توزیع ۲۰ هزار بسته میوه بین نیازمندان خراسان شمالی آغاز شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: ۲۰ هزار بسته میوه ویژه شب یلدا از سوی این نهاد در حال توزیع بین نیازمندان استان است.

توزیع ۲۰ هزار بسته میوه بین نیازمندان خراسان شمالی آغاز شد

مجید الهی راد روز یکشنبه افزود: هر یک از این بسته ها بیش از ۲ میلیون ریال ارزش دارد و شامل میوه های انار، پرتقال، سیب، مقداری آجیل و شیرینی است.

وی با اشاره به مشارکت حداکثری نیکوکاران استان در پویش یلدای مهربان گفت: در آستانه این شب سه میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی در قالب اهدای میوه، شیرینی و آجیل توسط نیکوکاران کمک شده است.

الهی راد افزود: با کمک های نقدی مردم و مراکز نیکوکاری استان،۴۰ تن انواع میوه خریداری شده است و توزیع بسته های میوه همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پنج هزار و ۶۷۷ یتیم و فرزند محسنین زیر پوشش کمیته امداد استان است، افزود: بیش از ۲۰ هزار نیکوکار حمایت این ایتام و محسنین را به عهده گرفته‌اند که در طول سال و مناسبت‌های مختلف کمک‌های خود را برای رفع مشکلات آن‌ها اهدا می‌کنند.

بیش از ۵۹ هزار و ۸۱۰ خانوار با جمعیت ۱۱۱ هزار و ۷۳۵ نفر در استان خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

خراسان شمالی از نظر سرانه درآمد خانوار، در ردیف آخرین استانهای کشور قرار دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • خانم محمدی
    0

    باسلام من یک نیازمند با دوفرزند میباشم کمیته امداد مدت ۳سال است برای کمک هزینه خرید تبلت این مادر ذجر کشیده که برای فرزندانش در عرصه علمو دانش تلاش میکند ولی هیچ جوابی ندارند وهمیشه بودجه نیست ولی برای اقوام مددکاران همیشه بوجه هست این تهمت نیست بلکه خودم شاهد بودم مردم خییر هیچ کمکی به کمیته خراسان شمالی نکنید همش دروغ است هیچ کمکی درهیچ مناسبتی نمیکنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها