اصلاح ۲۵۰ کیلومتر از شبکه های برق در شهرستان بویراحمد

مدیر اداره برق شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد از اصلاح و بهینه سازی ۲۵۰ کیلومتر از شبکه های برق فشار متوسط و ضعیف در این شهرستان خبر داد.

اصلاح ۲۵۰ کیلومتر از شبکه های برق در شهرستان بویراحمد

غلام حسن پردال افزود: ۲۵۰ کیلومتر از شبکه های برق فشار متوسط و ضعیف در شهرستان بویراحمد در هشت ماه گذشته اصلاح و بهینه سازی شده است.
وی با بیان اینکه برای اصلاح شبکه های برق از شش اکیپ عملیاتی و اتفاقاتی بطور مستمر بهره برده شده است، اظهار کرد: هدف از اجرای این پروژه مهم و حیاتی، جلوگیری از نوسانات و ناپایداری های برق در فصل سرد امسال است.
مدیر برق شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از شبکه های برق اصلاح شده، حدود ۱۵۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و مابقی شبکه های برق متوسط بوده است.
پردال با تشریح وضعیت شبکه های برق در شهرستان بویراحمد و پراکندگی این شبکه ها بدلیل کوهستانی و جنگلی بودن آن، خاطرنشان کرد: برخی از مناطق شهرستان بویراحمد در زمستان از مناطق برف گیر بوده که کار اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق آنان هم اکنون در دستورکار است.
وی تصریح کرد: در سطح شهر یاسوج متاسفانه بدلیل اصلاح نشدن شاخه های درختان شرایط بدی را شاهد هستیم و ما تلاش خواهیم کرد تا قبل از شروع بارش های سخت احتمالی اقدام به اصلاح این درختان با همکاری شهرداری کنیم.
مدیر برق شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر شبکه های برق از سیمی به کابلی را در این شهرستان ضروری دانست و ادامه داد: تمامی شبکه های برق در این شهرستان هوایی بوده که در زمان بارش ها و وزش بادهای شدید بدون شک شاهد مشکلاتی از قبیل قطعی، نوسانات و ناپایداری شبکه هستیم.
بیش از ۱۰ هزار کیلومتر شبکه برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که حدود چهار هزار کیلومتر از این شبکه ها در شهرستان بویراحمد واقع شده اند.
حدود ۱۲۰ هزار مشترک برق در شهرستان بویراحمد وجود دارد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها