پایانی بر راز مثلث برمودا/ ویدئو

اخیراً گروهی از پژوهشگران دانشگاه ساوت‌همپتون در نتیجه‌ی تحقیقات خود اعلام کردند موج‌های خروشان دلیل اصلی حوادث عجیب در مثلث برمودا هستند.

پایانی بر راز مثلث برمودا/ ویدئو

برمودا در اصل نام جزایر زیبایی در شمال اقیانوس اطلس و در نزدیکی امریکا است که جزو سرزمین‌های فرادریایی پادشاهی بریتانیا محسوب می‌شوند. اکثر افراد، نام برمودا را به خاطر حوادث عجیب اتفاق افتاده در منطقه معروف به «مثلث برمودا» شنیده‌اند، غرق شدن کشتی‌ها، ناپدید شدن هواپیماها و گم شدن افراد در این منطقه بسیار خبر ساز بود و برای مدت زیادی مردم معتقد بودند نیروهای فراطبیعی باعث این اتفاقات هستند.
در طول سال‌ها دانشمندان مختلفی روی این موضوع کار کردند و همگی روی خطرناک بودن این منطقه اتفاق نظر داشتند اما دلایل آن مشخص نبود. اخیراً گروهی از پژوهشگران دانشگاه ساوت‌همپتون در نتیجه‌ی تحقیقات خود اعلام کردند موج‌های خروشان دلیل اصلی این حوادث هستند.
علاوه بر این نیز، کارشناسان استرالیایی علت بروز سانحه‌های مختلف دراین منطقه را به دلیل خطای انسانی و نه هیچ دلیل ماورای طبیعی می‌دانند. ساکنان این منطقه ازجمله جزیره برمودا هرروز با قایق و با سایر وسایل درآن به تردد می‌پردازند بدون آنکه مشکلی برایشان پیش آید.

منبع: خبر فوری

38

حجم ویدیو: 7.82M | مدت زمان ویدیو: 00:03:49 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها