سفارش گل آنلاین؛ جایگزین تبریک و تسلیت های حضوری در ایام کرونا

با شیوع ویروس کرونا مراسمات عزا و شادی به ندرت برگزار میگردد. اما چطور میتوانیم به بهترین شکل تبریک یا تسلیت بگوییم. سفارش گل آنلاین میتواند بهترین گزینه باشد.

سفارش گل آنلاین؛ جایگزین تبریک و تسلیت های حضوری در ایام کرونا

با شیوع ویروس کرونا مراسمات عزا و شادی به ندرت برگزار میگردد. اما چطور میتوانیم به بهترین شکل تبریک یا تسلیت بگوییم. سفارش گل آنلاین میتواند بهترین گزینه باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا به معرفی انواع خدمات گل آنلاین و محصولات آن آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.

ارسال تاج گل تسلیت

تاج گل تسلیت زیر مجموعه یکی از انواع متفاوت گل آرایی در دسته تاج گل ها می باشد. تاج گل تسلیت را همانطوری که از نامش پیداست و می دانید برای ابراز همدردی و احترام و بیان تسلیت در مراسم سوگواری و ترحیم استفاده می شود.

خوب است بدانید که تاج گل تسلیت را بسته به مراسم مورد نظر و سلیقه شخصی شما و متناسب با انتظاراتی که از آن دارید طراحی می کنند و می آرایند. اگر قصد خرید تاج گل تسلیت برای مراسم را دارید بهتر است از پیش آشنایی مختصری با انواع گوناگون آن داشته باشید، که در ادامه متن برایتان به شرح آنها خواهیم پرداخت.

تاج گل ها اندازه های متفاوتی بر اساس ارتفاع پایه های تاج، حجم گل های جا داده شده در آنها و همینطور بزرگی خود تاج گل دارد.
تاج گل ها دارای طبقات مختلفی می توانند باشد. یعنی بسته به سلیقه و میل خریداران می توان تاج گل هایی از یک طبقه تا دو یا سه طبقه و بیشتر طراحی و تزیین نمود.

در خرید تاج گل استفاده از گل های تزئینی کاملا به اختیار خریدار خواهد بود و هر نوع گلی با هر تنوعی که خریدار می خواهد را در تاج گل به کار می برند.

تاج گل ها با توجه به مناسبت های مختلف طراحی و تدارک دیده می شوند. به عنوان مثال از تاج های گل عموما در مراسمی نظیر عروسی، مجلس ترحیم، بزرگداشت ها و یاد بودها و مواردی از این قبیل استفاده می شود. که طبیعتاً خرید تاج گل برای مراسم تسلیت با خرید تاج گل برای مراسم عروسی یا عرض تبریک تفاوت های قابل توجهی از نظر تزئینات و آرایش گل ها و لوازم جانبی در تدارک تاج گل خواهد داشت.

انواع گل رز

گل رز با دارا بودن رنگبندی متنوع و رنگ های گوناگون، معانی و مفهوم مختف و متفاوتی را بیان می کند. آگاهی و دانستن معانی و مفهوم رنگ گل های رز به ما کمک می کند تا آنچه را که در دل داریم به راحتی به اطرافیانمان بیان کنیم.

هر رنگ از گل رز بیانگر چیست؟

گل رز آبی و بنفش : اشرافیت و اصالت سلطنتی، ممکن کردن غیرممکن‌ها، اسرارآمیز و کمیاب بودن، تخیل و رویایی بودن آینده

گل رز زرد و نارنجی : بیانگر دوستی و رفاقت
گل رز سیاه : نماد تباهی، مرگ، جادوی سیاه،
گل رز قرمز و صورتی : بیان عشق و علاقه شدید
گل رز سفید : گرامیداشت یک رابطه خوب و سازنده بین دو نفر

با خرید گل رز و هدیه دادن گل، حس زیبای دوست داشته شدن را به اطرافیانتان منتقل کنید و اجازه دهید خوشبختی را لمس کرده و در دل احساس غرور و شعف کنند. گل فروشی آنلاین VIP با گردآوری مجموعه ای زیبا از گل های رز هلندی و ایرانی، تازه ترین و مرغوب ترین گل های رز را برای شما دست چین کرده و در قالب خرید جعبه گل رز هلندی، دسته گل ها، باکس گل های متنوعی، طراحی کرده است.

با خرید اینترنتی گل رز و سفارش گل برای عزیزانتان عطر لبخند و مهربانی را هدیه کنید. به خاطر داشته باشید که شاید یک نفر، یک جا، تمام آرزویش لبخند شما باشد. پس فرصت ها را غنیمت بدانیم و همین امروز عشق را با ارسال گل رز به آنکه آرزویش شادی شماست، تقدیم کنید. در انتظار اتفاق افتادن معجزه ای خاص برای زیباتر شدن زندگیتان نباشید، این شما هستید که تصمیم می گیرید لحظات عمرتان چگونه سپری شوند.

خرید گل رز قرمز

خرید گل رز قرمز، هم حال و هوای دل شما را خوب می کند و هم تجربه ای متفاوت را برای عزیزانتان رقم می زند. باکس گل رز ولنتاین یکی از نمونه های فوق العاده خرید گل رز برای هدیه ولنتاین است. با خرید اینترنتی گل دیگران را به داشتن حال خوب و قدم زدن در ساحل آرامش خیال دعوت کنیم.

گالری گل وی آی پی VIPSHOP

گالری گل وی آی پی VIPSHOP این امکان را برای علاقه مندان به خرید تاج گل تسلیت فراهم کرده است تا بتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و اتلاف وقت و هزینه برای مراجعه به یک مرکز فروش گل و تاج گل، بتوانند از طریق راه های ارتباطی با گالری vipshop به راحتی و در منزل یا محل کار یا هر کجای دیگری اقدام به سفارش تاج گل تسلیت مورد نظر شان نموده و در محل و آدرس دلخواه یا خودشان تحویل بگیرند و یا با یک کارت جهت ابراز همدردی و تسلیت و ذکر نام شخصی خودشان به محل مورد نظر ارسال نمایند.

از جمله مزایای خرید تاج گل تسلیت از گالری وی آی پی VIPSHOP که یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز فروش گل به صورت غیر حضوری می باشد این است که شما می توانید با مراجعه به سایت رسمی گالری وی آی پی VIPSHOP تمام نمونه کارهای موجود و طراحی شده توسط تیم تخصصی گالری وی آی پی را در سایت در هر طبقه بندی ( دسته گل، تاج گل، سبد گل و باکس گل ) ببینید و در نهایت با توجه به انواع گوناگون دیزاین های تاج گل و همچنین سلیقه شخصی تان اقدام به خرید تاج گل تسلیت مورد نظر تان نمایید.

خرید آنلاین گل رز

سفارش اینترنتی گل رز مناسبترین هدیه برای ابراز عاشقانه های شماست. با خرید اینترنتی گل رز توسط گسترده ترین گل فروشی آنلاین ایران، گل بازار، احساسات خود را به آنان که دوستشان دارید بیان کنید و سفارش گل خود را به درب منزل و یا محل کار عزیزانتان ارسال نمائید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • آزاده
    0

    امکانش هست توی تاج گل از گل های مورد علاقه خودمون استفاده کرد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها