کارشناس بورس در گفتگو با خبرفوری تحلیل کرد

چرا بورس درحال ریزش است؟ / بازار سرمایه دوباره وارد موج صعودی خواهد شد


29 دی 1399 - 06:46
5ff0b93b4d4f7_2021-01-02_21-49
کارشناس بورس گفت: یکی از دلایل اصلی اصلاح قیمت بورس می‌تواند ذهنیت افراد غیر حرفه‌ای در مورد روابط ایران و آمریکا باشد.

فرزین آقا بزرگی در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: حرکت‌های مقطعی و کوتاه اثر خاصی روی بازار بورس ندارد و دوباره رشد خواهیم داشت. یک روند رو به رشد قطعی و آهسته را مسلماََ تا آخر سال خواهیم داشت.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید.

کارشناس بورس گفت: یکی از دلایل اصلی اصلاح قیمت بورس می‌تواند ذهنیت افراد غیر حرفه‌ای در مورد روابط ایران و آمریکا باشد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

فرزین آقا بزرگی در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: حرکت‌های مقطعی و کوتاه اثر خاصی روی بازار بورس ندارد و دوباره رشد خواهیم داشت. یک روند رو به رشد قطعی و آهسته را مسلماََ تا آخر سال خواهیم داشت.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید.

منبع: خبرفوری

76

نظرات 33
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
irani 1 0 پاسخ 1399/10/30 -05:16

اقا چرا چرند میگی؟ مردم رو چی فرض کردین؟ سالگرد شهادت سردار سلیمانی چه ربطی داره به رانت خواری و دستوری بودن و ...در بورس؟ دلیلش فقط بی لیاقتی دولته همونی که میگفت بیاید با یه کارت ملی 5 میلیون سهم بخرید با 30 درصد سود ..الان کجاست که داریی مردم نصف شده؟ کی اینوسط داره میخوره ؟ حالا فردا که پشت تریبون دادگاه در حال زار زدن بودن معلوم میشه

مرضیه 1 0 پاسخ 1399/10/30 -01:02

وقتی همه چیز سیاسی سفارشی دستوری و دولتی و دیکته شده باشه دیگه تحلیل و اندیکاتور و فاندامنتال و تکنیکال جایی نداره دولت و حامیت مردم فریب دادند بطور مثال پالایش یکم به نفت رسید زدند تا نفت دراومد

کریم 1399/10/30 -06:25

nکارشناسی که بعد از ۶ماه به ریزش و بدبخت شدن مردم ، اصلاح بگه ،کارشناس نیست بلکه بیسواد محضه.

امیر 3 0 پاسخ 1399/10/29 -23:26

حالا اگه دو روز مثبت بشه باز دوباره ملت همیشه در صحنه حمله برای خریدبدون تفکر ومنطق

مجید 4 0 پاسخ 1399/10/29 -23:01

بورس ایران خیلی وقت است که منهدم شده است.

فرهاد 3 2 پاسخ 1399/10/29 -22:27

دلیل ریزش فقط دولت

.. 4 0 پاسخ 1399/10/29 -21:07

وقتی نفت نمی توانیم بفروشیم،ارتباط مالی با کشورهای دیگر نداریم دولت از جیب ملت برمی دارد با فروش پالایش که حدود ۱۲هزارمیلیارد تومن عنوان شد امروز ۶هزار میلیارد تومان در جیب دولت و به طور کلی نظام است !!!!

مورچه 8 0 پاسخ 1399/10/29 -20:50

بورس مسکن ارزخارجی طلا خودرو صادرات واردات گرانی کالاهای اساسی ولوازم خانگی وو همه مافیایی اداره میشود وپدرخوانده اقازاده گردن کلفتی ست که خط قرمز پررنگی دارد فقط وحدت واتحادتک تک مردم میتواند شاخ پدرخوانده را بشکند

هه‌هه 6 0 پاسخ 1399/10/29 -19:20

اخوندی‌سردسته‌محتکرین‌مسکن

هه‌هه 1399/10/29 -20:31

و‌بورس‌ودلار

داروغه 4 2 پاسخ 1399/10/29 -18:31

دلیلش سایه جنگ است

بی نام 5 0 پاسخ 1399/10/29 -18:16

عجب ! مکان و زمانی به دنیا اومدیم ما .... ممنون بابت اینهمه خوشی ... مسئولین مچکریم .

محمد 4 0 پاسخ 1399/10/29 -18:09

عزیزم من این وضعیتی که پیش اومده فقط معنیش دزدی دولت هست و بس فهمیدی یا نه پس الکی بهانه تراشی نکنید دول و دولتهای بعدی باید پاسخگو باشن و قوه قضاییه و نهاد رهبری بداد مردم برسن با این وضعیت سرمایه عمرمون از دست رفته

ب 6 1 پاسخ 1399/10/29 -16:45

برید رای بدید برید بریزید تو خیابونا بگید مرگ بر امریکا ه هرچی به سر این ملت میاد باز آدم نمیشن حقتونه

ایرانی 4 4 پاسخ 1399/10/29 -15:23

بیاد بیاورید روزهایی را شاخص 20 هزار - 30 هزار بالا می رفت و رسانه ها با آب و تاب تبلیغ می کردند و از هر قشری ملت پولشون رو بدون هیچ نوع آموزشی می ریختند توی بورس. بورس الان داره چوب اون روزها رو میخوره. نه دستوری است و نه سیاسی. سال 99 بدترین سال برای بورس خواهد بود لطفا شیب صعود شاخص را در نیمه اول سال ، با سالهای قبل مقایسه کنید تا متوجه موضوع شوید.

رزطط 4 1 پاسخ 1399/10/29 -14:46

دلال کثافت دوران تورم مسکن و...گذشت

شهروند۱ 3 0 پاسخ 1399/10/29 -13:46

مملکت کجاست درسته که بورسش درست باشه ، اگر این موضوع تو کشوری غیر مسلمان پیش می آمد که رییس جمهورش بیاد تو رسانه ها مردم را به سرمایه گذاری در بورس تشویق کنه بعد سرمایه مردم را بفنا ببرند ، حتمن محاکمه میشد . از آقای رئیسی خواهش میکنیم که بعنوان نمایندگان صاجبان سرمایه رییس جمهور را به میز محاکمه بکشانند ، چطور تو کوچکترین مسائل اجتماعی دادستان بعنوان مدیالعموم ظاهر میشه ، پس سرمایه ۵۰ میلیون نفر براتون مهم نیست

بی نام 8 1 پاسخ 1399/10/29 -10:49

سلام با این همه وعده الکی پدر ملت رو در آوردند همه اینهایی که باعث و بانی این وضعیت شدند رو به خدا واگذار میکنیم خدا ریشه شون رو بسوزونه

اجباری 5 0 پاسخ 1399/10/29 -10:46

وقتی این تحلیل های مسخره رو میشنوم با خودم میگم یا این کارشناسا خیلی نادانند یا اونی که این تحلیل های مسخره رو منتشر می کنه! اگه هیچکدام نباشه پس مطمئنا هم خبرفوری و هم اون کارشناسا مزدوران دولت و خائنین به ملت اند!

حقگو 1399/10/29 -19:34

داداش دست همشون توی یه کاسه است از مرداد ماه زر میزنن بورس فردا خوب وصعودی می شود تا مردم نفروشند و فقط خودشان بفروشند و سود های کلان بدست بیارند.

کاربر ناشناس 10 0 پاسخ 1399/10/29 -10:45

عجب کلاهی بود ، تا رو گوش بعضیا اومد

محمد 1399/10/29 -18:03

از جمله خودت

بورسی 8 2 پاسخ 1399/10/29 -10:05

متاسفانه ورود افراد بیسواد موجب شد تا این وضع به وجود آید طرف حتی نمیتونه بنویسه بورس میاد خونه میفروشه ورود میکنه بعد با 50 درصد ضرر میفروشه بعد میاد میگه بورس بد هستش یکی نیست بگه آخه تو که سواد حرف زدن رو نداری چرا ورود میکنی . به قول یارو میگه تا دیروز خر سوار میشده حالا یک شبه میخواد شاسی سوار شه . بورس صبر میخواد و پول اضافی .

حمید 1399/10/29 -12:16

بنده با توجه به احتمالی که میدادم برای ریزش یازار اقدام به سرمایه گذاری در صندوق کردم ولی متاسفانه الان 30 درصد توی ضررم.اینکه افراد بیسواد زیادی امسال به بورس ورود کردن درسته ولی چرا صندوق های بزرگ که کلی ادعا دارن و بازارگردانی میکنن و به قول شما همه متخصص تشریف دارن اینقدر ضرر زدن به ما.

انتی بورس 1399/10/29 -12:52

شما که ادعای باسوادی داری یعنی تو این ریزش نمادهای شما سبز هستن یا بدقول دوستمون صندوق ها که مدعی هستن هم منفی شدن حالا نکنه شما خودتم جیره خواری

حسن 1399/10/29 -13:14

تو صبر کن باسواد معلومه تو از همه بیشتر سوختی و ضرر کردی

محمد 1399/10/29 -18:05

آخه با سواد معلومه که از همه بی سوادتری این وضعیت بورس دستوری و دزدی است یعنی هنوز نفهمیدی

ذوالقرنین 11 1 پاسخ 1399/10/29 -09:56

این که اصلاح نیست ریزش ودزدی اشکار دولت وحکومت از ملته اختلاس خاموش باعث بی ابرویی کسانی شد که مشوق ملت برا کشیدن سرمایه ملت به بورس شدند.اگر اصلاح بازاره باید تا الان دلار طلا خودرو هم پنجاه درصد ریخته باشه .وحتی مسکن.این کار دولت باعث خروج پول توسط ملت وخرید دلار وطلا برا بردن به ترکیه ودبی خروج منابع باعث بیکاری بیشتر وتورم ورکود خواهد شد

ناشناس 6 0 پاسخ 1399/10/29 -09:48

ای آقا اگر این جوری پایین بیاید تاعید بورسی وجود ندارد تا بالا برود....

محمد 7 4 پاسخ 1399/10/29 -09:20

بورس تا کانال ۷۰۰ هزار ریزش خواهد کرد

حمید 1399/10/29 -13:15

بزارید بایدن برگرده به برجام نفت فروش بره و منابع ایران ازاد بشه بعد سلامتون میکنم تا 500 هزار هم راه داره

مصطفی 8 1 پاسخ 1399/10/29 -08:46

چون که معمار دیوار نهد کج تا آسمان می رود دیوار کج چون مسولین قول بورس قول الکی میدن باید از اول سرمایه گذاری درست انجام گیرد مثال تو نفت قول دادند 30درصدر د سود بدن سود که ندادن هیچ پول خودمون به زور با تاخیر سه ماه دادند

ایرانی 9 0 پاسخ 1399/10/29 -08:39

سلام امکان نداره تا این افراد فاسد و دزد سرکار باشند امکان نداره قوه قضاییه نمی دونم چرا وارد نمیشه موضوع را برسی کنه این فشار به مردم ضعیف که با پس انداز و فروش ماشین وووو به دعوت دولت و اعتماد به مسئولین آخرش کار دست امنیت و دولت خواهد داد

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
انتخابات هفت ضلعی 1400 / اصولگرایان و اصلاح طلبان گرفتار کابوس رای منفی ژنرالهای انتخاباتی / بازیگران اصلی انتخابات خرداد را بشناسید
واکسن ایرانی می زنم، نه روسی/ عید امسال با پارسال فرقی ندارد، برایش برنامه نریزید/ شاید از تابستان زندگی عادی شود
با افتخار سپاهی ام اما اسلحه دست نگرفته ام/ زنجانی به واسطه من ممنوع الخروج شد/ قرارگاه خاتم الانبیا با کدام سرمایه ایجاد شد و حالا سودش کجا هزینه می شود؟
ترور دکتر فخری زاده ایران را از برنامه هسته ای خود عقب نمی‌ اندازد/ جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته ای نیست
فرزندانی که راهشان از پدر جدا شد / وقتی آقازاده‌ها می‌خواهند انقلاب را ببلعند!
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد