از وریا تا جهانبخش و طارمی؛ فوتبالی ها برای کریمی و مهدوی کیا رای جمع می کنند؟

دو بازیکن تیم ملی از زمان نام نویسی علی کریمی و مهدی مهدوی کیا در انتخابات فدراسیون فوتبال، به حمایت از این دو چهره سرشناس پرداختند.

از وریا تا جهانبخش و طارمی؛ فوتبالی ها برای کریمی و مهدوی کیا رای جمع می کنند؟

حضور چهره های فوتبالی در راس هرم خانواده فوتبال و ریاست بر ارکان مهم این رشته، آرزوی دیرینه تمام اهالی فوتبال است و به همین دلیل در سالیان گذشته خیلی از روسا برچسب غیرفوتبالی دریافت کردند و به این شکل نامحرم نامیده شده اند.

با تغییرات اخیر در اساسنامه فدراسیون و حل موانع موجود در راه حضور اهالی فوتبال در عرصه مدیریتی مانند از بین رفتن سابقه مدیریت و استفاده از دوران فوتبال برای رفع این محدودیت و همینطور حذف مدرک تحصیلی، خانواده فوتبال آماده ی پیش قدم شدن ستاره های فوتبال ایران در انتخابات فدراسیون فوتبال شد.

با فرا رسیدن موعد ثبت نام علی دایی و مهدی مهدوی کیا، دو تن از سرشناس ترین فوتبالی‌ ها اعلام کردند قصدی برای مدیریت ندارند و زمینه لازم برای حضور آن ها فراهم نیست اما علی کریمی منتقد شماره یک سیاست های فدراسیون فوتبال در پنج سال گذشته پیش قدم شد و اعلام کرد وارد انتخابات می شود.

اگر چه در هنگام اعلام آمادگی جادوگر تردیدهایی درباره او و موفقیت در این عرصه وجود داشت اما معرفی مهدی مهدوی کیا به عنوان نایب رئیس اول، حالا اهالی فوتبال خوشبین تر از گذشته به این موضوع هستند.

با این حال همچنان تصمیم گیری درباره این مهم بر عهده مجمع 87 نفری فدراسیون فوتبال است ولی اهالی فوتبال در حال حمایت از این دو چهره سرشناس هستند تا اهالی مجمع هم در رودربایستی با خانواده فوتبال و با شنیدن خواسته آن‌ها، در انتخابات به علی کریمی و نواب رئیس پیشنهادی اش رای بدهند.

از روزهای گذشته تا امشب وریا غفوری، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و ... جزو سرشناس ترین فوتبالیست های فعلی و همینطور بازیکنان تیم ملی بودند که از این دو نفر حمایت کردند.

با این روند، احتمالا در روزهای آینده سایر اهالی فوتبال هم به حمایت از کریمی و مهدوی کیا بپردازند و به این شکل جو انتخابات را به نفع این دو نفر تغییر دهند تا شاید بالاخره یک مدیر فوتبالی بر مسند امور قرار گیرد.

photo_2021-01-09_18-45-38 از وریا تا جهانبخش و طارمی؛ فوتبالی ها برای کریمی و مهدوی کیا رای جمع می کنند؟

photo_2021-01-09_20-52-46

photo_2021-01-04_21-18-20

منبع: جماران

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • محمد
    0

    مگه آقایان مصطفوی و دادکان فوتبالی نبودن ولی به محض ورود سیاسی شدن و حزبی عمل کردن به نظرم تا زمانی که سیاست سایه انداخته رو فوتبال همین آش و همین کاسه است

  • علی
    0

    ای کاش قانونی تصویب شود که به موجب آن مجازات حداکثر برای کسانی که به دلیل عدم توانایی مدیریت و تخصص و تنها به خاطر منافع خود و یا از روی احساس مدیریت را غصب کرده و افتضاح به بار می‌آورند در نظر گرفته شود از سطح ریاست جمهوری گرفته تا سطوح پایین تر تا اینکه هر ننه قمری به خود اجازه ندهد هر طور خواست عمل کند و به کسی هم پاسخگو نباشد

  • عاشق فوتبال قدیم و بریده از فوتبال الان
    0

    برای علی کریمی که قهرمیکنه، با صداوسیما در سمت مربی تیم ملی مصاحبه نمیکنه(به عنوان یه شخصیت حقوقی) سواد کار نداره و از عهده اینهمه هجمه رسانه ای برنمیاد و... متاسفم. علی دایی و خیلی های دیگه از این فدراسیون بهم ریخته و مدیریتش فرار کردند ایشون قبول کرد! شاید هنوز نمیدونه که یک قربانی است! البته که برای تمامی کسانی که درحوادث۸۸ بودند و فوتبال ملی که برای کشور و تمام مردم بود نه یک حزب خاص با دستبندهاشون خودشون برای مردم نمایان کردند. من زمانی از فوتبال بریدم که دیدم اینا ازما و ما از اینا نیستیم... راستی چه خبر از قراردادهای میلیاری و پرونده های فساد اصلا علی کریمی میتونه با مربیان میلیاردی خارجی کنار بیاد و یا آنها مدیریت کنه؟اگه دوتا از فوتبالیست ها که کاپیتان تیم ملی بودند و رکورد حضور در جام جهانی دارن با اسرائیل بازی کردند چی؟ بهشون تذکرمیده یا اخراج شاید هم از مواضع جمهوری اسلامی (به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال)دفاع کنه اول بگه بهشون تذکر داده میشه و هیچ جایی این افراد در تیم ملی ندارند اما بعد باترفیع چندین سال به تیم ملی دعوت شوندالبته گاهی اوقات هم به هیچ کار تیم ملی نیامدند و نیمکت نشین و همیشه مصدوم بودند و حتی کاپیتان اول و دوم بودند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها