وقتی نماینده اصولگرای تبریز حاضر نیست اظهارات گستاخانه اردوغان را محکوم کند!


22 آذر 1399 - 08:29
5fd3db4dbc5d6_5fd3db4dbc5d9
نماینده اصولگرای تبریز در واکنش به سخنان ضد تمامیت ارضی ایران توسط رجب اردوغان، نه تنها سخنان اردوغان را محکوم نکرد بلکه دستگاه دیپلماسی کشور را متهم کرد.

احمد علیرضا بیگی در توئیتی نوشت: تصنیفی که اردوغان خواند مرثیه جدایى هفده شهر قفقاز از ایران را یاد آور مي شود و درس تلخى به دستگاه دیپلماسی کشور است که اگر مانع تاثیرات فرامرزى ما بشوند جاى خالى ما را رقبا خواهند گرفت ...

وی در ادامه نوشت: دیپلماسی غلط دولت و غفلت از همسایگان به شوق وصل کدخدا آنها را به دامن صهیونیسم انداخت؛ این غفلت در مورد آذربایجان میدان را براى ترکیه خالى گذاشت‌!

احمد علیرضا بیگی در ادامه نوشت: اینکه رهبرى عزیز قره باغ را خاک اسلام توصیف کردند باید به تغافل دستگاه دیپلماسی پایان می داد.

وقتی نماینده اصولگرای تبریز حاضر نیست اظهارات گستاخانه اردوغان را محکوم کند!

نماینده اصولگرای تبریز در واکنش به سخنان ضد تمامیت ارضی ایران توسط رجب اردوغان، نه تنها سخنان اردوغان را محکوم نکرد بلکه دستگاه دیپلماسی کشور را متهم کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5fd3db4dbc5d6_5fd3db4dbc5d9
22 آذر 1399 - 08:29

احمد علیرضا بیگی در توئیتی نوشت: تصنیفی که اردوغان خواند مرثیه جدایى هفده شهر قفقاز از ایران را یاد آور مي شود و درس تلخى به دستگاه دیپلماسی کشور است که اگر مانع تاثیرات فرامرزى ما بشوند جاى خالى ما را رقبا خواهند گرفت ...

وی در ادامه نوشت: دیپلماسی غلط دولت و غفلت از همسایگان به شوق وصل کدخدا آنها را به دامن صهیونیسم انداخت؛ این غفلت در مورد آذربایجان میدان را براى ترکیه خالى گذاشت‌!

احمد علیرضا بیگی در ادامه نوشت: اینکه رهبرى عزیز قره باغ را خاک اسلام توصیف کردند باید به تغافل دستگاه دیپلماسی پایان می داد.

وقتی نماینده اصولگرای تبریز حاضر نیست اظهارات گستاخانه اردوغان را محکوم کند!

منبع: انتخاب

66

نظرات 28
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
یکی از مردم 1 0 پاسخ 1399/9/23 -22:07

شاید فکر کرده با رای ده درصدی رفته مجلس اگر اذربایجان جداشه اونجا با همین رای میشه خلیفه!!!!!!!!!!!!!!

ستم ديده 3 0 پاسخ 1399/9/23 -10:03

دهها دستگاه ملك و رستوران در تركيه داره ميترسه بر باد بره

حقی 1 0 پاسخ 1399/9/23 -02:43

چنانچه حرف اردوغان رو محکوم میکرد ومانع از تفرقه افکنی می شد مابقی صحبت هاش منطقی به نظر می رسه...

ح 3 0 پاسخ 1399/9/22 -17:48

زنده باد هرچی ترک با غیرته ما ایرانی ها از اذری ها حمایت کردیم بابت قره باغ اما الان باید تو دهنی ب اردوغان زد زنده باد اذربایجان زنده باد ایران بزرگ و قدرتمند مرگ بر وطن فروش مرگ بر اردوغان دست نشانده و گزافه گو

یه بنده خدا 5 0 پاسخ 1399/9/22 -15:28

ترک ها وطن دوست هستند بااین سخنان اردوغان چیزی عوض نمیشه

ایرانی 3 2 پاسخ 1399/9/22 -15:25

این نماینده خودش پاناترکیسم خود فروخته احتمالا هست که به عردُوقان خودش را میچسباند

ناشناس 2 1 پاسخ 1399/9/22 -15:18

شورای نگهبان کجا است اینجا لازم است سریع عذر این نماینده تجزیه طلب را بخواهد.با تجزیه کشور ملت با تمام گرفتارهای با هیچ حدی شوخی ندارد وبه شدت برخورد می کند.این وطن متعلق به تک تک ملت می باشد. دولت ها رفتنی هستند.

سیاوش 2 0 پاسخ 1399/9/22 -15:00

این اتفاق بطور حتم در آینده اتفاق خواهد افتاد تمام شهرهای ما باید به وطن بازگردند ما تا ابد جدایی آذربایجان از ایران را تحمل نخواهیم کرد .

سید 9 2 پاسخ 1399/9/22 -13:01

سنگ پاها، رئیس جمهور ایران یاوه گوییهای اردوغان رو محکوم نکرده، حالا شما گیر دادید به یک نماینده چرا محکوم نکرده

ایرانی 1399/9/22 -17:43

حاج آقا علامه دهر تویی که حرف زدنت مثل رضاخان پهلویه ...اخه رئیس جمهور آذربایجان در حدی هست اش که رئیس جمهور ما باید بهش بگه چرا همچین حرفیو زدی...بعدشم کور که نبودی ظریف وزیر امور خارجش جوابوشو داد...ببین بی سواد وقتی ظریف وزیرش داره جوابشو میده منظور اینه تو درحدی نیستی که من بیام باتو دهن به دهن بشم علامه...

ناشناس 3 4 پاسخ 1399/9/22 -12:04

لطفا اجازه بدین اردوغان هم اظهارنظر کنه و منظورشو بابت شعری که خونده رو بیان کنه.شاید منظورش اونی نباشه که شما درک کردین

وطن پرست 8 5 پاسخ 1399/9/22 -11:43

اردوغان غلط کرد با امریکا واسراییل

وطن پرست 7 1 پاسخ 1399/9/22 -11:42

حرفاش درسه ولی این دلیل نمیشه به پان ترکیست باسکوتش چراغ سبز نشون بده این آقا نماینده مردم نیست شهروند ترکیه هست معلومه نباید حرفی بزنه اردوغان بدش بیاد نفوذی نفوذی که میگن امثال این آقا هستن واقعا به عنوان یه ترک زبان متاسفم برای انتخاب اشتباه این نفوذی ها به عنوان نماینده یا مدیر یاهرچیز دیگری

جواد 14 10 پاسخ 1399/9/22 -11:34

خیلی منطقی گفتند دستگاه دیپلماسی حسن کلید مثل اقتصادش بادکنکی تشریف دارند

شرمت باد 14 9 پاسخ 1399/9/22 -11:27

دولتی که از خون بالاترین مقام نظامی کشور ،واز خون دانشمند هسته ای کشور براحتی میگذرد و حاضرست برای منفعت حزبی،و انتخابات ،به هر قیمتی مذاکره کند ، اردوغان که هیچی ،فردا جیبوتی و بحرین و کویت هم ادعای تهران رو بکنند

محمدی 15 12 پاسخ 1399/9/22 -11:23

این نماینده سخن برحق وقابل تأملی گفته.

سعید 11 8 پاسخ 1399/9/22 -10:54

خوب یکی دنا پلاس بهش بدید تا محکوم کنه

سید 1399/9/22 -13:03

اینها رو باید به کسانیکه سراتو و ویتارا تحویل می گرفتند سلفی حقارت مینداختند، وقتی میگی دنا پلاس کسی ندونه میگه آخرین مدل بتز یا شورلت تحویل گرفته،،، دنا پلاس خخخخخخخ

اکبر نظری 8 7 پاسخ 1399/9/22 -10:36

به نظر من هم درسته. وقتی دولت ما از سوریه ای حمایت میکنه که سنی هستن و چهل ساله سنگ فلسطینی رو به سینه میزنه که تماما سنی وهابی هستن. چرا نباید از آذربایجانی حمایت کنه که هم وطنان خودمون بودن و هم زبان ما هستند و نودو نه درصد شیعه هستن تا یک کشور عثمانی از اونها حمایت کنه

ایوب مقنی 1399/9/22 -20:35

نظرهم میهنمان درست است من هم چنینن نظری دارم برخی ها ازجمله بعضی سیاسیون فارسی زبان معنی ومفهوم این شعر رانمی دانندوانراسانسور میکنند علیرضا بیگی درست گفته این شعر اززمان اشغال قسمت شمالی اذربایجان توسط شوروی در دوطرف رود اراز سروده میشود ودهان به دهان میچرخدواین جای ترس نداردوشوق اذریها برای وصل شدن به سرزمین قبلی یعنی ایران را میرساند واگر کشورمان ودولتمردانش عرضه نشان دهند میتوان انجا رابه کشور ضمیمه کرد نهایتا مثل شبه جزیره کریمه یک رفراندوم یارای گیری ازملت جمهوری ادربایجان با نظارت سازمان مللانجام میشود انجا تکه ای از خاک ایران است که شوروی اشغال گر از ما گرفته وبایدبه اغوش وطن برگرود اگرانزمان توانایی نداشتیم الان بحول خدا داریم ومن اولین سربازی خواهم شد ان قسمت از خاکمان راپس از یک قرن به خاک وطن خواستارم

محمد 5 3 پاسخ 1399/9/22 -10:36

احسنت ، هم ایشون هم جناب دکتر ظریف بهترین موضع گیری رو کردند ، بقیه (همه روزنامه ها و استوری ها و ... تحریک آمیز ) متاسفانه تو بازی طرف مقابل گرفتارن یادآور میشم توهین و کاریکاتور و ... به آقای ریس جمهور اردوغان ، موجب تحریکات بیشتر میشود ، جوی که در آزربایجان هست ، متفاوت با اون چیزی است که شما در ذهن دارید و چیزی فراتر از عشق به سریال هاشونه که بین فارس زبانان رایج است.

قربانی 14 4 پاسخ 1399/9/22 -10:26

متن پیامشو خوندم مشکلی نداره درسته گفته. میگه وقتی ۲ دهه در مورد قفقاز و قره باغ ساکتی و همش دنبال مذاکره با کدخدایی. جای ایران را ترکیه فاشیست تو کشورهای همسایه ما میگیره و میشه تهدید درجه ۱

ایرانی 7 12 پاسخ 1399/9/22 -10:20

نمایندگان 2 درصدی !!!!!!

و 5 15 پاسخ 1399/9/22 -10:14

خائن وطن فروش...

3 10 پاسخ 1399/9/22 -09:41

دم خروس

محمد 12 17 پاسخ 1399/9/22 -09:20

اینها نماینده ملت نیستند نماینده منافع خارجی خودشان هستند

مهراد 19 8 پاسخ 1399/9/22 -08:55

ایشان کاملا درست میگن. دستگاه دیپلماسی کشور خیلی ضعیفه و در موضع انفعاله.

1 22 9 پاسخ 1399/9/22 -08:51

اردوغان مشکل ریشه ای داره ولی این نماینده هم درست گفته

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks