زینب سلیمانی: آقای ترامپ شما قهرمان نیستی


2 بهمن 1399 - 13:05
60093e18ad9b7_60093e18ad9b9
دختر شهید قاسم سلیمانی پس از پایان کار دونالد ترامپ در کاخ سفید در توئیتر خود نوشت: آقای ترامپ شما قهرمان نیستید، اما در عوض شکست خورده، منزوی و درهم شکسته هستید.

 زینب سلیمانی همزمان با پایان دوره کاری دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا در حساب کاربری خود نوشت: آقای ترامپ، شما پدر من، ژنرالی را که جنگ پیروزمندانه علیه داعش / القاعده را رهبری می کرد، به قتل رساندید با این امید انحرافی که به نوعی به عنوان یک قهرمان دیده شوید.

وی ادامه داد: اما در عوض شکست خورده، منزوی و درهم شکسته شده اید - نه به عنوان یک قهرمان بلکه به عنوان کسی که در ترس از دشمنان زندگی می کند دیده می شوید.

محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان نیز این توئیت را در صفحه خود باز نشر داده است.

دختر شهید قاسم سلیمانی پس از پایان کار دونالد ترامپ در کاخ سفید در توئیتر خود نوشت: آقای ترامپ شما قهرمان نیستید، اما در عوض شکست خورده، منزوی و درهم شکسته هستید.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60093e18ad9b7_60093e18ad9b9
2 بهمن 1399 - 13:05

 زینب سلیمانی همزمان با پایان دوره کاری دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا در حساب کاربری خود نوشت: آقای ترامپ، شما پدر من، ژنرالی را که جنگ پیروزمندانه علیه داعش / القاعده را رهبری می کرد، به قتل رساندید با این امید انحرافی که به نوعی به عنوان یک قهرمان دیده شوید.

وی ادامه داد: اما در عوض شکست خورده، منزوی و درهم شکسته شده اید - نه به عنوان یک قهرمان بلکه به عنوان کسی که در ترس از دشمنان زندگی می کند دیده می شوید.

محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان نیز این توئیت را در صفحه خود باز نشر داده است.

منبع: ایسنا

66

نظرات 62
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
تو 0 1 پاسخ 1399/11/4 -13:14

اوه اوه ناموسا چقد ترامپ فن داریم زیر این پست انقد ترامپ تو ایران طرفدار داره و ما نمیدونستیم بابا شما دیگه کی هستین دهن ملتو سرویس کرد این همه

نام مستعار 4 4 پاسخ 1399/11/3 -11:17

هوای لبنان چطوره؟

سعید 1399/11/3 -16:32

به هوای البانی نمیرسه.

من 1399/11/4 -13:13

به هوای کانادا نمیرسه اونم خاوری باید بگه من خیلی نمیدونم

فقط تو 0 4 پاسخ 1399/11/3 -11:07

ممنونیم . بهتره که ازین به بعد نظام تصمیم گیریهای خارجی رو هم مصوب کنین و خط مشی تبادلات و ارتباطات بین الملیی را هم قانون گذاری نمایین

منتظرالقائم 9 1 پاسخ 1399/11/3 -07:37

عزیز داغ دیده انتقام سخت راکسی جز خدا نمیگیره اوست که از ظالمان انتقام سختی میگیره که ایه قران میگه هر کسی که ظلم کند منتظر عذابی سخت باشد این از دنیای اینها وای به عذاب اخرتشان

ناشناس 6 4 پاسخ 1399/11/3 -02:01

یه نقشه دارم بایدن احمق قانون منع روادید مسلمان هارو لغو کرده بریم انتقام سخت بگیریم فقط یه لطف کنه مجلس انقلابی یه ردیف بودجه برای هزینه سفر و مهمات در نظر بگیره پول اضافی رو میدم بچه های مسولین برگردونن تا لحظه مرگ میجنگم اگه بر نگشتم پیگیرم نشید رفتم بهشت

کوروش 15 6 پاسخ 1399/11/2 -23:50

پس این وسط کی قهرمانه زینب جون

ایرانی 1399/11/3 -12:04

پدر ایشون قهرمان دوران بودند متاسفم واسه این حجم از بی شعوریت

پیشو 1399/11/4 -13:14

کوروش بگیر بخواب

مریم 8 11 پاسخ 1399/11/2 -23:42

زینب خانم سلیمانی، ناراحت نباش. حالشون رو خواهیم گرفت. به موقع.

استاد اسناد 4 9 پاسخ 1399/11/2 -23:40

خداوند تروریسم وحشی را نابود کند زینب خانم شما افتخار دختران این مرز و بوم هستی و مثل دختر خودم دوست دارم انشاالله پدر گرامیتان با خوبان خدا در بهشت جاوید الامکان شد و شما هم انشاالله دور از هر بازی سیاسی و جناحی را پدر را در سنگری دیگر چون فرهنگ و اندیشه های پاک دنبال کنید و جنایتکاران را به خود خدا بسپارید که او منتقم بزرگی است.

س 1399/11/4 -13:15

منفی هارو باش ترامپیسم چقد وجود داره اینجا

. 13 4 پاسخ 1399/11/2 -23:26

اگر بشار اسد به خواست مردم تمکین می کرد .ویرانی سوریه تولد داعش و مصیبت های بعد از ان بوجود نمی امدند.افسوس از دیکتاتورها که چهار دستی به قدرت چسبیده اند

اسماء 1399/11/3 -01:08

اگرسوریه تقدیم می کرد تمام منطقه فرومی ریخت

ستاره 3 6 پاسخ 1399/11/2 -22:21

اقا حمید حواست به حالت باشه خراب نشه،، معلومه بی سوادی منظور منو نگرفتی،،، میخوام بگم داغ خانودام هم دیده بودم تحملش هزار بار اسون تر از تحمل داغ سردار بوده و هست،، و الا من از جونم هشت سال توی جبهه برا امثال شماها مایه گذاشتیم،،،

دد 12 5 پاسخ 1399/11/2 -22:08

چه خبر از لبنان ما ملت صلحیم

سعید 1399/11/3 -16:37

از تلاویو چه خبر. ولی ما ملت جنگیم.اماده باش .

ذوالقرنین 16 6 پاسخ 1399/11/2 -21:11

برای ملت ایران چه کردید

نام 25 5 پاسخ 1399/11/2 -20:40

سردار اگر میخاست نوامیسش آنقدر در معرض دید باشند در زمان حیاتش اجازه ورود بهشون میداد.

خیزران 25 3 پاسخ 1399/11/2 -20:25

ترامپ الان توویلاش روبه ساحل داره عشق وحالشومیکنه یه عده چشمشون به یارانه،وقیمت دلارو....هست براش اضهارنظرونفرین میکنن.

یه بنده خدا 1399/11/3 -01:16

آلان داره به غلطکاری هاش فکر میکنه. شاید بعدا افسردگی بگیره

یاعلی 9 20 پاسخ 1399/11/2 -20:18

دخترم زینب خانم مطمئن باش خداوند خودش انتقام پدرعزیز شما وسردار کم نظیر سپاه اسلام را خواهد گرفت ان شاءالله

کاربر ناشناس 1399/11/2 -23:18

انشاالله

ناجی 16 8 پاسخ 1399/11/2 -20:07

یکی مثل سردار عزیزمان رفت شهید شد یکی اینجا به راحتی با دلالی بورس ارز دلار سکه زندگی مردم را داره نابود میکنه حق کجاست ایران چه خبره ؟

کاربر ناشناس 14 21 پاسخ 1399/11/2 -19:23

ترامپ خاینترین وقاتلترین ریسجمهورتاریخ ثبت شد ننگش باش خون شهداهمیشه بجوش می آیدصبرخدابالاست وچوبش صداندارد

کاربر ناشناس 13 26 پاسخ 1399/11/2 -19:20

زمان شهادت سردار بیشتر از سه روز مدام گریه میکردم وخواب نداشتم وارزو داشتم دستم به ترامپ میرسید وخر خره شو میجوییدم سردار سلیمانی مرید امام راحل بود که بعد از امام با انتخاب مقام معظم رهبری ارام گرفتم ولی برای سردار ارام نمی شوم ودوست دارم کسی از من بخواهد تا انتقام سردار رو بگیرم الان در حال ادامه راهش هستم ومصمم تر هستم ،ترامپ قمار باز دیدی سردار عزیز به تنهایی حریف تو اون نظام امپریالیستیت بود،،، ترامپ چطوری

آزاد 1399/11/3 -01:54

دوست عزیز من از تو می خوام انتقام سردارو بگیری (امپریالیستیلیت)

ح 18 3 پاسخ 1399/11/2 -19:04

حیف شد اختلاف ایران آمریکا روس‌ها رو برنده کرد

کاربر ناشناس 12 16 پاسخ 1399/11/2 -17:44

حیف به ترامپ بگی انسان سگ وحشی که ریشه انسانیت ندارد

کاربر ناشناس 1399/11/2 -20:16

ای ولله

یک فارغ التحصیل جویای کار پسر 12 17 پاسخ 1399/11/2 -17:27

زینب خانم امیدوارم انتقام خون پاک پدرت از این جنایتکار مستحجن گرفته بشه ما منتظر انتقام از این پلیدیم

کوروش 1399/11/2 -20:41

جناب مستحجن به چه معناست؟

جنوبیم 1399/11/3 -01:23

اقا مستحجن یعنی.......... همون که اقای جویای کار منظورشه

سیاوش 9 16 پاسخ 1399/11/2 -17:10

سلام و درود خداوند بر سردار دلاور اسلام حامی بی پناهان و آذرخش خداوند در شب ظلمانی عصر بیداد و ستم شهید قاسم سلیمانی. یزید ملعون و اطرافیان ملعونش به کشتن دوستان خداوند شادمان بودند. اما اکنون همگی در قعر دوزخ هستند. ترامپ هم به زودی به آنها خواهد پیوست. و ما منتظر بازگشت اهل رجعت هستیم.

سیروان 7 18 پاسخ 1399/11/2 -16:56

مرد بزرگی که تا ابد در قلب مردم کورد جا دارد...کمکهای بی دریغ سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به کوردهای عراق در جنگ با کفار هیچ وقت فراموش نخواهد شد

کاربر ناشناس 1399/11/3 -14:38

سلام خواهرم این سرداراسلام پدر کل مسلمانان جهان است ومسیر انبیاه گرفته ولی ترامپ ودولتش به کفش س سلیمانی عوض نمیکنم وبشر القاتل بل قتل قران کریم

علی 8 18 پاسخ 1399/11/2 -16:54

چرا به این مردک قمار باز عوضی آقا میگوید؟

کاربر ناشناس 1399/11/2 -20:20

واقعا چرا همش میگن آقای؟ایشان از سگ هم بدترند

بالگرد 1399/11/3 -10:59

بگه خانم ترامپ خوبه!!!

افاقفسففلذ 3 6 پاسخ 1399/11/2 -16:24

ههههههه چه نوشابه ای برای هم باز مکنید حسین و سغید و گرجی و صنایعی

کرمان 38 32 پاسخ 1399/11/2 -16:16

به وجودت افتخار می کنیم.

کاربر ناشناس 1399/11/2 -20:19

بعضیا دردشون میاد ،بله به وجودت افتخار میکنیم چون واقعا افتخار داره

محمد 39 29 پاسخ 1399/11/2 -15:58

زینب خانم بزرگوار بدان خداوند خون به ناحق ریخته مردمیدان حاج قاسم سلیمانی را ازترامپ وخانواده ترامپ واذنابش وانهایی ک باعث این خباثت شده اند خواهد گرفت وانشاالله خواهید دید که خون این مرد بزرگ چه سمراتی برای اسلام وایران خواهد داشت همان طور که خون امام حسین دردنیا جوش وخروش ایجاد میکند خون سردار امام خامنه ای عزیز نیز دنیا را به جوش وخروش وا میدارد ....بی شک میدانم شما زینب گونه حقانیت پدر بزرگوارتان را به دنیا اثبات خواهید کرد.. (انشاالله)

ناشناس 13 22 پاسخ 1399/11/2 -15:56

میشه پمپئو یا ناتانیاهو یا ترامپ را مانند عبدالله اوجالان طوری بیاوریم به تهران وقتی چشمهاشون باز شد زینب سلیمانی را ببینند نیازی به اعدام دیگر نیست چون انقدر این سه نفر ترسو و بزدل هستند در جا قلبشان از کار میافتد

سیاوش 1399/11/2 -19:35

قضیه اوجالان چه ربطی به ایران و شما داره؟ شما چرا ازش تنفر داری؟!چکارت کرده بعدشم اگه با گرفتن اوجالان مشکل حل می شد تا حالا درگیری های ترکیه تموم شده بود!

مجید 1399/11/2 -20:42

درود براوجلان

ستاره 40 28 پاسخ 1399/11/2 -15:46

زینب خواهرم دوستت دارم هم خودت هم بابای عزیزت رو،، اون بابای ما هم بود،،، روزی که خبر شهادتشو شنیدم ارزو. کردم ای کاش کل اعضای خانودام رو از دست داده بودم ولی بابات زنده مونده بود

حمید 1399/11/2 -17:42

آدم‌خوبه از خودش مایه بزاره نه خانوادشو فدای آرزو هاش کنه .....حالم خراب شد این متنو خوندم ....

کاربر ناشناس 1399/11/3 -01:08

بخدا از ته دل نگفتی

کوروش 1399/11/3 -01:25

ستاره متنت مسخره بود ههههههههه

گندم 1399/11/3 -02:33

واقعا چنین آرزویی کردی؟؟؟ من فقط آرزو کردم جنگ بشه که نشد ،، خخ ،، گفتم همه راحت میشیم از دست دنیا و حاکمان

رها 20 7 پاسخ 1399/11/2 -15:18

همانطور که انتقامتون راسته ، ترسیدن و هراسیدن اونم راسته

حسین 25 28 پاسخ 1399/11/2 -15:17

ترامپ وحشی.در انتظار انتقام الهی.

صنایعی 30 22 پاسخ 1399/11/2 -15:16

آنان که رفتند کاری حسینی کردند ، آنانی که ماندند باید کاری زینبی کنند . زینب عزیز ضمن تبریک و تسلیت این حادثه تاریخی به شما و خانواده محترم ، وتبریک به حاج قاسم عزیز که چنین زینب زینب وار تربیت کرده است که رسالت خود را در تبیین نهضت سلیمانی به جهان نقش آفرینی می کند . كنا عباسک یازینب! آقای. ترامپ قمارباز باش تا صبح سحر بدمد ! ومنتقم سلیمانی ها برسد !

سعید 18 31 پاسخ 1399/11/2 -14:15

زینب خانم باید تلاش کنید تا پدر رو به ملت امریکا بشناسونیدتا متوجه بشن که این مردک چه جنایتی مرتکب شده .برای شما ارزوی سلامتی وموفقیت دارم.راه پدر ادامه دارد.

سعید 1399/11/2 -23:10

منظورم از مردک همان ترامپ قمار باز است.

کوروشی 1399/11/3 -01:29

اره سعید جون حرفت متین و درست

م 44 35 پاسخ 1399/11/2 -14:06

خانواده سردار شهید سلیمانی عزیز دل و قهرمان ما هستند

گرجی 53 30 پاسخ 1399/11/2 -13:58

روح پهلوان سلیمانی وهمه شهدای گرانقدر شاد امین

حسین 17 35 پاسخ 1399/11/2 -13:56

...احسنت بشما فرزند شجاع و خلفِ شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی که هم اینک در جوار رحمت الهی و حَشرِ با اولیاءالهی و امامو شهدا،عند ربهم یُرزقون است و شادومسرور.. ...خانواده معظم شهیدسلیمانی و خاصه شما صبیه گرام ! شک و تردید نکنید و مطمئمن باشید قلوب غمدیده و مجروحِ ما و میلیونها همونطمون و ملتهای آزاده دنیا و بویژه جبهه مقاومت در کنار دلهای شکسته و محزونتان از این مصیبت سنگین وارده میباشد. **یکسال از این فاجعه عظیم گذشت ولی همچنان با دیدن فیلمها و تصاویر آن عزیز سفرکرده با بغضِ درگلو، چشمانمان اشکبار میشود و خشمِ فرو خوردمون تازه میگردد. ***ضمن آرزوی علوّ درجات برای آنشهید گرانقدر و مسئلت صبر و اجر برای شما و همه ملّت،دائماً دست بدعا داریم تا خبرِ انتقامِ سخت و تحقق دعای رهبرمعظم حفظه الله در پسدادن تقاصِ آمران و قاتلان بخصوص ترامپ قماربازِ وحشی و جنایتکار بوقوع بپیونده و شاهدش باشیم،بلکه تسلی بخش دلهایمان شود.بعون الله تعالی

سید محسن 1399/11/2 -16:45

دورود بر فرزند سردار سلیمانی... پرچم پدر را با کلامت و اقتدارت در صحنه نگه خواهی داشت و تو میتوانی و ما دنبالرو تو هستیم . نشان دادی که فرزند، بزرگ مرد اسلام هستی. پرقدرت و بانفوذ.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks