پرسپولیس و استقلال در خطر حذف از لیگ برتر

باشگاه‌های بدهکار در قاره آسیا در صورتی که نتوانند شرایط مالی خود را سامان بدهند از حضور در لیگ‌های داخلی کشورها نیز محروم خواهند شد.

پرسپولیس و استقلال در خطر حذف از لیگ برتر

کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال حاضر نسبت به وضعیت مالی باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان حساسیت زیادی به خرج می‌دهد و حتی در گذشته برخی باشگاه‌های عربستانی را به دلیل شرایط نامناسب مالی از این رقابت‌ها کنار گذاشت.

اکنون نیز کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال برنامه‌ریزی است تا باشگاه‌های بدهکار از حضور در لیگ‌های داخلی کشورها نیز محروم شوند. این مساله در صورت ابلاغ به فدراسیون‌های فوتبال عضو AFC به احتمال فراوان از دو فصل آینده اجرایی خواهد شد.

به عبارت دیگر باشگاه های بدهکاری مثل استقلال، پرسپولیس اگر نتوانند وضعیت بدهی‌های انباشته خود را مشخص کنند ممکن است از دو فصل دیگر حتی مجوز شرکت در لیگ برتر ایران را هم نداشته باشند چه برسد به اینکه بخواهند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند.

در حال حاضر فیفا و ای اف سی از طریق بستن پنجره‌های نقل و انتقالاتی باشگاه‌های بدهکار و حتی کسر امتیاز در لیگ‌های داخلی کشورها مداخله می‌کند ولی به زودی ممکن است به باشگاه‌های بدهکار اصلا مجوزی برای فعالیت در لیگ‌های داخلی کشورها داده نشود.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها