فرماندار بندرعباس:

شاخص های بهبود کیفیت در آرد و نان بندرعباس باید بالا برود

فرماندار بندرعباس گفت: ساماندهی، تامین و توزیع آرد و کیفیت بخشی پخت نان باید از اولویت های مهم شورای گندم، آرد و نان باشد تا باعث رضایتمندی شهروندان شود.

شاخص های بهبود کیفیت در آرد و نان بندرعباس باید بالا برود

عزیزاله کناری صبح امروز(۱۸ آذرماه) در جلسه شورای گندم، آرد و نان شهرستان بندرعباس، افزود: ساماندهی ، تامین و توزیع آرد و کیفیت بخشی پخت نان باید از الویت های مهم شورای گندم ، آرد و نان باشد تا باعث رضایتمندی شهروندان شود.

وی با بیان اینکه سهمیه آرد روستاها با توجه به آمار جمعیتی که بخشداران اعلام می کنند با مسئولیت تعاون روستایی به افراد داده شود، تصریح کرد: دهیاران در روستاها ملزم هستند نظارت کنند تا سهمیه برابر سرانه مصرف بین خانوارها توزیع شود.

فرماندار بندرعباس اصافه کرد: کمیت و کیفیت نان هر دو وابسته به متولی نانوایی است و اگر نانوا از آرد باکیفیت و سیستم پخت مدرن و بهینه‌سازی شده استفاده کند حاصل کار نان خوب است و هم مشتری راضی می‌شود و هم نانوا سود مقتضی و کافی خود را می‌برد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تنوع واحدهای عرضه نان نیز در سطح استان و بندرعباس زیاد است و شهروندان در صورت مشاهده بی کیفیت بودن نان در هر یک از نانوایی‌ها، می‌توانند علاوه بر گزارش، از آن نانوایی خرید نکنند تا کاهش فروش، باعث اجبار نانوا به رعایت اصول و بالا بردن کیفیت نان شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها