جمعی از مستاجران میدان میوه الغدیر خواستار شدند

اعضای شورای شهر اهواز به سکوت خود در برابر متخلفان میدان الغدیر پایان دهند

جمعی از کسبه شاغل در میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز با انتشار نامه سرگشاده ای به رییس شورای شهر اهواز از آنچه پرداخت اجاره های سنگین به غرفه داران میدان و سکوت برخی از اعضای شورای شهر خواندند گلایه کردند.

اعضای شورای شهر اهواز به سکوت خود در برابر متخلفان میدان الغدیر پایان دهند

متن این نامه که نسخه از آن در اختیار این رسانه قرار گرفته و به امضای تعدادی ازمستاجران میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز رسیده است بدین شرح است:

ریاست محترم شورای اسلامی شهر اهواز

سلام علیکم

احتراما، اینجانبان عده ای ازکسبه شاغل در میدان میوه و تره بار اکثر سال های عمر خود را بعنوان مستاجر در میدان الغدیر با پرداخت اجاره های سنگین سپری نموده ایم.

از آنجایی که اکثر قریب به اتفاق ما قرارداد اجاره نداریم و از امکانات اولیه یک کاسب محروم بوده ایم لذا هیچ گونه شخصیت شغلی درطی سالیان فعالیت در میدان الغدیر کسب ننموده ایم.

بدون جواز کسب سال ها فعالیت کرده ایم و اتحادیه بارفروشان اهواز نیز اطلاع کامل از اجاره دادن غرفه و فعالیت ما داشته و کماکان نیز از جزئیات مطلع هستند.

تا اینکه بعد از سال ها متوجه شده ایم مالکین سرقفلی غرف که مستاجر شهرداری اهواز هستند بهایی بسیار ناچیز به شهرداری پرداخت می کنند و حق واگذاری غرفه را به غیر منجمله ما نداشته اند و دلیل عدم انعقاد قرارداد با ما نیز فرار ازعیان شدن همین تخلف توسط غرفه داران بوده است.

حالا سوال ما از شما نمایندگان محترم شورای اسلامی این شهر این است که آیا شما فقط نماینده قشرمرفه و آن هم خطاکار هستید و یا نماینده ما قشر زحمتکش و مظلوم نیز هستید؟

مدت هاست که در انتظار برخورد با این خطاها و بازپس گرفتن حقوق مان توسط شهرداری و شما نمایندگان هستیم. ولی متاسفانه نه تنها اقدامی حق طلبانه ندیدیم که مطلع شده ایم مرتکبین به این اعمال غارتگرانه مورد حمایت بعضی از اعضای شورا نیز هستند.

چرا هنگام برخورد قضایی با خاطیان بعضی از شورائیان بر آشفته می شوند؟ چرا در جلسه شورای تامین در حضور ریاست محترم شورای اسلامی شهر اهواز و تنی چند از دیگراعضای شورا ؛ آقای ... یکی از اعضای شورای شهر اهوازبه عنوان وکیل مدافع به جای مطالبه حقوق ما مظلومان وتلاشی برای رفع خلاف قانون و شرعی صورت گرفته و با رفتاری تهدیدآمیز و ناشایست جلسه را درحضور فرماندار محترم دادستان محترم و دیگر اعضای شورای شهر ترک و حتی حرمت حضار در جلسه منجمله نمایندگان ما را هتک می نماید؟ چه شده که شنیدن صحبت های مظلومان تا این حد غیر قابل تحمل می شود؟

سروان گرامی، شایسته نیست روز روشن ماهیانه چند میلیارد ازاموال عمومی (شهرداری) بر خلاف شرع و قانون توسط عده ای معدود بلعیده شود. چرا که اینکار واسطه گری و دلالی را ترویج می نماید وهم میدان تره بار که توسط شهرداری برای فعالیت امثال ما ساخته شده و در تصرف غیر قرار می گیرد و هم بهای گران حاصل از پرداخت اجاره های سنگین و غیره مردم شریف را بیش از این مورد ظلم و آزار قرار می دهد.

انتظار ما برخورد جدی قضایی یا خاطیان و بازپس گیری حقوق مان است. البته چنانچه غوغاسالاری و جوسازی رسانه ای، قدم اعضای محترم شورا در حق طلبی نلرزاند.

گفتنی است جمعی از شاغلین و مستاجرین میدان میوه و تره بار الغدیر به خبرنگار ما اذعان داشتند: مدتي پیش در مراجعه حضوري امضاء كنندگان ، رييس شوراي اسلامي شهر قول و وعده پيگيري و جلسه مواجه بين امضاء كنندگان با اعضاء هيات مديره اتحاديه بارفروشان را در جلسه اي اختصاصی داده بود، زيرا هييت مديره اتحاديه منكر اجاره دادن غرف به غير هستند. اما عليرغم پيگيري اجراي وعده داده شده ، شوراي شهر اهواز از برگزاري چنين جلسه ای تاكنون امتناع ورزيده است. البته مسائل بوجود آمده منجمله آبگرفتگي هاي اخير ممكن است در تاخير جلسه مذكور مؤثر بوده باشد.

پایگاه خبری خبر فوری در خوزستان آمادگی کامل خود را برای انتشار پاسخ ها و انتشار توضیحات رییس شورا ، اعضای شورای شهر اهواز و اعضای هیات مدیره اتحادیه بارفروشان اهواز با رعایت امانت و اخلاق رسانه ای اعلام می دارد.

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها