امیرعبداللهیان مطرح کرد

۲ خطای آمریکا در ترور سردار سلیمانی/ حمله به عین الاسد تنها انتقام خودرو حامل حاج قاسم بود


25 مهر 1399 - 18:28
5f89af26a9816_5f89af26a9819
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل بر عزم جدی جمهوری اسلامی ایران در گرفتن انتقام سخت از قاتلان سردار حاج قاسم سلیمانی تأکید کرد.

حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل و دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتقاضه فلسطین در بخشی از سخنرانی خود در «پنجمین اجلاس بین المللی مجاهدان در غربت» با اشاره به ماجرای ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حمله به عین الاسد تنها انتقام خودروی حامل سردار سلیمانی بوده انتقام سردار سلیمانی و همراهان آن بسیار بزرگتر خواهد بود.

وی تأکید کرد: آمریکایی‌ها در ترور سردار سلیمانی دو خطا کردند، یکی هدف قرار دادن خودرو سردار و خطای دیگر هدف قرار دادن خود سردار؛ انتقام خودرو با شلیک ۱۳ موشک گرفته شد اما انتقام خون سردار سلیمانی بزرگتر از آن است، خود آمریکایی ها می دانند و می ترسند.




دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل بر عزم جدی جمهوری اسلامی ایران در گرفتن انتقام سخت از قاتلان سردار حاج قاسم سلیمانی تأکید کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f89af26a9816_5f89af26a9819
25 مهر 1399 - 18:28

حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل و دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتقاضه فلسطین در بخشی از سخنرانی خود در «پنجمین اجلاس بین المللی مجاهدان در غربت» با اشاره به ماجرای ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حمله به عین الاسد تنها انتقام خودروی حامل سردار سلیمانی بوده انتقام سردار سلیمانی و همراهان آن بسیار بزرگتر خواهد بود.

وی تأکید کرد: آمریکایی‌ها در ترور سردار سلیمانی دو خطا کردند، یکی هدف قرار دادن خودرو سردار و خطای دیگر هدف قرار دادن خود سردار؛ انتقام خودرو با شلیک ۱۳ موشک گرفته شد اما انتقام خون سردار سلیمانی بزرگتر از آن است، خود آمریکایی ها می دانند و می ترسند.




منبع: خبر آنلاین

38

نظرات 36
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 3 0 پاسخ 1399/7/26 -22:36

اگر واقعا آمریکا مردم را به این روز انداخته چرا تهدید به زدن پایگاههایشان را با موشک نمیکنید؟ این وضع که بدتر از ترور شهید سردار سلیمانیه

مری 5 0 پاسخ 1399/7/26 -08:13

اگه عرضه داشتیدعین الاسدرا با سربازاش میزدید تازه خودتون هم اعتراف کردید یه ربع قبلش از طریق عراق به امریکاییها اطلاع دادیداونجارا خالی کنند انتقام همراهشم یادتون نره انقلاب با پشتوانه مردم پیروز شدید الان چی مسعولین دو پاسپورته واقازادههای تو خارج من میترسم اینا جنگ راه بندازن مردم بمیرن و اقازادهها برگردن بشن مسعولین ما بعد دوباره چهل سال دیگه شهیدبیارن و تمون اش و همون کاسه بدبخت بچه هامون

الهه 10 5 پاسخ 1399/7/26 -07:26

ما با کسی جنگ نداریم.اون یقه ات را باز کن خفه نشی.ما هشت سال جنگیدیم چی شد. اگر صدام ایران را اشغال کرده بود. بهتر از شماها بود.خدا لعنتتون بکند.نابود بشید الهی

قلندر 5 2 پاسخ 1399/7/26 -01:48

از نام فامیلی اش معلومه که عرب از امارات یا کویته عبدالهیان

حاج حمید 7 1 پاسخ 1399/7/26 -00:03

همه شما مسولین چه برای ریاکاری. چه برای نون تون همش از طرف مردم حررررف میزنید...تعحب اینجاست که خودشون هم میدونن کل مردم(بجزء تعداد اندک) بشدت با شما از همه لحاظ مخالفند جان امام حسین دیگه لااقل سرخودتون رو کلاه نزارید خوب میدنید چی به چیه.....

سعید 1 15 پاسخ 1399/7/26 -00:02

ما منتظر صدور فرمان انتقام سخت از ناحیه ی فرمانده دلاور کل قوا هستیم.جهان متحیر خواهد ماند.مرگ بر منا فق.

زندی 9 19 پاسخ 1399/7/25 -22:46

متاسفام برای این کامنتها که بوی بی غیرتی و خیانت میده وقتی شکمها پر بشه از حرام وقتی چشمها و گوشها از حرام پر بشه دیگه فاتح اون جامعه رو باید خوند

سعید 1399/7/26 -00:04

زندی جان غصه نخور اینا بیشترشون البانی نشین هستند .ملت رو مگه در مراسم تشییع حاج قاسم ندیدی.

محسن 1399/7/26 -00:05

فقط فقط برای خودتو خانواده ت تاسف بخور که با نان حرام پُر شده که درد جانسوز هشتاد میلیون رو نمیفهمی... چون از یک راهی بهت پول مفت میرسه وگرنه صدای ناله ت وناسزات گوش فلک رو پر میکرد

نادر 1399/7/26 -00:11

شکم تو رو نمیدونم پر از چیه ولی شکم بسیاری از مردم بی‌چاره ایران آه نداره که با ناله سودا کنه، این قدر بی‌لیاقتی رو با بی‌غیرتی ماست مالی نکنین.

داروغه 14 5 پاسخ 1399/7/25 -22:45

تورا به اون خدا آنقدر از خون شهیدان استفاده نکنید .میخوان برای بقای خودتون جنگ راه بیندازید بعد بگید داریم انتقام سردارو میگیریم .؟چرا انتقام شهیدان باکری ،باقری،همت،بابایی،صیاد شیرازی ،متوسلیان ،شیرودی ،کشوری و.......‌از برادران عراقی نمی گیرید؟؟؟؟؟؟؟؟اگر حرف انتقام است الان وقت گرفتن انتقام این عزیزان از عراق است تا بعد نوبت انتقام سردار دلها هم بگیریم

سعید 1399/7/25 -22:49

بعضی وقتها حرفهای خوبی میزنی .

حش 1399/7/26 -04:26

چون جناب داروغه که یکی یه نعل میزنی و یکی به میخ انتقام اونها زمان جنگ گرفته شده و اون موقع ما در شرایط جنگ با عراق بودیم منتهی در زمان کنونی جنگ نظامی با آمریکا نداشتیم و اونا شروع کردن پس این انتقام نه تنها حقه بلکه به مصلحت کشورم هست

۰ 15 6 پاسخ 1399/7/25 -22:23

دوستان از همین جا میخوام ازتون خداحافظی کنم...حلالم کنید....احتمالا قرار بخاطر انتقام قالپاق ماشین سردار یه هوامیما دیگه رو بزنن...

کلاه قرمزی 19 8 پاسخ 1399/7/25 -21:41

یعنی برا انتقام یه ماشین زدین یه هواپیما رو با مسافراش ترکوندین.

. 15 9 پاسخ 1399/7/25 -21:19

متاسفم که این افکار بر سرنوشت ۸۵ میلیون ایرانی حاکم است.حرفای بچگانه و صدتایه غازز.شما و کیهان عزیزتان که گفتید صدها جنازه از عین اسد خارج شده

رضا. 19 5 پاسخ 1399/7/25 -20:37

آمریکا با تحریم های ثانویه خود اقتصاد ایران را به ویرانه تبدیل کردن و نشانه آن تبدیل دلار تا 32 هزار تومان است یعنی پول ملی را تبدیل به کاغذ پاره کرده. لطف کنید بابت این یکی انتقام بگیرید بعد انتقام خون سردار را بگیرید.

علی‌رضا ق 20 13 پاسخ 1399/7/25 -20:19

طبل هر چه توخالی‌تر صدایش بلندتر...شماها اگه چیزی توی چنته داشتین تا الان گوش فلک رو کر میکردین. ترامپ رو خدا فرستاد برای جلوگیری از خونریزی بیشتر در خاورمیانه.

ایرانی 1399/7/25 -22:21

آره خدا فرستاده تا سردار ملی مارو به قتل برسونه... حق باشماست... فرستاده تا نذاره پول و دارو وارد بشه.. فرستاده تا ایران رو مثل افغانستان و عراق اشغال کنه و سربازانش به ناموس ایرانی تجاوز کنه و سر ایست و بازرسی های شهرای ایران یه سرباز آمریکایی باشه و زنان رو بازرسی کنه... مثل عراق که دخترای مدرسه ای رو موقع بازرسی.....

سید علی میرافضلی 1399/7/25 -23:57

درود به شرفت که خداوکیلی ، حرف حق و بجا زدی آقا علیرضا زنده باشی.... واقعاً همینم هست ترامپ رو خدا فرستاد وبس درود صد درود

پاسخ به ایرانی 1399/7/26 -00:36

این چطور تحریمیه که غذا و دارو نمیشه مبادله بشه ولی از ۲۷ مهر تجارت اسلحه آزاده طبق گفته روحانی؟

حشاشین 1399/7/26 -04:27

بدبخت وقتی ادعای پیامبری کرد پس دروغ نمیگته چون خیلیا باورشون شده

ذذذ 14 6 پاسخ 1399/7/25 -20:17

کم چرت و پرت بگو

حیدر 23 5 پاسخ 1399/7/25 -20:00

شماها اگه انتقامی دارید از جانب خودتان حرف بزنید نه مردم ما جنگی با کسی نداریم ما گرسنه ایم هر وقت سیر شدیم قدرت جنگ داریم سردار سلیمانی روح خدا بود و شهادت آرزویش همان شد که خواست.

کشور ایران 1399/7/25 -20:30

بدبخت بی غیرت!!!!

حیدر 1399/7/25 -21:37

شما چقد میگیری

زندی 1399/7/25 -22:47

ما خواهان انتقامیم

سعید 1399/7/25 -23:59

ما برای انتقام لحظه شماری میکنیم.

آرش شجاعی 8 3 پاسخ 1399/7/25 -19:54

مگر با هم رفیق نبودند؟

محمد 10 14 پاسخ 1399/7/25 -19:50

خداوند روح سردار حاج قاسم را با شهدای کربلا محشور دارد یادش بخیر او فرمانده بسیار باهوش و شجاع و موقعیت شناس بود و در عملیات به سربازان تاکید می کرد که جانتان مهمتر از هر چیزی است و بی خودی به خطر نیا ندارید و همیشه یک قدم جلوتر از خط مقدم بود و شخصا خودش عملیات را دید بانی و هدایت می کرد و ترس را بر دل دشمن می گذاشت خدا رحمت کند شهدای اسلام و شهدای نبرد با دماغش لعین را با تشکر انتقام از قاتلین شهدا و حاج قاسم نزدیک است ما آماده ایم برای نبرد با کفار و سفیانی ها و قوم یاجوج و ما جون.

یوسف گمگشته 14 7 پاسخ 1399/7/25 -19:45

پس شما مشکلتون انتقام خودرو بوده نه انتقام خون سردار....مگه چقدر قیمت داشته برو قرعه کشی ایرانخودرو انشاالله برنده میشید

نادر 17 4 پاسخ 1399/7/25 -19:44

این قدر ضربه‌ها سنگینه که همه‌تون به هذیان گویی افتادین و نمی‌دونین چی می‌گین!!!!!

مش جمعه 11 12 پاسخ 1399/7/25 -18:58

سردار سلیمانی سرداری بی ادعا و مرد عمل بود.شماها هی حرف بدون عمل میزنید.امریکاهواپیمای مسافربری را زد و ۲۹۰ انسان به شهادت رسید چه واکنشی نشان دادید.فکر نکنم عمر ما کفاف دیدن واکنش شما را داشته باشد