:08

سلام جالبه!! آقای حسین شریعتمداری نگاه قیم مآبانه خود را قبول ندارد.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks