مشکلات پروژه بیمارستان ۵۱۵ تختخوابی خرم‌آباد رفع شد

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از رفع مشکلات پروژه بیمارستان ۵۱۵ تختخوابی جایگزین بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد خبر داد.

مشکلات پروژه بیمارستان ۵۱۵ تختخوابی خرم‌آباد رفع شد

مهرداد ویسکرمی امروز دوشنبه در سخنانی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات حوزه انتخابیه خرم آباد بیمارستان ۵۱۵ تختخوابی جایگزین بیمارستان شهدای عشایر بود که به‌خاطر نوسانات شدید قیمت و مشکلاتی که به وجود آمده بود متوقف شده بود اظهار داشت: در این راستا پس از بازدیدی که صورت گرفت مشخص شد با توجه به گرانی‌های به وجود آمده، قرارگاه خاتم با فهرست‌بهای قبلی نمی‌توانست کار کند و چند جلسه در این زمینه با قرارگاه خاتم و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

وی افزود: هفته گذشته به اتفاق دکتر نیکبخت جلسه‌ای با آقای ساکی معاون توسعه منابع فیزیکی و آمار عمرانی وزارت بهداشت برگزار شد که توافقاتی حاصل شد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرفین قرارداد که یک مثلث بودند هر کدام تعهداتی داشتند؛ یک طرف مؤسسه شهید رجایی از قرارگاه خاتم بود که مقرر شد در هفته جاری اقدامات لازم را برای فعال‌سازی پروژه انجام دهد؛ امیدواریم به زودی شاهد رونق گرفتن ساخت بیمارستان باشیم.

ویسکرمی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی نیز قرار شد صورت وضعیت و تعدیل پروژه را انجام دهند و تا هفته آینده نهایی کنند و برای وزارت بهداشت بفرستند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان صورت وضعیت و تعدیل پروژه را برای ارسال به وزارت متبوع نهایی کرده و پس از آن فهرست املاک مورد تهاتر (توافق دو طرف نسبت به تسویه بدهی و مطالبات) را به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان به قرارگاه معرفی خواهد کرد.

ویسکرمی با بیان اینکه دفتر توسعه منابع فیزیکی و آمار عمرانی دستور دادند ضریب بالاسری قرارداد ۱ و ۲ به ۱ و ۳ ارتقا پیدا کند و در سقف ۱۰ درصد نیز آیتم‌های ضرر ده اصلاح شوند و طوری شود که قرارگاه خاتم هم متضرر نشود، تصریح کرد: امید است با توجه به نگاه مثبت مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به لرستان اقدامات لازم طی یک هفته انجام شود چرا که با تکمیل این طرح تحول بزرگی در امکانات پزشکی استان ایجاد خواهد شد.

وی افزود: قرارگاه خاتم مبلغ زیادی به‌واسطه زیرگذر گلدشت از شهرداری خرم‌آباد طلب دارد درصورت پرداخت ۲۰ میلیارد از آن را در بیمارستان صرف خواهند کرد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امیدواریم که یک به یک و به صورت نقطه زن پروژه‌های حوزه انتخابیه و استان را دنبال کنیم.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها