ماجرای عجیب پسر ایرانی که شب کنکور نابینا شد

رضا کلبادی، جوانی است که در شب کنکور نابینا و فلج شده و بعد از انجام آزمایشات متوجه می‌شود به بیماری ام‌اس مبتلا شده است.

ماجرای عجیب پسر ایرانی که شب کنکور نابینا شد

در هجدهمین قسمت از برنامه تلویزیونی «مکث» روایتی از اراده و بازگشت به زندگی مردی جوان بشنوید که علیه بیماری جنگید و به سایرین هم کمک کرد.

هجدهمین قسمت از سری سوم برنامه «مکث» دوشنبه شب ساعت ١٩:۴۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در هفته سوم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه محرم تهیه شده گیتی خامنه مجری و راوی خواهد بود.

در این برنامه خامنه میزبان رضا کلبادی، جوانی است که در شب کنکور نابینا و فلج شده و بعد از انجام آزمایشات متوجه می‌شود به بیماری ام‌اس مبتلا شده است.

این خبر آغاز افسردگی و انزوای پسر جوان می‌شود. به طوری که در اثر افسردگی دچار اضافه وزن و بیماری‌های جسمی دیگر شده و انگیزه‌هایش را از دست می‌دهد. اما ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و کلبادی تصمیم می‌گیرد به زندگی برگشته و از انزوا خارج شود.

او حدود ۴۵ کیلو از وزنش را کم کرده و با رعایت دستورات پزشکی سرپا شده و بینایی‌اش را تا حدود زیادی به دست می‌آورد. مرد جوان تصمیم می‌گیرد علیه بیماری جنگیده و به سایر بیماران مبتلا به ام‌اس هم کمک کند.

منبع: رکنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها