محموله ۴.۷ میلیارد ریالی قاچاق تلفن همراه در آبهای استان بوشهر توقیف شد

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به توقیف شناور کالاهای قاچاق توسط مأموران دریابانی استان بوشهر گفت: با توقیف این شناور در سواحل این استان ۴.۷ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق و تجهیزات جانبی آن کشف شد.

محموله ۴.۷ میلیارد ریالی قاچاق تلفن همراه در آبهای استان بوشهر توقیف شد

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در کنگان با تاکید بر رصد شبانه‌روزی فعالیت قاچاقچیان و برخورد با هرگونه تخلف در حوزه سواحل و دریا اظهار داشت:دریابانان فرماندهی مرزبانی استان بوشهر در نوار ساحلی و آبهای خلیج فارس با تشدید کنترل مرزهای آبی و اشراف اطلاعاتی با هرگونه تخلف برخورد قاطع می‌کنند.

وی از تجهیز پایگاه‌‌های دریابانی استان بوشهر به امکانات و وسائل پیشرفته برای حضور در اعماق مختلف خلیج فارس خبر داد و بیان کرد: نیروهای دریابانی استان بوشهر با استفاده از تجهیزات پیشرفته برای مقابله با قاچاقچیان از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف شناور حامل کالای قاچاق در آبهای بندر کنگان خبر داد و تصریح کرد: دریابانان استان با تشدید کنترل مرزهای آبی و اشراف اطلاعاتی طی یک عملیات، موفق به توقیف شناور باری و کشف کالای قاچاق از آن شدند.

سردار رضایی‌نژاد از کشف 400 دستگاه تلفن همراه قاچاق خبر داد و افزود: ماموران دریابانی در بازرسی از شناور توقیف شده تعداد 400 دستگاه تلفن همراه و تعداد 380 عدد لوازم جانبی تلفن همراه کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی و توقیف یک فروند شناور، خاطرنشان کرد: براساس نظر کارشناسان، ارزش ریالی محموله‌های مکشوفه قاچاق 4 میلیارد و 750 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از تشدید مقابله با محموله‌های قاچاق در مرزهای دریایی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی مجموعه مرزبانی بوشهر تمام تلاش خود را در مبازره با پدیده شوم قاچاق به کار گرفته است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها