آغاز توزیع ۳۰۰۰ دستگاه لوازم خانگی ضروری به محرومان جنوب سیستان و بلوچستان

معاون بنیاد مستضعفان از آغاز روند توزیع بیش از ۳۰۰۰ دستگاه یخچال، تلویزیون، اجاق گاز و ماشین لباسشویی میان مددجویان کمیته امداد در ۵ منطقه محروم جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد.

آغاز توزیع ۳۰۰۰ دستگاه لوازم خانگی ضروری به محرومان جنوب سیستان و بلوچستان

محسن منصوری با اعلام خبر آغاز توزیع ۳۱۰۰ دستگاه لوازم خانگی بین مددجویان کمیته امداد در ۵ منطقه قصرقند، حاشیه چابهار، نیکشهر، کنارک و دشتیاری در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: به دنبال سفر رئیس بنیاد مستضعفان به جنوب استان سیستان و بلوچستان و بازدید از مناطق محروم قصرقند و حاشیه چابهار، مقرر شد تا ۵۰ میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان برای فراهم کردن زیرساخت های لازم برای ساکنان محروم حاشیه چابهار تخصیص داده شود تا مشکلات تامین برق، آّب شرب، زیرساخت های آموزشی و مراکز بهداشت ساکنان این مناطق مرتفع شود.

معاون بنیاد مستضعفان افزود: علاوه بر این، با دستور رئیس بنیاد مستضعفان، ۱۵ میلیارد تومان برای تامین لوازم خانگی ضروری و تکمیل خانه مددجویان تحت پوشش بهزیستی و ۲۹ میلیارد تومان برای مددجویان کمیته امداد در نظر گرفته شد.

وی اضافه کرد: به دنبال این دستورات، در هفته های گذشته، بیش از ۴۰۰۰ دستگاه ویلچر، یخچال، کولر گازی، اجاق گاز، چرخ خیاطی و فرش میان مددجویان سازمان بهزیستی در این شهرستان ها توزیع شد و امروز روند توزیع بیش از ۳۱۰۰ قلم کالای ضروری برای مددجویان کمیته امداد کلید خورد.

منصوری خاطرنشان کرد: علاوه بر این کمک ها، بنیاد مستضعفان ۱۰ هزار سبد کالا با اعتباری معادل ۵ میلیارد تومان میان اقشار ضعیف جنوب استان، توزیع کرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها