آمار پنجشنبه 10 مهرماه:

کرونا ۲۱۱ فوتی دیگر گرفت/ ۳۰ استان در وضعیت قرمز و هشدار

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ( ۱۰ مهرماه ) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۸۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۹۲۵ نفر از آنها بستری شدند.

کرونا ۲۱۱ فوتی دیگر گرفت/ ۳۰ استان در وضعیت قرمز و هشدار

دکتر لاری افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۶۱ هزار و ۴۴ نفر رسید و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۶ هزار و ۳۸۰ نفر رسید.

به گفته وی، خوشبختانه تا کنون ۳۸۳ هزار و ۳۶۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه ۴۱۲۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند اظهار کرد: تا کنون چهار میلیون و ۴۳ هزار و ۱۳۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری ادامه داد: استانهای تهران ، اصفهان ، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی ، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی ، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

به گفته وی این در حالیست که استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کاربر ناشناس
    0

    آغاز بفرمایید علی برکت الله

  • داودزارع نیری
    0

    آیا مردم ازروزگاری که درش هستندرازی میشن یارازی شدندیابه گونه ای دیگرکه انسانهاصبح باصلوات شروع به فعالیت میکنندیابافحش یاناسزاسرسفره شکر نعمت رابه جامیارند ؛ حتی درخفاوتنهایی کتاب قرآن رابازمیکنندتاازاعتقاداتشان کمترنشودبلکه بیشترشود؛توکل به خدااگرانصاف وعدالت درنزدقدرت لایزنهایی به تعادل برسد؟یعنی کسانی هستند که حتی یک وعده هم غذای شکم سیرکن برای امرارمئاش ندارند به نظرمنتقدان این مسیرمسیرجنگ افکاره درنهایت دسته ای که خواب بودندکه قدر یک ارزن راهم میدانندارجع ترندولی دریغ از کمی ملاحظه ازطرف کسانی که دارا هستند ونیازمردم رامیدانندولی متاسفانه پاروی دل خودشون میزارند؛؛؛افسوس ماانشالله تبدیل به احسند بشه بگوالهی آمین؟باذکرصلوات برمحمدوعالش@والسلام

  • کودک پررو
    0

    فکر کنم توی کشور فقط روحانی توی قرنطینه هست

  • اردل
    0

    جناب نیری ببخشید ما که نفهمیدیم چی گفتی داداش،واضح تر بگو.....

  • یاور
    0

    آقای‌نیری‌عزیز‌دل‌‌برادر‌‌خودت‌‌فهمیدی‌چه‌گفتی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها