الریاضیه:

آل کثیر باز هم حرکت جنجالی خود را تکرار کرد

روزنامه عربستانی حرکت مهاجم پرسپولیس را بعد از فینالیست شدن این تیم منتشر کرد.

آل کثیر باز هم حرکت جنجالی خود را تکرار کرد

عیسی آل کثیر به خاطر شادی گل خاصی که داشت با 6 ماه محرومیت مواجه شد و دیدار برابر النصر را از دست داد.

پرسپولیس باوجود آنکه آل کثیر را در اختیار نداشت اما توانست برابر النصر به پیروزی دست پیدا کند و راهی فینال شود.

الریاضیه در این باره نوشت: آل کثیر بعد از فینالیست شدن پرسپولیس بار دیگر شادی گل خود را در کنار هم تیمی‌اش حامد لک انجام داد تا بگوید که پرسپولیس باوجود محرومیت او هم پیروز شد و به فینال راه پیدا کرد. این تصویر در اینستاگرام 700 هزار بیننده داشت.

آل کثیر باز هم حرکت جنجالی خود را تکرار کرد

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • حسن
    0

    اخه یکنفر پیدا نمیشه به این باصطلاح بازیکن بگه این مسخره بازیها چیه که چشماتو اینطوری میکنی؟

    نظرات شما -
    • مفرد
      0

      خوب عرضه شو داشته باش اون بک نفر خودت باش تیم موردنظرت بالانیومده اینقدر جوش آوردن نداره عزیزم مراغب خودت باش سکته رانزنی

  • صابر
    0

    از بس پرو است این تازه به دوران رسیده بیسواد. با این حرکت می خواهد بگه که من شکمم سیر است ولی چشمام گرسنه اند.

    نظرات شما -
    • صادق کرده
      0

      شما از چی میسوزی که انقد ناراحتی هیچ خطری شما رو تهدید نمیکنه راحت باش

    • صابر
      0

      برادر عزیز جناب صادق کرده خدمتتان عرض کنم که اینگونه حرکات از یک آدم بی سواد سرمیزنه وگرنه چرا وحید امیری ودیگران چنین کاری را نمی کنه. ضمنأ بنده پرسپولیسی هستم.ولی حرکات غیر ورزشی اینگونه افراد کم فرهنگ باعث ایجاد دردسر برای تیم خواهد شد. وزحمات مربی وکادر فنی وسایر بازیکنان محبوب را از بین خواهد برد.وگرنه به گفته شما هیچ خطری بنده را تهدید نمی کند.ناراحتی بنده ودیگران اینچنین حرکات نژاد پرستانه وتوهین آمیز وغیر ورزشی است .که لازم است فدراسیون برخوردکند. تا همچنان آبرومند پیروزیمان را جشن بگیریم. لازم به توضیح است که بدون بازی اینگونه افراد نا محترم هم می توانیم بازی را ببریم.تا خیال نکنند که همچنان آش دهن سوزی هستند.

    • محمود
      0

      اینجور حرف زدن یعنی اینکه میخوایی بگی که آدم تحصیل کرده ای هست و رفتی دنبال علم اما هشتت گرو 9 ات هست!! اینجور گیر دادن جنبه روانی داره داداچ! منم اولش با حرکت آل کثیر مخالف بودم وقتی دیدم در صنعت نفت هم چنین حرکتی میکرده میشه توجیه اش کرد. از اونجاییکه بازیکنان و ملت ایران زیاد در عرصه بین المللی حضور ندارند فرهنگ کنترل شادی یا عاقبت اندیشی حرکات خودشون رو نمیدونن متاسفانه . من که یه غیرفوتبالی هستم و زیادم اهل فوتبال نیستم میدونستم این حرکتم موجب شائبه میشه چطور آل کثیر نمیدونسته که بر میگرده به بی تجربه بودنش در عرصه جهانی. امیدوارم درس گرفته باشیم تا باشگاه ورزشی تبدیل به باشگاه فرهنگی هم بشه . نه اینکه اول امتحان بدیم بعد درس بگیریم.

  • ناشناس
    0

    AFC بایدمحرومیتش را به یک تا سه سال افزایش بده ،این دهن کجی بهAFC است کنفدراسیون آسیا نباید تحت تاثیرحرفها وفرافکنی های فدراسیون ورسانه های ایران قراریگیره کشور ما بی نظم وهرکی هرکی شده کسی با سلبریتی ها هرکاری بکنند کاری نداردفقط شعار ومنم زدن وپزدادن به هرقیمتی وتوسط هرکسی شده خوراک اول مسئولین ومقامات وبعدخیلی از مردم پرادعا ما حالا این وسط اسراییل مادرمرده بد آورده چهل ساله که می خواهیم نابودش کنیم نتانیاهو ابله هم باورکرده ،داداش ما چندتا فوتبالیست وبازیگررا نمی تونیم رفتارشون روکنترل کنیم یک تیم ورزشی برنده میشه یک عده می ریزندتوی خیابون ،آرامش عمومی را مختل می کنند تلویزیون هم با افتخارازش گزارش میگیره تازه ازاروپا وآمریکا هم ایراد می گیرم که چرا نمی زارندمردمشون هروقت اراده کردندهرج ومرج راه بیندازندمثل چهارشنبه سوری ما.

    نظرات شما -
    • نوید
      0

      داداش چرا انقدر عصبانی هستی از همه چی. چرا به همه چی گیر میدی.انگاربا همه دنیا دعوا داری.یکم ارامشتو حفظ کن .سکته میکنی

    • سید
      0

      اینا که پیام منفی میدن از جایی می سوزند که تیمشون زیر پرسپلیسه واسلام

    • صادق کرده
      0

      چه ربطی به اسراییل و سیاست داره شما هم نگران نباش کسی حقوق شمارو کم نمیکنه

    • مفرد
      0

      کاربر (سید) هزاران درود که درست زدی توی خال

  • حسن
    0

    واقعا باید با این فوتبالیست نماها برخورد بشود و حتی فدراسیون فوتبال ایران نیز این شخص را محروم کنه زیرا او با ابروی ایران .فدراسیون ایران و همجنین باشگاه پرسپولیس بازی میکنه . این تازه به دوران رسیده ها با این کارها برد پرسپولیس را کمرنگ جلوه میدهند .

    نظرات شما -
    • مفرد
      0

      عجب فکر شجاعانه ای لطف بفرما برو به همان پیامکها به Afc به پرداز پرسپولیس نیاز به هزارچهره هایی مثل شمانداره که خودتو دلسوز پرسپولیس بدونی

  • علی
    0

    نه کار قشنگی نبود

  • ناشناس
    0

    اگر فوتبالیست نبود تیم پرسپولیس که الان فینال آسیا هست نمیخریدش.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها