اعتراض استقلال به محرومیت بابک مرادی

استقلال در حال تنظیم لایحه دفاعی برای مرادی و رفع محرومیت این بازیکن است.

اعتراض استقلال به محرومیت بابک مرادی

باشگاه استقلال به محرومیت بابک مرادی معترض است و به دنبال این است که بتواند این محرومیت را کم کند. از این رو گروه حقوقی باشگاه استقلال در حال تنظیم لایحه دفاعی در این پرونده است تا به زودی این لایحه را به کمیته استیناف ارسال کرده و خواستار لغو محرومیت مرادی باشند.

گویا همان طور که تبریزی ها مدعی بودند بالای ۶۰ در صد از قرارداد مرادی را پرداخت کرده اند، باشگاه استقلال و مرادی هم شواهدی دارد که نشان می دهد این بازیکن کم تر از این در صد را دریافت کرده و فسخ وی با ماشین سازی قانونی بوده است.

منبع: خبرآنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • چنوبی
    0

    خیلی جالب است هرسال یه بازیکن پیوسته به استقلال رامحروم می کنند درحالیکه پرسپولیس درهرزمان ازفصل ورودی و خروجی داردیه این می گویند لیگ حرفه ای!!

  • hassan
    0

    بادرود سرمربی فحش و ناسزا میده میگن ببخشیدش سرمربی به داور بازی نفت و استقلال اهانت میکنه کسی چیزی نمگیه حالا بازیکن بدلیلی تنبیه میشه باز اعتراض میکنه سرمربی تیم ملی بازیکن استقلال را به تیم ملی دعوت نمیکنه؟ باز شاکیند از این ببعد فدراسیون فوتبال سرمربی تیم ملی کمیته انضباطی و اخلاق و کمیته داوران هرکاری خواستند انجام دهند از استقلال اجازه بگیرند که اینکار را انجام دهند یا نه که دیگر اعتراض نکنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها