‏۴ تن مرغ بدون مجوز در ملایر کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف چهار تن مرغ بدون مجوز از یک دستگاه ‏کامیونت در این شهرستان خبر داد.

‏۴ تن مرغ بدون مجوز در ملایر کشف شد

سرهنگ محمدباقر سلگی افزود: در بازرسی از این خودرو چهار تن مرغ فاقد مجوز که ارزش آنها برابر نظر کارشناسان ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، کشف و یک متهم در این باره با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

وی تصریح کرد: برخورد قانونی و قاطعانه با قاچاق و توزیع خارج از شبکه طیور با جدیت تمام در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان نیز درخواست می شود هر گونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

سلگی در ادامه از دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره و کشف پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در سطح شهرستان، مأموران کلانتری ۱۲ پاسداران شناسایی و دستگیری سارق را در دستور کار قرار دادند و با اقدامات اطلاعاتی دقیق، وی را حین سرقت میلگرد از یک ساختمان دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی های فنی و تخصصی، به پنج فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، گفت: شهروندان در صورت رؤیت هر گونه رفتار یا حرکات مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها