حال عمومی آیت‌الله مصباح یزدی مساعد شد


12 آذر 1399 - 23:57
5fc7f8bf32b34_2020-12-02_23-57
مسئول دفتر آیت الله مصباح یزدی گفت: به دعای مردم وضع عمومی آیت الله مصباح یزدی تثبیت شده ‌و مردم نگران نباشند ولی به دعا نیازمندیم.

مسئول دفتر آیت الله مصباح یزدی اظهار داشت: حال عمومی آیت الله مصباح یزدی مساعد است و مردم نگران نباشند ولی به دعا نیازمندیم.

وی  بیان کرد: این عالم ربانی در منزل تحت نظر پزشکان هستند و شکرخدا شرایط ایشان مساعد است.

مسئول دفتر آیت الله مصباح یزدی خاطرنشان کرد: به دعای مردم وضع عمومی آیت الله مصباح یزدی تثبیت شده ‌و فقط ضعف مفرط جسمانی است که نتیجه بیماری مزمنی است که از گذشته داشتند و مشکل خاصی ندارند.

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی سال 1313 دیده به جهان گشود، این عالم ربانی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است.

مسئول دفتر آیت الله مصباح یزدی گفت: به دعای مردم وضع عمومی آیت الله مصباح یزدی تثبیت شده ‌و مردم نگران نباشند ولی به دعا نیازمندیم.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5fc7f8bf32b34_2020-12-02_23-57
12 آذر 1399 - 23:57

مسئول دفتر آیت الله مصباح یزدی اظهار داشت: حال عمومی آیت الله مصباح یزدی مساعد است و مردم نگران نباشند ولی به دعا نیازمندیم.

وی  بیان کرد: این عالم ربانی در منزل تحت نظر پزشکان هستند و شکرخدا شرایط ایشان مساعد است.

مسئول دفتر آیت الله مصباح یزدی خاطرنشان کرد: به دعای مردم وضع عمومی آیت الله مصباح یزدی تثبیت شده ‌و فقط ضعف مفرط جسمانی است که نتیجه بیماری مزمنی است که از گذشته داشتند و مشکل خاصی ندارند.

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی سال 1313 دیده به جهان گشود، این عالم ربانی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است.

منبع: تسنیم

70

نظرات 18
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
حاجی 2 8 پاسخ 1399/9/13 -11:04

ان شاء الله هر چه زودتر خوب شوند.

ایت الله 7 1 پاسخ 1399/9/13 -10:56

یعنی همه چی ارزون میشه؟؟؟

خلیل 2 7 پاسخ 1399/9/13 -10:49

خدا رو شکر

مردم 8 1 پاسخ 1399/9/13 -10:44

خب خدا را شکر دیگه مشکل مردم مستضعف حل شد

غفاری 3 8 پاسخ 1399/9/13 -10:38

ایشان خار چشم جریان تحریف هستند ... ان شاالله موفق و سلامت باشند ....

علی 7 0 پاسخ 1399/9/13 -10:28

همه میگن مردم چرا جمع می بندند یکسری دعا کردند یکسری بر عکس خیلی ها هم مهم نیست که خوب بشود یا نشود چرا می نویسید مردم

اروج خان 6 2 پاسخ 1399/9/13 -10:21

تا فکر میکردم، آیت الله یعنی کسی که با خدا رابطه داره، پس دیگه به دعای ما عامیای ها احتیاج نداره، پس همه اش دروغ بود واسه کلاه گذشتن سر ما !!

ابوذر 1399/9/13 -12:46

بنده خدا امام زمان عج هم میفرماید برای فرج ما دعا کنید ایشان که جای خود دارد

ایرانی 3 15 پاسخ 1399/9/13 -09:20

الحمدالله

کاربر ناشناس 3 14 پاسخ 1399/9/13 -09:07

خدا را شکر ،حمدا لله،شکرا لله ،الهم صلی علی محمد بعدد کل ذره الف مره والهی

ناشناس 19 3 پاسخ 1399/9/13 -07:46

منم دعا کردم ولی برعکس

سمیه سادات حیدری از نکا 7 31 پاسخ 1399/9/13 -02:27

خداوند سایه همه علما و روحانیون رو بر سر ما حفظ کنه...و ایشون رو هم شفای عاجل عنایت کنه...

ارش 1399/9/13 -09:12

خوب رسیده بهت

ناشناس 1399/9/13 -10:17

تنهاکاری که کردن دین وایمان واقعی وقلبی مردم روازبین بردن بجاش دینداری ظاهری رو رواج دادن همین.همسایه ی ما می گفت الان نون توآخوندیه بچشوفرستادآخوندبشه.دینی که اینابه مردم باعمال متناقضشون نشون دادن به این معناکه فقط برای نان است نه رضای خداوعمل صالح.دین کاملاازبین رفته به هرکی هم میگی جوابت میگه چطورآخونداخودشون اینکارومیکنن ماهم مثل اونا.به خاطراینکه آخونداوعلمای مادینوچسبوندن به خودشون مردم هم به اعمال اونا نگاه می کنن.خداازشون نگذره.

علی 1399/9/13 -10:46

خداوندا کی میخای انتقام مردم را بگیری؟؟؟ لعنت خدا برکسانی که حقوق مردم ایران براشون هیچ وقت در اولویت نبوده

ایرانی 1399/9/13 -11:24

ایشان هم از همان قماش هستند !!!!!!!!

ابوذر 1399/9/13 -12:48

شما هم مثل همسایه بزار بچه بره آخوند بشه تا مثل اونا بخوره

هه 13 5 پاسخ 1399/9/13 -00:17

من‌کلی‌دعا‌‌با‌انرژی‌مرغ‌یخی‌کردم‌میشود‌ده‌میلیون‌چوب‌ندید‌دعامو‌پس‌ میگیرم‌تا‌اوضاع‌شیر‌تو‌شیر‌بشود

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
ترور دکتر فخری زاده ایران را از برنامه هسته ای خود عقب نمی‌ اندازد/ جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته ای نیست
فرزندانی که راهشان از پدر جدا شد / وقتی آقازاده‌ها می‌خواهند انقلاب را ببلعند!
می خواهند حذف روحانی را گردن سپاه بیندازند / بمباران شهرهای اسرائیل کاری ندارد ولی فریب نمی خوریم / ترور شهید فخری زاده ممکن است کار شبکه آقازاده ها و دامادهای مسئولان باشد! / جنگ سرد جدید آغاز شده، منتظر ترورهای بیشتر باشید
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد