کاری که گل‌محمدی و حسینی بلد بودند ولی مسی بلد نبود!

ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال بعد از هفته‌ها کش‌مکش با مدیران بارسلونا بر سر جدایی از این تیم، در نهایت مجبور شد در این تیم بماند ولی او نشان داد جدایی از تیم به معنی جدایی از هواداران نیست.

کاری که گل‌محمدی و حسینی بلد بودند ولی مسی بلد نبود!

بازار نقل و انتقالات دنیای فوتبال امسال هم با وجود کرونا، جذاب و پرخبر دنبال می‌شود. اخبار مربوط به جدایی لیونل مسی از بارسلونا بعد از سال‌ها حضور در این تیم، توجه تمام مردم جهان را حتی بالاتر از کرونا به خود جلب کرده بود و آمارها می‌گفت مسی بحث اول گفت‌وگوی مردم است تا کرونا.

اگر چه در نهایت لیونل مسی به علت اختلافات حقوقی موجود در قرارداد دو طرفه بارسلونا، راه شکایت به دادگاه را انتخاب نکرد و پذیرفت سال پایانی قراردادش را هم در کاتالونیا بماند و همانند سال‌های گذشته برای تیمش بازی کند.

البته در این مدت لیونل مسی یک کار مهم را انجام نداد که شاید از این حیث از فوتبالیست‌های ایرانی عقب بیفتد. او علی‌رغم اعلام رسمی جدایی از بارسلونا، پست‌های اینستاگرامی، فیس‌بوکی و ... مربوط به بارسلونا را پاک نکرد تا مثلاً به این شکل اعتراضش را به سران بارسلونا نشان دهد!

به ایران بر می‌گردیم؛ جایی که اولین نشانه‌ها مبنی بر جدایی بازیکن از تیمش، پاک‌ کردن پست‌های اینستاگرامی است. البته نه فقط بازیکنان، بلکه مربیان هم در مواقع مختلف به این شکل صدای اعتراض خود را به مدیران یا هواداران می‌رسانند.

یحیی گل‌محمدی که چندی پیش از سران پرسپولیس ناراحت و ناراضی بود و خبرها حکایت از علاقه‌مندی چند تیم به او داشت، ناگهان تمام پست‌های اینستاگرامی مربوط به پرسپولیس را پاک کرد تا همه متوجه شوند یحیی ناراحت است.

در استقلال هم به محض شروع نقل و انتقالات، دکمه حذف پست‌های مربوط به این تیم از صفحه برخی بازیکنان زده شد. به طور مثال آبی‌ها طی روزهای گذشته مذاکرات را برای جذب یک دروازه‌بان شش‌دانگ برای رقابت با سیدحسین حسینی و بالا بردن اطمینان در درون دروازه آغاز کردند و در نهایت هم با رشید مظاهری قرارداد بستند.

این اتفاق به مذاق دروازه‌بان و کاپیتان دوم استقلال خوش نیامد و حالا تمام پست‌های اینستاگرامی مربوط به استقلال را حذف کرده تا همه در جریان دلخوری او قرار بگیرند و الان هواداران و حتی شاید لیونل مسی هم می‌داند که حسینی ناراحت است.

اگر چه صفحه شخصی هر کسی از جمله بازیکنان و مربیان به خودشان مربوط است اما این کارها در بازار نقل و انتقالات چندان جالب و موجه نیست که اگر بود، لیونل مسی و حتی کریستیانو رونالدو که از رئال به یوونتوس رفت، تصاویر خود در تیم سابقشان را پاک می‌کردند.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها