فردوسی پور بالاخره سکوتش را شکست!/ تعطیلی بی‌دلیل 90!

عادل فردوسی پور پس از یک سال سکوت خود را شکست.

فردوسی پور بالاخره سکوتش را شکست!/ تعطیلی بی‌دلیل 90!

عادل فردوسی‌پور پس از دریافت جایزهAlumni Achivement Award ۲۰۲۰ ، در مراسم آنلاین انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف(سوتا) اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم و تشکر می‌کنم از تمام کسانی که افتخار دادند و من را انتخاب کردند.

او ادامه داد: قبل از اینکه صحبت‌های خود را شروع کنم، جا دارد درگذشت استاد محمدرضا شجریان عزیز را تسلیت بگویم. می‌دانم الان همه ما بخاطر از این اتفاق تلخ ناراحت هستیم ولی مهر و محبتی که مردم نثار استاد شجریان کردند، می‌کنند و خواهند کرد، ایشان با تمام محدودیت‌ها یک جایگاه مانا در قلب و دل تمام ایرانیان دارند.

فردوسی پور جلوی مهاجرت آدم ها از ایران را می گرفت

این استاد دانشگاه اضافه کرد: در روزهایی که اتفاقات خوبی برای من رخ نمی‌داد، دریافت جایزه از سوتا و دانشگاه صنعتی شریف من را خیلی خوشحال کرد و ارزشمند بود.

فردوسی‌پور یادآور شد: همیشه سر کلاس‌هایم گفته‌ام و بچه‌های صنایع می‌توانند شهادت بدهند که سعی کردم و تاکید داشتم که «آقایان و خانم‌ها» از ایران نروید و مملکت را ترک نکنید؛ اینجا مثل تمام عزیزانی که ماندند و موجب افتخار ما هستند، بمانید. تلاش کنید و بجنگید تا مملکت خودمان را بسازیم و همیشه این موضوع را گفته‌ام.

او یادآور شد: بهمن ماه ۹۷ که ترم جدید دانشگاه شروع شد، این موضوع را مطرح کردم و به بچه‌ها گفتم اگر هم می‌روید، زود برگردید و ماندگار نشوید. اصلا چرا می‌روید؟

فردوسی‌پور: به همه می‌گفتم در ایران بمانید

این مجری محبوب با اشاره به کنار گذاشته شدن و گرفتن برنامه ۹۰ از او، عنوان کرد: اسفندماه ۹۷ بدون هیچ توضیح و دلیل موجه من را کنار گذاشتند. وقتی عید شد و به اولین کلاسم در فروردین‌ماه ۹۸ رفتم، بچه‌ها گفتند: «استاد! شما که می‌گفتید بمانید و مملکت را بسازید، شما بیش از ۲۰ سال ماندی و برنامه داشتی، چه اتفاقی افتاد و الان چه حرفی می‌زنید؟» واقعا در آن زمان هیچ جوابی برای بچه‌های کلاسم نداشتم.

فردوسی‌پور تصریح کرد: امیدوار هستم بستری فراهم شود تا تمام کسانی که کشور و میهن خود را دوست دارند، بتوانند در حوزه و حرفه خود کار و فعالیت کنند.

او عنوان کرد: از تمام کسانی که من را لایق این جایزه دانستند، تشکر می‌کنم چراکه بسیار ارزشمند است. مایه مباهات من است و سعی می‌کنم تلاش کنم شایسته و لیاقت دریافت این جایزه باشم.

منبع: ورزش سه

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • ایران
    0

    مرد دانا و دوست داشتنی

  • وطنی
    0

    حقت بود هم پرو شدی هم سیاسییون درت نفوذ کردن دیگران رادررسانه ملی می کوبیدی.کار خوبی کردن

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      بیان اورا هیچ کس ندارد ۰

  • x
    0

    کاش همه فردوسی پور بودند عشق مایی عادل خان

    نظرات شما -
    • مهدی نجفی
      0

      الانم که نون خور و کارمند رسمی صدا و سیمایی

    • حسین
      0

      آقا مهدی نجفی دنیا همینه. از عادل پر روتر همین دخترای لایک گذارند. در حالی که جونای دکتر بیکارن، ایشون از توبره صدا سیما و آخور صنعتی شریف می خوره، طلبکار هم هست. بگو تو کودک بازیچه اگر نصیحتگر بودی مردک میرزایی ازت نصیحت میبرد.

    • x
      0

      به کوی چشم حسودان شماها حسادت تان سرریز شده

  • منصور رحیمی
    0

    واقعا که جای شخصیت ورزشی و دوست داشتنی مثل عادل فردوسی پور تو رسانه ی ملی خالیه. چرا مثل سکوت برای گرونی های کمرشکن همه درمقابل خیانت کنارگذاشتن این انسان دوست داشتنی سکوت کردن؟؟ شک نداریم که مدیر شبکه سه یعنی فروغی منفورترین چهره ی دهه ی اخیر رسانه ی ملی شده و ایشون نمی تونست محبوبیت عادل فردوسی پور راببینه ولی روزی باید فاتحه ی این شبکه را خوند که ببینیم ایشون هم به دنبال مزدک میرزایی میره واونوقت دیگه همه چیز برای عذرخواهی ازملت ونیزایشون دیرمیشه.

  • محمدی
    0

    حیف شدی واقعاااا لعنت برفروغی

  • کاربر ناشناس
    0

    اقا فری میخواهی برگردی جای خودت، غلط کردم را برای همچین وقتهای ساختن ،باز با تهدید میخای کارت را پیش ببری دیگه همه این فن زدنها را بهتر از تو بلدن ، اشتباه خوب هم اشتباه کردی فقط بزارین برم

  • کاربر ناشناس
    0

    فهمیدیم استاد هم هستی خوب که چی

    نظرات شما -
    • ساسی
      0

      طبق معمول استاد زبـــــــــــان و زبان درازی. وگرنه مهندس فیزیک هسته ای که نیستند خخخخخ...........راستی این سوتا واژه فارسیه؟؟؟؟..... نامداران این انجمن کیا هستند، بعدا مث کاووس سید امامی از آب درنیان.

  • لیلا
    0

    درودبر بزرگمرد ایران.ورزشکار استاددانشگاه تحصیلکرده فهیم خوش صدا.خدا حافظت باشه جوانمرد صبور.پایان شب سیه سپید است.صبور باش. ان الله یحب الصابرین خداوند صابران را دوست دارد ماهم دوستت داریم قهرمان

  • ......
    0

    واقعا عقل نداری که موندی تو این مملکت خراب شده!! از ایران جز یه ویرانه چیزی نمونده و با این رژیم از این بدتر هم میشه

  • یکی از مردم
    0

    خب اینو خیلی ها می دونن نباید برن و اگه میرن برگردن. تفکرمهاجرت اشتباه است. منم به عنوان یک کارشناس ارشد تربیت بدنی بارها اینو به اطرافیان و دوستانم و حتی اساتید غربزده گفتم

  • کاربر احمدی
    0

    عادل خووووان، چقدر از امثال تاج و ویلموتس و کیروش میگرفتی؟؟ اشتباه میکنی سرمایه ات را به کانادا نمیبری

  • یوسف
    0

    درتمام دنیادرهای کشورشان برروی نخبگان وسرمایه گزاران وتحصیل کنندگان که سرمایه وپشتوانه ا ی برای پیشرفت وآبادانی کشور هستند بازمی کنندامادرکشورمان افرادی هستندکه تخصص درفراری دادن وایجادنارضایتی ویاس دربین مردم و سرمایه های اصلی مردم یعنی نخبگان و...هستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها