پیام عجیب ستاره استقلال علیه کادر فنی؛ هیچوقت نمی‌بخشمتان!

ستاره خط حمله تیم استقلال در پیامی خطاب به اعضای کادر فنی این تیم نوشت: «هیچوقت نمی‌بخشمتان».

پیام عجیب ستاره استقلال علیه کادر فنی؛ هیچوقت نمی‌بخشمتان!

امیر ارسلان مطهری را می‌توان یکی از بهترین خریدهای استقلال در سالهای اخیر دانست. مهاجمی که از ابتدای حضورش در جمع آبی پوشان گلزنی را آغاز کرد و خیلی زود بدل به یکی از بهترین گلزنان این تیم شد.

مطهری با وجود آمارهای خیلی خوب گلزنی که داشت، چه در زمان حضور فرهاد مجیدی و چه بعد از آن به ندرت در ترکیب ثابت مورد استفاده قرار می‌گرفت و عمدتاً به عنوان بازیکن ذخیره به میدان می‌رفت.

بعد از اتمام کار آبی پوشان در دوحه و حذف از آسیا، ارسلان مطهری در صفحه شخصی اش پیامی کوتاه اما پر از کنایه منتشر کرد و با نشان کردن مجید نامجو مطلق و صالح مصطفوی دو تن از اعضای کادر فنی تیمش، مستقیما آنها را مورد خطاب قرار داد.

مصطفوی در این پیام کوتاه نوشت: «سکوت کردم و باز هم سکوت می‌کنم! اما، به خاطر کارهایی که با من کردید را هرگز نمی بخشمتون...!»

پیام عجیب ستاره استقلال علیه کادر فنی؛ هیچوقت نمی‌بخشمتان!

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • دل
    0

    ارسلان جان خدا نگهدارت باشد. واقعا بازيكن با اخلاق و خوش تكنيكي هستي.4444

  • وحید
    0

    ارسلان جون فعلا برو گیتارتو بزن-بزک نمیر بهار میاد......خخخخخ

  • هوادار
    0

    استقلال بی صاحب بی صاحب!!! بازم لیگ شروع شد هنوز نه بازیکن داریم نه سرمربی داریم همه تیمها تمریناتشون شروع کردن فقط حسرتش برا ما میمونه ما فقط وفقط مدیر بی لیاقت داشتیم وداریم همش حاشیه!!!!!!

  • عباسی
    0

    شکست اصلی درمقابل پاختاکور سه دلیل اصلی داشت 1- ارنج نیمه دوم در نیمه اول ریخته شد .نامجو بایست با تقویت خط میانی با داشتن کریمی ،دانشگر واسماعیلی میتوانست وسط را دراختیار داشته باشد وارسلان را نیمه دوم وارد کند.اصولا کارکرد خط میانی صفر بود. 2-چرا بایستی همواره استقلال پیراهن دوم بپوشد که عامل مهمی در پاسکاری اشتباه است.مثل بازی با الشرطه 3- بستن نقل وانتقالات که باعث شد مانند پرپولیس بهره ای از بازیکن جدید مثل آل کثیر نبرد.

  • حسن
    0

    مطمین باشید برای نابودی تیم استقلال دستهایی در کار است چه با فراری دادن استرا ماچونی و چه با بازی ندادن بازیکنان کلیدی .

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      من فکر میکنم هدف حذف استقلال از فوتبال ایرانه

  • کاربر ناشناس
    0

    تارت خوب نزدی 4باضافه 6

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      سلام خوب به یاد بیاورید نتیجه آن بازی ۷ بر ۴ به نفع آبی ها هست . مهدی مو زرد ساکن شهر اسلام آباد غرب واقع در استان کرمانشاه هستم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها