سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان خبر داد

شیب افزایشی ابتلا به کرونا در خوزستان

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به وضعیت قرمز برخی شهرهای استان، گفت: به تدریج شیب ابتلا به کرونا در خوزستان رو به افزایش است.

شیب افزایشی ابتلا به کرونا در خوزستان

رضا نجاتی ، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کروناویروس در خوزستان، اظهار کرد: در ماه‌های گذشته تعداد زیادی از مردم درگیر کرونا شدند، آمار مرگ و میر نیز بیشتر بود و تعداد زیادی از بیمارستان‌ها درگیر پذیرش بیماران مبتلا به کرونا بودند اما در زمانی که در وضعیت سفید قرار گرفتیم، آمار مراجعه به بیمارستان‌ها، موارد ابتلا و مرگ و میر و حتی بیمارستان‌های ویژه بیماران مبتلا به کرونا کاهش یافت.

وی افزود: با این وجود، در حال حاضر و با توجه به وضعیت کنونی، به تدریج شیب ابتلا به کرونا در خوزستان رو به افزایش است و اگر با این وضعیت پیش برویم، یقینا به شرایط ماه‌های گذشته برمی‌گردیم.

نجاتی با بیان اینکه مردم باید بیماری را جدی‌تر بگیرند، گفت: با اعلام وضعیت سفید مردم فکر کردند همه چیز تمام شده است و پروتکل‌های بهداشتی را کمتر رعایت کردند در حالی که یک مورد بیماری می‌تواند کل کشور را درنوردد. مردم به رنگ‌بندی توجه نکنند و از یک مورد بیماری در کشور هم ترس داشته باشند.

منبع: ایسنا

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها